ilk telefonum tadını cikartamadım :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
ilk telefonum tadını cikartamadım :(
arkadaşlar ilk telefonumu kendim kendi paramla aldım(nokia 5800). Anlıyacağınız benim için çok kıymetli :) kullanmaya başladıktan bir-iki gün sonra fark ettim ki pena ekranı çizmeye başlamış haliyle çok kızdım... Ve bugün kalemi ile kullanırken kalemi çizdi inanamadım şok oldum. Dahası var. Aldığım günden beri şarj problemim de var 16 saat şarj da da tutmustum ama bozuk işte bir günde bitiyor ama öyle değil normalde bittiğinde açılmaz ama açılıyo hatta gösteriyo ama bi süre sonra yine bitiyor sanki birazda hoparlörlerde cızırtı var gibi off 3. Haftasında daha değiştirirler mi ki turkcell den kontratsız almıştım nolur yardımcı olun :(
 


hoss

hoss

Üye
eh bee kardeşim bu devirde bu cihaz alınırmı hiç mi araştırma yapmadında gidip bu sorunlu telefonu aldın
bu telefon 3 yıllık eski bir teleofon işlemci hızı ve ram oranı cok düşük , donma reset atma gibi sorunları var
bu devirde bu telefona para verilmez , cihazı elden cıkar git android işletim sistemli bir telefon al
 
  • Beğen
Tepkiler: mitat03
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
ne araştırması turkcell den 0 aldım sorunlu olacağını nereden bile bilirdim ki... Ve 500tl verdim kardeş daha ne vereyim ?
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
ben 1 senedir kullanıyorum hiç bir sorunu yok.. şansla alakalı birşey bu
 
  • Beğen
Tepkiler: feyloz
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
acaba değiştirirler mi daha bir ay olmadı kendi kalemi ekranı çizdi ya inanamadım şaşırdım kaldım o kadar kibar davranıyorum ki :( turkcell bayisinden aldım değiştirirler mi
 
cehili

cehili

Üye
Garantisi varsa git götür her türlü değiştirirler. Tabi ekran çiziği normal çiziğe benziyorsa
 

Starsley

Kendi Kalemi ile nasıl çizilir anlamadım. Ben geçmişte 4 ay kullandım. Yerlere düştü bi çizik bile olmadı. Hayret ki ne hayret. Bu arada sen hoss arkadaşın yorumuna bakma doktor kendi haline bırakın dedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: J_JoKeR_R
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
Kendi Kalemi ile nasıl çizilir anlamadım. Ben geçmişte 4 ay kullandım. Yerlere düştü bi çizik bile olmadı. Hayret ki ne hayret. Bu arada sen hoss arkadaşın yorumuna bakma doktor kendi haline bırakın dedi.

siz ölü taklidi yapın beyler hoss gider
 
silver021

silver021

Üye
500 Tl gidip onami verdin =d yok artik. hepsiburada da 500 tl ye cok üstün cihazlar alabilirdin. herneyde 1 ay dolmamis daha git ve degisimini iste yada ugrasamam diorsanda oda senin bilecegin iş.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Aldığın yere git durumu anlat ücretsiz olarak onarsınlar garantisi devam ediyo nasıl olsa binde bir denk geliyo böyle cihazlar.
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
hepimize teşekkürler arkadaşlar bu pazar günü götürüp değişim isteyeceğim umarım değiştirirler :( bu arada 520tlydi 500 anlaştık turkcell le üç dört gün sonra 480e düştü sanırım çok sanssizim sizce telefonum nasıl gerçekten kötü mü? ve değişim olur mu ?
 
