okadar isterdimki geçmişe dönmeyi.ahhh .mesela 11 yaşında yeniden olmayı ve anneme doya doya sarılmak koklamak hiç büyümemek isterdim..
okadar isterdimki geçmişe dönmeyi.ahhh .mesela 11 yaşında yeniden olmayı ve anneme doya doya sarılmak koklamak hiç büyümemek isterdim..

O da doğru tabiiAma her zamanın bir kötülüğü var
Alışırsın
![]()

anladığım kadarıyla annen vefat etmiş. Geçmiş olsun. Eğer vefat etmediyse allah uzun ömürler versin.

aynı fikirdeyim başka saadet olmazAynen kardeşim, Efendimiz(s.a.v.)'in yanında bulunmak, o güzel sahabeler ile tanışmak sohbet etmek ne kadar kutlu birşey olsa gerek.

