Hangi Zaman Tüneline Gitmek İsterdiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Lorelai

'Lorelai

Üye
O da doğru tabii :hmmm Ama her zamanın bir kötülüğü var :D Alışırsın :ehe
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
okadar isterdimki geçmişe dönmeyi.ahhh .mesela 11 yaşında yeniden olmayı ve anneme doya doya sarılmak koklamak hiç büyümemek isterdim..

anladığım kadarıyla annen vefat etmiş. Geçmiş olsun. Eğer vefat etmediyse allah uzun ömürler versin.
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
2007ye dönmek isterdım ılk basladıgm yere
ilk işime ilk tecrubelerıme
ve maxıye üye oldgm gecen seneye dönmek ısterdım
temmuz 2010a dönmek ısterdım
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
minoo

minoo

Üye
1970 kuşağında İstanbul'da üniversite öğrencisi olmak isterdim. Deniz'imi görmek, onunla aynı kavgada bulunmak isterdim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert ve buketcik
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Keşkelerle yaşamadığım için geçmişe yönelik hayallerim yok. Güzel ve hayırlı bir gelecek, mutlu bir hayat yaşamayı niyaz ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
Utku

Utku

Üye
3100 gibi bir yıla gitmek isterdim:aha:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
henüz doğmamış olduğum ve hiç doğmayacak olduğum döneme
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Oy nadıdem benım. Ben bugun sınemaya gıtdım kutsal savascıydı fılmın adı o an o fılmde olmak ıstedım mukemmeldı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
İki hafta öncesine.
 
Mert

Mert

Üye
Karanlık çağ
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
peygamber efendimizi görmek isterdim.ya da osmanlı da olmak isterdim.hatta karakteri de seçebiliyorsak şehzade olmayı isterdim :ehe
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Osmanlı Döneminde ve Çanakkale Savaşında Olmak İsterdim :oke:
 
minoo

minoo

Üye
Tarih ve siyasetle ne kadar iç içeyiz :ehe
 
Silinen Üye 781071

Silinen Üye 781071

Kapalı Hesap
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
kalu belaya
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
2003'e geri dönerdim o zamanlar hayat benim için güzeldi
 
buketcik

buketcik

Üye
şu içinde bulunduğumuz zamandan gideyimde ileri geri hiç farketmicek.(h)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
By_AkA

By_AkA

Üye
Ben kesinlikle maya döneminde bi maya tapınağına gitmek isterdim acaba gerçekten anlatıldıkları gibiler mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt