JohnLemmon
Üye
ilk telefonum tadını cikartamadım :(
arkadaşlar ilk telefonumu kendim kendi paramla aldım(nokia 5800). Anlıyacağınız benim için çok kıymetli
kullanmaya başladıktan bir-iki gün sonra fark ettim ki pena ekranı çizmeye başlamış haliyle çok kızdım... Ve bugün kalemi ile kullanırken kalemi çizdi inanamadım şok oldum. Dahası var. Aldığım günden beri şarj problemim de var 16 saat şarj da da tutmustum ama bozuk işte bir günde bitiyor ama öyle değil normalde bittiğinde açılmaz ama açılıyo hatta gösteriyo ama bi süre sonra yine bitiyor sanki birazda hoparlörlerde cızırtı var gibi off 3. Haftasında daha değiştirirler mi ki turkcell den kontratsız almıştım nolur yardımcı olun 
kullanmaya başladıktan bir-iki gün sonra fark ettim ki pena ekranı çizmeye başlamış haliyle çok kızdım... Ve bugün kalemi ile kullanırken kalemi çizdi inanamadım şok oldum. Dahası var. Aldığım günden beri şarj problemim de var 16 saat şarj da da tutmustum ama bozuk işte bir günde bitiyor ama öyle değil normalde bittiğinde açılmaz ama açılıyo hatta gösteriyo ama bi süre sonra yine bitiyor sanki birazda hoparlörlerde cızırtı var gibi off 3. Haftasında daha değiştirirler mi ki turkcell den kontratsız almıştım nolur yardımcı olun 