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
eh bee kardeşim bu devirde bu cihaz alınırmı hiç mi araştırma yapmadında gidip bu sorunlu telefonu aldın
bu telefon 3 yıllık eski bir teleofon işlemci hızı ve ram oranı cok düşük , donma reset atma gibi sorunları var
bu devirde bu telefona para verilmez , cihazı elden cıkar git android işletim sistemli bir telefon al
aynen katılıyorum kardeşim.500 tl az para değil doğru diyosun ama senin yaptığın tercih yanlış.bildiğime göre 30 iş günü içerisinde değiştirebiliyosun,değiştirirsen eğer samsung android serisi veya sonny ericcson xpreia serisi tavsiye ederim
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
aynen katılıyorum kardeşim.500 tl az para değil doğru diyosun ama senin yaptığın tercih yanlış.bildiğime göre 30 iş günü içerisinde değiştirebiliyosun,değiştirirsen eğer samsung android serisi veya sonny ericcson xpreia serisi tavsiye ederim

Teşekkürler. Umarım değiştirirler. Ama değiştirseler bile aynı telefondan verirler diye düşünüyorum. Sence ? Diyelim ki farklı telefon seçebilirim ne önerirsin 500 tl lik ki bundan güzel ne olabilir ki?:hmmm
 
Utku

Utku

Üye
c5-03 falan alsaydın keşke aldıktan sonra yazılım güncelleştirmesi yaptın mı yapmadıysan telefonun sürümü nedir şuan da :D
 
hoss

hoss

Üye
c5-03 e de hiç bulaşma kamerasında otofokus yok , 5800 dan pek bi farkı yok , ikiside dandik telefon ,ayrıca kasa catlama sorunu var , 500tl ye galaxy mini , p503 , galaxy fit , galaxy gio ,gibi hem hızlı hemde android işletim sistemli telefonlar alabilirsin , nokia nın symbianın dan 1000 kat daha iyidir
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
eh bee kardeşim bu devirde bu cihaz alınırmı hiç mi araştırma yapmadında gidip bu sorunlu telefonu aldın
bu telefon 3 yıllık eski bir teleofon işlemci hızı ve ram oranı cok düşük , donma reset atma gibi sorunları var
bu devirde bu telefona para verilmez , cihazı elden cıkar git android işletim sistemli bir telefon al
3.Parti 5800 larda hiç bir sorun kalmamıştır:oke:

----------Eklendi @ 19:53:51 ---------- Yazıldı @ 19:52:50 ----------

Aynı telefon bende var hiçbiri yok dediklerinin ayrıca hakem heyetine gidip belge al ordanda doğru turkcelle yada nokıa ya :megafon::oke:...Pena ve stylus ekranı çizmez:oke:
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
3.Parti 5800 larda hiç bir sorun kalmamıştır:oke:

----------Eklendi @ 19:53:51 ---------- Yazıldı @ 19:52:50 ----------

Aynı telefon bende var hiçbiri yok dediklerinin ayrıca hakem heyetine gidip belge al ordanda doğru turkcelle yada nokıa ya :megafon::oke:...Pena ve stylus ekranı çizmez:oke:

Kardeşim çiziyo ışte yalan mi soylicem şu mesajı yazarken çiziliyo :vur

----------Eklendi @ 20:16:45 ---------- Yazıldı @ 20:14:53 ----------

kardeşim çiziyo ışte yalan mi soylicem şu anda bu mesajı yazarken bile çiziliyo :off:

----------Eklendi @ 20:27:06 ---------- Yazıldı @ 20:16:45 ----------

kalemi çizdi evet müzik çalari güncelledim bide internet radyosu diye indirdim yazılım güncelleden kardeş kızma ben pek bilmiyorum:bilmm
 
Utku

Utku

Üye
*#0000# yap versiyonunu öyle :allalla:
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
kardeş sorununu anlıyorum.bende de aynı sorun var.bütün dokunmatik ekranlı telefonlarda olur diye düşünüyorum.çünkü büyük ihtimal sen telefonda resim çizmeye çalıştın ve çizerken ekran eridi.bence degiştirince mümkünse 5800 alma,nokiaya pek bulaşma.benim ekranda da bi tuhaflık var.tuş kilidi yapıp açınca ekran rengarenk oluyor.5800 nokianın çıkarmış oldugu en dandik telefonlardan biri.samsung i5510 ortalama aynı fiyat ve 5800 dan 100 kat daha iyi.:oke:
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
v52.0.007 yazıyo da bunun benim problemlerim le ne alakası var

----------Eklendi @ 21:20:54 ---------- Yazıldı @ 21:17:21 ----------

yok kardeş ne resmi ya normal mesaj yazarken bile çiziliyo ben samsung a tövbeliyim ama... Of kafam karıştı :ah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt