
Mesele ne kadının pasifliği ne de erkeğin baskınlığıdır. Aşık insan zayıftır.İster kadın ister erkek olsun, bunun sizin cinsinizle bir alakası yoktur.Mevzubahis söz genel-geçer kabul edilirse bu, bu duruma dahil olmayıp aksine tersine tabi olan erkeklere büyük haksızlık olur. Deyip konuyu saptırmasam daha iyi olurdu sanki diye düşünmeden alıkoyamıyorum kendimi.![]()


Mesele ne kadının pasifliği ne de erkeğin baskınlığıdır. Aşık insan zayıftır.İster kadın ister erkek olsun, bunun sizin cinsinizle bir alakası yoktur.Mevzubahis söz genel-geçer kabul edilirse bu, bu duruma dahil olmayıp aksine tersine tabi olan erkeklere büyük haksızlık olur. Deyip konuyu saptırmasam daha iyi olurdu sanki diye düşünmeden alıkoyamıyorum kendimi.![]()
işte budurHesabı kim ödeyecek diye düşünenlerin buluşmasından hiçbir hayır gelmez.

kız arkadaşım olsa da hep hesabı ben ödesem
benimdeHesabı kız ödemiş erkek ödemiş ne fark eder ki amaç birbirimizi görüp muhabbet etmek değil mi?

öyle bı erkek cıkarkı karsına bu lafı yedırır sanaHesabı kız ödemiş erkek ödemiş ne fark eder ki amaç birbirimizi görüp muhabbet etmek değil mi?

Aynenama şöyle babası zengin bi kız olsa parasını yemeyi isterdim![]()

Utku™;3576903' Alıntı:

