İz[Mir]Kan
Üye
Çok Fw Atan Birisi Olarak..
Bu konuyu fw atmayı çok dert edenler için yazıyorum.
Sayısız fw atmışımdır hatta c6 editledim ve kendim de bir tane temiz port üzerine yaptım.V52 fwleri kullandım onlarda da ya efektleri ve temaları dandik oluyor veya 10 tane hs ile bataryayı sömürüyor.
C6 lardaki mesaj bug da cabası.Herkesin isteğine kalmış fw atmak ama ne kadar fw atsanızda dönüp geleceğiniz yer orjinal V52 dir...
Saygılar..
özet: Orjinal V52'yi tek geçerim
Sayısız fw atmışımdır hatta c6 editledim ve kendim de bir tane temiz port üzerine yaptım.V52 fwleri kullandım onlarda da ya efektleri ve temaları dandik oluyor veya 10 tane hs ile bataryayı sömürüyor.
C6 lardaki mesaj bug da cabası.Herkesin isteğine kalmış fw atmak ama ne kadar fw atsanızda dönüp geleceğiniz yer orjinal V52 dir...
Saygılar..
özet: Orjinal V52'yi tek geçerim




Ayrıca basıyorlar 8-9 HS sonra sömür bataryayı 