Arkadaşlar GT Racing Academy kurulum da hata

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ermanasya

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar GT Racing Academy kurulum da hata
Arkadaşlar yeni C7 aldım tüm güncellemeleri yaptım ve GT Racing Academy yi kurmak istedim fakan sertifika sorunu verdi yüklenemedi. Bu C7 ile ilgili sorunmu yüklenmiyormu ona tam anlayamadım bu Unsigned ve signed mevzuları ne çözemedim onlarla alakalı olabilirmi ?
 


ekreem12

ekreem12

Üye
ultrayer6

ultrayer6

Üye
evet yukarıdakini yükle.

----------Eklendi @ 19:34:00 ---------- Yazıldı @ 19:32:04 ----------

ha birde opda'dan sertifika almadıkça içinde "unsigned" kelimesi geçen hiçbir şeyi yükleyemezsin. Nasıl opda 'dan sertifika alacağım diyorsan, google yoldaşın olacaktır.
 
pasha14

pasha14

Üye
Unsigned : Kendi sertifikan ile imzalayıp kuracağın uygulama türüdür.
Opda'dan serfika almak için telefonunun İmei numarasını vermen gerekiyor. Hiç bir sakıncası yok merak etme şuana kadar opda'ya imei numarasını veripte başına birşey gelen olmadı. Ben 5800 ve C7 için sertifika aldım tek bi sıkıntı bile yok o konuda için rahat olsun.
 
pRime.

pRime.

Üye
Unsigned : Kendi sertifikan ile imzalayıp kuracağın uygulama türüdür.
Opda'dan serfika almak için telefonunun İmei numarasını vermen gerekiyor. Hiç bir sakıncası yok merak etme şuana kadar opda'ya imei numarasını veripte başına birşey gelen olmadı. Ben 5800 ve C7 için sertifika aldım tek bi sıkıntı bile yok o konuda için rahat olsun.

Ben kendimin ve arkadaşlarımınki dahil 7 tane sertifika aldım ve sorun yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 627977
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
ve sertifika illa karşına çıkacaktır lazım olduğunda beklememek istiyorsan şimdiden kayıt ol elinin altında bulunsun.. yeni çıkan oyunları taze taze signedini beklemeden çatır çatır yüklersin:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 627977
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt