PureFood
Üye
5800 Sensör çalışmıyor ! Doodle Jump'ta atıyor !
Arkadaşlar kafama esti sensörü açayım dedim, açtım , sanki telefonda sensör yok, ne oldu bilmiyorum, hiç bişey yapmadım, sonra dedim bi sensörlü oyunu açayım, Doodle Jump play dediğim anda atıyor, ancak Raging Thunder çalışıyor ekranı sağa sola döndürdüm kaç kere algılıyor ?? Sorun nedir ? Telefon normal kullanımda da sensörü alglamıyor ?
Şimdi bir daha denedim Doodle Jump'ta çaılştı ama hala menüde ve diğer yerlerde algılamıyor ???
Kapattım açtım , bataryayı söktüm ?
Şimdi bir daha denedim Doodle Jump'ta çaılştı ama hala menüde ve diğer yerlerde algılamıyor ???
Kapattım açtım , bataryayı söktüm ?




tabi 1-2 mesaj göndermeye çalıştıktan sonra kendine geldi.birde sensörler bence açık dursun daha havalı oluyor 
yardım