Çok Fw Atan Birisi Olarak..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Çok Fw Atan Birisi Olarak..
Bu konuyu fw atmayı çok dert edenler için yazıyorum.
Sayısız fw atmışımdır hatta c6 editledim ve kendim de bir tane temiz port üzerine yaptım.V52 fwleri kullandım onlarda da ya efektleri ve temaları dandik oluyor veya 10 tane hs ile bataryayı sömürüyor.

C6 lardaki mesaj bug da cabası.Herkesin isteğine kalmış fw atmak ama ne kadar fw atsanızda dönüp geleceğiniz yer orjinal V52 dir...

Saygılar..

özet: Orjinal V52'yi tek geçerim
 


JayJayyy

Üye
ben hiç atmadım atmayıda düşünmüyorum.göbeğini kaşıyarak yaptıkları fwlerimi kullanacam orjinali dururken:d:
 
GrknYavas

GrknYavas

Üye
bende orjınal hack lı kullanıyorum hıc de sorun yok cok guzel gercekten en guzelı orjınal :)
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
aynen çok dogru demişsin.ben 3 tane fw denedim.bunlardan 1 i sorunsuzdu.ama sonuç olarak orjinal fw atacagım için,artık orjinal fw kullanıyorum.
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
bende orjınal hack lı kullanıyorum hıc de sorun yok cok guzel gercekten en guzelı orjınal :)

ben bakmıştım hackli orjinale de yok şunu şunun içine at yok şu şu yazıyodu uğraşmadım.Aslında hacke bile gerek yok.Jar oyunlar da güzel.Zaten çok oyun telefonu değil.Yararlı uygulamaların çoğu da ovide ücretsiz.


ben hiç atmadım atmayıda düşünmüyorum.göbeğini kaşıyarak yaptıkları fwlerimi kullanacam orjinali dururken:d:

Haklısın hocam.Orda çalışan 10 tane mühendis herhalde birkaç 5800 kullanıcısından daha çok biliyorlardır bu işleri.Bu telefonun neleri kaldırabileceğini de.Adamlar oraya yüksek puanlarla yerleşiyorlar ve alırkende çok seçiciler.Ayrıca aylar süren çalışmalarla yapılıyor.

C6 yı port ettin, noldu?Gereksiz bir yığın program.Kotukoylu üstadın son çıkardığı c6 güzel fakat şu N8 ikonları diye soluk ikonlar koymuş o da ve kullanmadığım programlar çoğunlukta
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hmmmm............
 
bthn_997

bthn_997

Üye
yüklemedim, yüklemem :ehe
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada başlangıç programlarını kapattık, daha hızlı açılcak yazıyor çoğu fw de.Ama en hızlı V52 açılıyor.Açar açmaz
rehber
saat
mesajlar
işlem kaydı vb birçok programın cache si ramblowda gözükmesine rağmen 58mb ram var.Temizleyince 65, zorlarsanız 68 olabiliyor
 
CYBERstix

CYBERstix

Üye
işte asıl meselem bu benim! nasıl temizliyorsun???

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada başlangıç programlarını kapattık, daha hızlı açılcak yazıyor çoğu fw de.Ama en hızlı V52 açılıyor.Açar açmaz
rehber
saat
mesajlar
işlem kaydı vb birçok programın cache si ramblowda gözükmesine rağmen 58mb ram var.Temizleyince 65, zorlarsanız 68 olabiliyor
işte asıl meselem bu benim! nasıl temizliyorsun???
 
rsm39

rsm39

Üye
ben c6 cfwsinden memnunum orjinal bezdirmeseydi flashlamazdım ama nokia yuzunden boyle oldu suan sarjıda iyi gidiyor hızlı wireless daha iyi cekiyor daha ne beklemek lazım 5800dan.ben donmem orjinale
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
CYBERstix:
işte asıl meselem bu benim! nasıl temizliyorsun???
killme programını aç,A bölümünde gördüklerini temizle.istersen all files terminate de hepsi bi anda silinsin.diger bölümlerdekinlere dokunmana gerek yok.mesela telefon diye birşey vardı onu sonlandırmiştım,dogal olarak telefon kapanmıştı:ehe bu yüzden diger bölümleri elleme.
 
giray38

giray38

Üye
Unsigned uygulamalar için tek tek signed yapmaya uğraşmaktan erindiğim için c6 fw :oke:
 
giray38

giray38

Üye
İz[Mir]Kan;3327323' Alıntı:
Hack isteyene de hackli orjinal V52 var:oke:
Tema efektleri çok kötü onların :ah Ayrıca basıyorlar 8-9 HS sonra sömür bataryayı :oke:
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
yok yok sadece hackli
blackstar trailblazer falan değil dostum
 
giray38

giray38

Üye
blackstar ve trailblazeri kullandim ne biliyim o kadar fw gordukten sonra cok monoton geldiler (; safkan tarzi fwleri diyorsun anladim da ben tsunami v1.3 den memnunum (:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt