Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia C5-03 mü Samsung Galaxy Mini mi?
Sponsorlu Bağlantılar
hassan5
Üye
hacı tartıştıınız konuya bakın ya
MasteLaa
Üye
Galaxy mini derim ben .. C5 in dokunmatiği ile uğraşmak can sıkıcı olur kanaatindeyim..Kapasitif her zaman iyidir canım kardeşim..
gausjean
Üye
Konu Sahibi
Geçen sene bu zamanlar açtığım konu neden ilk sayfaya geldi la Şuanda Gio kullanıyorum. Vay be tam 1 sene olmuş
- - - Eklendi - - -
o zaman o iki telefon arasında kalmışım şuan Neo V ve Galaxy W arasındayım.
tekno boy
Üye
samsung kamerası ve hızıyla iyi nokia ise dayanıklılığı ve özellikleriyle iyi.bence nokia al zaten samsung android olmasa bi işe yaramaz
ya braksanıza kc tane uygulaMA yükleyebiliyosunz samsuğa bn ikiside kulandm nokiadan şaşmam bda c5 03 süperbi telefon her program yükleniyor nawigasyona glince ndrive yi yükle bildin nawigzyon aleti oluyor hc farkı yok gt owidn ücrtsz yükle uygulalarını +sis
Panpa bak bizi dinle mini al.Bide overclock yaparsın şerefsizim gta 3 bile donmaz.Symbian çökmezmiş.evet öldürmez süründürür.Bak papamız almış C5 i keske almasaydım diyor.Karar senin