Nokia C5-03 mü Samsung Galaxy Mini mi?

Sponsorlu Bağlantılar

61semih

61semih

Üye
Nedir bu samsung android sevdası daha 1 yıl öncesine kadar samsung cep telefonu deyince millet kaçardı android işin içine girince işin rengi değişti, Kardeş sen nokıa dan şaşma derim samsung eninde sonunda çökecek Nokıa sarsılıyo ama yıkılmıyo symbian 1980 den beri taşınabilir cihazlardaki işletim sistemidir bazen yavaşlar donar ama yıkılmaz. Özelliklede navigasyon için alıyorsan C5-03 en uygun fiyatlı en iyi tercih.
bak hele bakbakbak :D sanbyan sallanıyor vayaşlıyor ama cokmuyor lafı dogru oldurmuyor surunduruyor :D
işin ıcıne sadece android girmedı nokıa nnın hala yapamadıgı donanımları samsung uretıyor,androıd ınde etkısı bunla eşdeğerdir bilgin yoksa bilgilen dıye dıyorum yanlıs anlama.samsung un gıdısı cokme yonunde degıl 1.lık yonunde ılerlıyor bu arada araştırmadıysan buda bır ek bılgı olsun.neye dayanarak coker dedıgınıde merak (h)dogtusu
 


TerrybLe

Üye
nokia 4ever "NOKTA"
 

belafon

Üye
arkadaşlar; hangisine ücretsiz sesli navigasyon yüklenebiliyo :D c5 03 mü ? samsung galaxy mini mi?
 
gausjean

gausjean

Üye
    Konu Sahibi
 

hakanharun06

Üye
bak hele bakbakbak :D sanbyan sallanıyor vayaşlıyor ama cokmuyor lafı dogru oldurmuyor surunduruyor :D
işin ıcıne sadece android girmedı nokıa nnın hala yapamadıgı donanımları samsung uretıyor,androıd ınde etkısı bunla eşdeğerdir bilgin yoksa bilgilen dıye dıyorum yanlıs anlama.samsung un gıdısı cokme yonunde degıl 1.lık yonunde ılerlıyor bu arada araştırmadıysan buda bır ek bılgı olsun.neye dayanarak coker dedıgınıde merak (h)dogtusu
Arkadaşım birincisi bilgi konusunda seni beşe katlarım o ayrı konu. Bu forumda senin gibi bi kaç kişi var yorumlarınıza bakıyorum sürekli nokıayı kötüleme samsungu yüceltme faaliyetindesiniz bence samsung size bunun için para veriyo valla iyi iş bulmuşsunuz ama Ne yaparsanız yapın nokıa yine geçiyo sizi çünkü en sağlamı nokıa. bide nokıanın yapamadığı samsungun yaptığı donanımdan biraz bahsetsene?

----------Eklendi @ 21:49:53 ---------- Yazıldı @ 21:47:02 ----------

C5-03 ün içinde türkiye ve avrupa haritası yüklü, ömür boyu ücretsiz sesli navigasyon gömülü olarak geliyor, güncelleme ve yeni harita eklemekde ücretsiz.
 

belafon

Üye
Arkadaşım birincisi bilgi konusunda seni beşe katlarım o ayrı konu. Bu forumda senin gibi bi kaç kişi var yorumlarınıza bakıyorum sürekli nokıayı kötüleme samsungu yüceltme faaliyetindesiniz bence samsung size bunun için para veriyo valla iyi iş bulmuşsunuz ama Ne yaparsanız yapın nokıa yine geçiyo sizi çünkü en sağlamı nokıa. bide nokıanın yapamadığı samsungun yaptığı donanımdan biraz bahsetsene?

----------Eklendi @ 21:49:53 ---------- Yazıldı @ 21:47:02 ----------

C5-03 ün içinde türkiye ve avrupa haritası yüklü, ömür boyu ücretsiz sesli navigasyon gömülü olarak geliyor, güncelleme ve yeni harita eklemekde ücretsiz.


peki galaxy minide ömür boyu ücretsiz sesli navigasyon uygulaması yok mu?
 
61semih

61semih

Üye
Arkadaşım birincisi bilgi konusunda seni beşe katlarım o ayrı konu. Bu forumda senin gibi bi kaç kişi var yorumlarınıza bakıyorum sürekli nokıayı kötüleme samsungu yüceltme faaliyetindesiniz bence samsung size bunun için para veriyo valla iyi iş bulmuşsunuz ama Ne yaparsanız yapın nokıa yine geçiyo sizi çünkü en sağlamı nokıa. bide nokıanın yapamadığı samsungun yaptığı donanımdan biraz bahsetsene?

----------Eklendi @ 21:49:53 ---------- Yazıldı @ 21:47:02 ----------

C5-03 ün içinde türkiye ve avrupa haritası yüklü, ömür boyu ücretsiz sesli navigasyon gömülü olarak geliyor, güncelleme ve yeni harita eklemekde ücretsiz.

pekı benı bılgı konusunda 5 e katlıyacak arkadasım superamoled desem sana ne dersın yok yok morarma
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Amoled Süper Amoled vs. bu teknolojileri Samsung'un buldugunu mu söylüyorsunuz.Oled teknolojisinden parlaklıgın azlıgı dısında pek farkı yoktur ikisininde.İkiside dayanaksızdır oksijenden asırı etkilenir kullanım ömürleri lcd ekranlara göre çok düsüktür.Evet nokia teknolojiyi geriden takip ediyor çünkü bu teknolojilerin oturmasını bekliyor artılarını ve eksilerinin görmek istiyor wave zamanında çok forslu geldi ama wave 2 lcd oldu sebebini düsünmek gerek biraz.Ama Samsung'un donanımlarını övmek istiyorsan Süper Clear LCD den bahsedebilirsin.Kaliteli ve kullanıslı bir ekran.Biliyorum dayanıklılık açısından hiç bakmadınız bu telefonların ekranlarına ama Oled'in altyapsındaki organik madde çok dayanıksızdır.Görüntü kalitesi tartısılmaz tabi ki ama samsung'un ürettigi nokia'nın üretemedigi falan yok ikisi arasında bu ekranı üreten zaten yok.Cem Yılmazın reklamı gibi bunlar sadece yeyici.Bu teknolojiyi yanılmıyosam ilk kullanan mobil cihazlar mp3 çalarlardı çok sonra telefonlarda denendi :oke:
 
61semih

61semih

Üye
[video=youtube;fRPW7eOZyJw]http://www.youtube.com/watch?v=fRPW7eOZyJw[/video]
aradakı fark bu ıkı markanın en ıyı telefonlarının karsılastırılması fazla soze gerekte yok zaten camın altındakı madde benı ılgılendırmıyor kalıte ortada fark ortada
nokıa daha beklıye dursun,piyasanın kaymagını zaten iphone yedı nokıa da artıkları toplar orta segment ve alt segmentte başarılı olur zaten oylede ama orta segmentte samsung gıbı bır fırmada var.nokıa nın c5 03 modelı kapasitif bıle degılken mını modelı kapasitif vs yine ezip geçiyor.ama orta segment te nokıa nın ısı daha kolay.o sevıyelerde kullanıcılar cok secıcı olmayabılıyor.nokıa olsun gerısı yalan dıyen cok kısı var cunku nokıa nın kullanım kolaylıgı ve adı var.bende samsung htc vs telefonlara demıyorum samsung olsun tastan olsun dıye hangısı ıyıyse o dur nokıa da cıkarsın ust segmentte yarısabılecek onuda alkıslıyalım ne garezımız varkı nokıa ya otekıfırmalardan para almıyoruz ya.nokıa telefonlara megapıxel katmaktan başka seylerde yapmalı bence.gercı bunun ıcınde cok gec ya neyse artık yenı bır atılım yapması gerek.cıkaracagı telefonların dıger rakıplerınden ustun ozellıklerı olması lazım.bunların dısında samsung ekran uretmıyormu ? samsung un yelpazesıne bır bak teknolojı sektorundekı ondan sonra tartısalım suanda pc den yazdıgım monutor bıle samsung :ah
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Amoled ve Süper Amoled'in bulunması ile Samsung'un uzaktan yakından alakası yok.Yani Nokia bu konunun mimarı ve en üst firma olan Sony'den gidip alabilir bu ekranı.Üstteki mesajda genel bir durumdan bahsetmissin ama ekran konusunu konusuyoruz.Dediklerinde haklılık payı var hala rezistif ekran üretip kamerayı 5Mp koyup ne flash ne otofokus ne makro koyuyorlar.Ama bunlar tamamen ticaretin dip kuralı kullanıcıyı bir üst modele yönlendirmeye çalısıyorlar ve c5-03 alındıgında kullanıcı en fazla 1 sene sonra yeni bir modele ihtiyaç duyacak amaçladıkları da bu zaten.Bunu en iyi yapan firma da Nokia.Üst segment telefonlarında bile bu var N8 herseyiyle harika 12Mp donanımlı bir kamera harika bir isletim sistemi ama islemci üst segmet bir telefon için yeterli degil.Aynı sekilde yeni çıkan X7 8MP kamerada yine otofokus yok.Ama otofokusu koymayı bilmiyor mu Nokia en azından birçok otofokuslu makrolu carl zeiss optik lensli kamerasını gördük.Ama koyarsa X7'ye sahip olan kullanıcı telefonunu bu eksik yönü olmadıgı için 2 degilde 3-4 sene sonra degistirecek.Yani belkide yeni teknolojileri koymadıgı için yada sonradan koydugu için liderdir çogu segmentte bi düsünelim..
Nokia'nın elindeki imkanlar hiçbir firmada yok gerek teknoloji gerek pazar.Arastırıp incelemeden Nokia yapamaz demek çok yanlıs...
Video da ekran kalitesini karsılastıramadık çünkü sadece Galaxy S'in arka planı vardı ve bizde oraya odaklandık mecburen.Arada kaltie farkı var tabiki ama anlamak bile çok kolay degil...
 
61semih

61semih

Üye
Amoled ve Süper Amoled'in bulunması ile Samsung'un uzaktan yakından alakası yok.Yani Nokia bu konunun mimarı ve en üst firma olan Sony'den gidip alabilir bu ekranı.Üstteki mesajda genel bir durumdan bahsetmissin ama ekran konusunu konusuyoruz.Dediklerinde haklılık payı var hala rezistif ekran üretip kamerayı 5Mp koyup ne flash ne otofokus ne makro koyuyorlar.Ama bunlar tamamen ticaretin dip kuralı kullanıcıyı bir üst modele yönlendirmeye çalısıyorlar ve c5-03 alındıgında kullanıcı en fazla 1 sene sonra yeni bir modele ihtiyaç duyacak amaçladıkları da bu zaten.Bunu en iyi yapan firma da Nokia.Üst segment telefonlarında bile bu var N8 herseyiyle harika 12Mp donanımlı bir kamera harika bir isletim sistemi ama islemci üst segmet bir telefon için yeterli degil.Aynı sekilde yeni çıkan X7 8MP kamerada yine otofokus yok.Ama otofokusu koymayı bilmiyor mu Nokia en azından birçok otofokuslu makrolu carl zeiss optik lensli kamerasını gördük.Ama koyarsa X7'ye sahip olan kullanıcı telefonunu bu eksik yönü olmadıgı için 2 degilde 3-4 sene sonra degistirecek.Yani belkide yeni teknolojileri koymadıgı için yada sonradan koydugu için liderdir çogu segmentte bi düsünelim..
Nokia'nın elindeki imkanlar hiçbir firmada yok gerek teknoloji gerek pazar.Arastırıp incelemeden Nokia yapamaz demek çok yanlıs...
Video da ekran kalitesini karsılastıramadık çünkü sadece Galaxy S'in arka planı vardı ve bizde oraya odaklandık mecburen.Arada kaltie farkı var tabiki ama anlamak bile çok kolay degil...

:kop:
 
celatx

celatx

Üye
c5-03 üm var ama sana tavsiym kesin galaxy mini al c5*03 alsan keşke almasaydım der durursun
 

mehmetttt1414

Üye
ya braksanıza kc tane uygulaMA yükleyebiliyosunz samsuğa bn ikiside kulandm nokiadan şaşmam bda c5 03 süperbi telefon her program yükleniyor nawigasyona glince ndrive yi yükle bildin nawigzyon aleti oluyor hc farkı yok gt owidn ücrtsz yükle uygulalarını +sis
 
Kerim.

Kerim.

Üye
galaxy mini değilde 550 tl'ye samsung galaxy gio var.android 2.2(froyo) 800mhz işlemci var:yurukesinlikle ondan al.tek eksiği flash desteğinin olmaması:s
 
61semih

61semih

Üye
galaxy mini değilde 550 tl'ye samsung galaxy gio var.android 2.2(froyo) 800mhz işlemci var:yurukesinlikle ondan al.tek eksiği flash desteğinin olmaması:s

flahsh destegı var arkadasım yanlıs bılgı lite flash var reklam olan flashları oynatmıyor:nono:
ornegın kullanıcı deneyımlerı
+olarak 2.3 e yukseltılebılecek buyuk ıhtımalle yukseltılmesede 500 tl ye okadar ozellıklı bır telefon yok
 

hakanharun06

Üye
pekı benı bılgı konusunda 5 e katlıyacak arkadasım superamoled desem sana ne dersın yok yok morarma

süper amoled ekran arkadaşında dediği gibi samsungun marifeti değil nokia amoled kullanıyo oda yetiyo ekran ışığını kısmazsan videodaki gibi çok fark yok.
Sen nokia clearblack display teknolojisini bi araştır derim e6 ve e7 de kullanıyo şuan. e7 ile galax s ekranını güneşte bi kartşılaştır bakalım kim morarıyo. :)))
 
buket2

buket2

Üye
androidli seçmen daha mantıklı gibi:oke:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Android Olandan şaşma.. symbianla androidi kıyaslayacak degılsındır.. =)
 

OğuzcanAbi

Üye
bu ne yahu cok uzun cvplar var tabiki galaxymini
 
  • Beğen
Tepkiler: Ocean258

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
841
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv


Üst Alt