Nokia C5-03 mü Samsung Galaxy Mini mi?

Sponsorlu Bağlantılar

hassan5

hassan5

Üye
:Dhacı tartıştıınız konuya bakın ya
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Galaxy mini derim ben .. C5 in dokunmatiği ile uğraşmak can sıkıcı olur kanaatindeyim..Kapasitif her zaman iyidir canım kardeşim..:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: htc123
gausjean

gausjean

Üye
    Konu Sahibi
Geçen sene bu zamanlar açtığım konu neden ilk sayfaya geldi la :d: Şuanda Gio kullanıyorum. Vay be tam 1 sene olmuş

- - - Eklendi - - -

o zaman o iki telefon arasında kalmışım şuan Neo V ve Galaxy W arasındayım.
 
tekno boy

tekno boy

Üye
samsung kamerası ve hızıyla iyi nokia ise dayanıklılığı ve özellikleriyle iyi.bence nokia al zaten samsung android olmasa bi işe yaramaz :oke:
 
cyber

cyber

Üye
galaxy mini
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
ya braksanıza kc tane uygulaMA yükleyebiliyosunz samsuğa bn ikiside kulandm nokiadan şaşmam bda c5 03 süperbi telefon her program yükleniyor nawigasyona glince ndrive yi yükle bildin nawigzyon aleti oluyor hc farkı yok gt owidn ücrtsz yükle uygulalarını +sis

Sana bir imla klavuzu öneriyorum.

Panpa bak bizi dinle mini al.Bide overclock yaparsın şerefsizim gta 3 bile donmaz.Symbian çökmezmiş.evet öldürmez süründürür.Bak papamız almış C5 i keske almasaydım diyor.Karar senin
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
842
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv


Üst Alt