Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Garmin Başarsoft Navcity 2011.03 Haritası!
Sponsorlu Bağlantılar
CONNECTED7
Üye
Emegine saglık teşekürler
giray38
Üye
Teşekkürler kardeşim ya
CONNECTED7
Üye
öbür haritada yeni yolu görmüyordu yeni versiyonda koymuşlar ellerine kolların dert görmesin poi leri görmüyo ne yapmam lazım
birgezgin
Üye
teşekkürler
e-ceylan
Üye
onur-1984
Üye
teşekkürler
antigen
Üye
Bu haritayla birlikte voice çalışmaz oldu, tık yok, nedenki?
2011.03 ü de çektim ama karşılaştırdığımda aynı olduğunu gördüm. Sadece bilgi kısmında 2011.03 yazıyor.
BasCuDa
Üye
haritada sorun var.
sokaktan veya caddeden sonra numara girince numara kabul etmıyor, kafasına göre sokak üzerinde bi nokta belirliyor ve orayı hedeflıyor. benım caddem 400 küsür numarası olan ve cadde üzerinde 7 adet mahalle gecen bi cadde. haliyle diğer büyük caddelerde de sıkıntı olacaktır.
2010 haritasını atıyorum böyle bi sorun cıkmıyor. ilgilenırsenız sevınırım
sokaktan veya caddeden sonra numara girince numara kabul etmıyor, kafasına göre sokak üzerinde bi nokta belirliyor ve orayı hedeflıyor. benım caddem 400 küsür numarası olan ve cadde üzerinde 7 adet mahalle gecen bi cadde. haliyle diğer büyük caddelerde de sıkıntı olacaktır.
2010 haritasını atıyorum böyle bi sorun cıkmıyor. ilgilenırsenız sevınırım
Valla bende 2011.03 bekliyorum. FBL uzantılı buldum ama IMG uzantılısı yok
CONNECTED7
Üye
çıkarsa iyi olur ama 2011.02 de çok iyi geldi bana ya bizim köy yoktu onu bile koymuşlar SAGOL GARMİN'cim
ata123321
Üye
Konu Sahibi
Arkadaşlar 2011.02 ile 2011.03 aynı. İkisi de Başaesoft 2011 Q1 diye geçer. 2 harita da bende var ve bir farkı yok. 2011.02 diye geçen harita Yeni Nüvi cihazlarda yayınlandığı için konuldu ama harita normalde 2011.03 olduğu için yeniden isimlendirip yükleme servisine koydular.
bizim köy yoktu onu bile koymuşlar SAGOL GARMİN'cim
Hocam haritayı garmin değil de Başarsoft firması yaptığı için eksiklik ve eklmeler için firmayı tebrik etmek lazım aslında Arada sorun olursa başarsoft her türlü şikayeti ve güncellemeler için biz kullanıcıları dinliyor.
Hocam haritayı garmin değil de Başarsoft firması yaptığı için eksiklik ve eklmeler için firmayı tebrik etmek lazım aslında Arada sorun olursa başarsoft her türlü şikayeti ve güncellemeler için biz kullanıcıları dinliyor.
İyide Başarsoft bunu babasının hayrına yapmıyor ki arkadaş... Orjinal kullanıp haritanın parasını ödeyenler için yapıyor. "Biz kullanıcıları" derken, lütfen insanların emeğine saygıyı hatırlayınız. Sonuçta normalde bedava dağıtılan bir program ve harita değildir bu.
escort_55
Üye
2011.3 harita ne zaman paylaşılır arkadaşlar bekliypruzz
kerimb
Üye
aga haritayı yükledim. 2006 yılında var olan yol ve kavşakları gösteriyor. tek yönlü yollar çift yönlüymüş gibi, ters yöne girmemizi istiyor. yani baştan aşağı herşey yanlış... bu yüzden sildim ve eski haritamı geri yükledim... bu haritanın 2011 olduğundan emin misin? bu harita insana hem kaza yaptırır hem de ceza yedirir... saygılar... yüklemeyin derim.... çünkü çok eskiiii....