Bilgisayarıma 64 bit Windows 7 Ultimate Yükleyebilir miyim.?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

evliya53

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarıma 64 bit Windows 7 Ultimate Yükleyebilir miyim.?
Merhaba Arkadaşlar,

Sistemim şu;

İntel Pentium R E220 2.20 GHZ işlemci
Gigabyte G41M anakart
2 GB DDR3 RAM
ATI HD 3650 ekran kartı
160 GB HDD..

Evet sorum şu bu bilgisayara 64 bit w 7 ultimate yükleyebilir miyim. ?

Acil cevap bekliyorum, Teşekkürler..
 


-efşan

-efşan

Üye
dostum yüklemendeki amaç neki
 

fnldstntn

Üye
yükleyebilirsin...

----------Eklendi @ 21:05:04 ---------- Yazıldı @ 21:03:05 ----------



----------Eklendi @ 21:05:37 ---------- Yazıldı @ 21:05:04 ----------



----------Eklendi @ 21:05:52 ---------- Yazıldı @ 21:05:37 ----------

 

evliya53

Üye
    Konu Sahibi
peki, benim elimde bi iso dosyası var w 7 ult 64 bit ben usb ile format atabilirmiyim, nasıl olur..?
 
futbol123

futbol123

Üye
2gb ram az bosuna yükleme verim alamazsın aksine yavaşlama olabilir 64 bit kurman için en az 4gb ve üstü ramin olması lazım birde anakartının 64bit destekliyor
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
dostum yüklemendeki amaç neki

Katılıyorum x64 Yüklemendeki Amaç Ne 2 Gb Ramin Varmış Benim Ki 4 Bende x32 Yüklemek İstiyorum Ama Rami Azalıyor 3 Gb Falan Oluyor. Oyunlarda Sorun Oluyor x64 Te ve Driverlerde
 
'sLymn KalémR

'sLymn KalémR

Üye
32 Bit yükLe yeter :) Biz işyerinde ne bilgisayarlara 32 bit ultımate kuruyoruz bi görsen seninki kaldırır bızım servıs pc'sıyle aynı ozellıklere sahıpsın gayet gzel calısıyor bizim servis pc'si yükle verim alırsın :good:
 

kalkan3434

Üye
ben 512 mb ram, 64 mb ekran kartı ve 2.20 pentium işlemcili bir dizüstü bilgisayara yükledim xp den hızlı çalıştı yükle kardeşim iyi olur :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
HaKaN™;3632732' Alıntı:
ben 512 mb ram, 64 mb ekran kartı ve 2.20 pentium işlemcili bir dizüstü bilgisayara yükledim xp den hızlı çalıştı yükle kardeşim iyi olur :D

Vayy Nasıl Kaldırdı Benim Eski Desktopa Yükledim Yavaş Yavaş Çalışıyordu Tebrik Ederim :D
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
uygulama desteği 32'de daha fazla. Hem 64 yüksek donanım için. Misal 8 gb ram falan kesin 64 gerektirir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt