nokia 5230 versiyon ve sürüm sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maverick1121

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5230 versiyon ve sürüm sorunu
merhaba arkadaşlar.öncelikle forumda emeği geçen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.forumda yeni olduğum için umarım yanlış yerde yazmıyorum.ben nokia 5230 cep tlf nu kullanıyorum.dün arkadaşın yardımıyla yazılımı güncelledim.şuan tlf numda yazan sürüm şu : V40.0.003 oyun,video oynatıcılar..vs. gibi uygulamaları indirebilmem için hangi başlık altındaki konulara bakmalıyım.forumda s60 v3 ,s40 gibi başlıklar var.pek anlamadığım için yardımcı olursanız çok sevinirim.ayrıca oyun indirirken kaç boyutlarında oyun indirmeliyim? örneğin 240x320 . şimdiden teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

yardımcı olabilecek kimse yok mu arkadaşlar?
 


emreaslan.96

emreaslan.96

Üye
S60v5 forumlarına bak
 

maverick1121

Üye
    Konu Sahibi
ordan dosya indirdim ama tlf da açamadım,desteklemiyor :( tlf numdaki sürüm : V40.0.003 oyun hangi konu başlığındaki dosyaları indirmem gerekiyor?
 

maverick1121

Üye
    Konu Sahibi
yardımcı olacak arkadaş var mı ?

--------------- Ekleme ---------------

Symbian S60v3 Uygulamaları nı telefonum daha doğrusu tlf sürümüm destekler mi? tlf numdaki sürüm : V40.0.003 .yardımcı olacak arkadaş var mı ?
 
maktama

maktama

Üye
yardımcı olacak arkadaş var mı ?

--------------- Ekleme ---------------

Symbian S60v3 Uygulamaları nı telefonum daha doğrusu tlf sürümüm destekler mi? tlf numdaki sürüm : V40.0.003 .yardımcı olacak arkadaş var mı ?
arkadaşım s60v5 kısmında oyunlar bölümündeki oyunları kurabilirsin. Ama oyunları programları (ne indirdiysen onalrı işte) kurman için ya onları serifikalamalısın ya da telefonuna hackli yazılım atmalısın. İki seçenek için de forumda anlatım var. Araştırırsan bulacaksın.
Not: forumda 40.0.3 için türkçe dil desteği olan hackli yazılım yok sanırım, v40.6.3 için var, bunu 5230'a sorunsuz yükleyebilirsin ama aslında 5235 yazılımıdır ve bunu yükledikten sonra orjinal 5230 sürümüne geri dönemezsin. Garantide sorun çıkabilir.
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...eni-hacking-5230-rm-588-v40-6-3-a-448750.html
burdaki arkadaştan rica edersen belki 40.0.3 için de hackli yazılımı çıkartır.

Yok bunlarla uğraşmam dersen sertifika olaylarına gir, forumda OPDA diye arat.

s60v3 kısmındakilerin bazıları çalışır bazıları çalışmaz, denemen lazım ama yine sertifikalamaya ihtiyacın olacaktır birçok oyunda.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
kardeş sen en iyisi s60 v5 bolunume bak ve signed oyn ve programları yükleme ve program ve oyunları tel hafızasına yükle
 

maverick1121

Üye
    Konu Sahibi
Selamun aleyküm arkadaşlar,
ben nokia 5230 kullanıyorum.dediğiniz gibi OPDA ile sertifika sorununu çözmeye çalıştım fakat beceremedim telefonumdaki sürüm : V40.0.003 . ve bununla ilgili forumda hackli yazılım bulamadım.Açıkcası bu konu hakkında hiç bilgim de yok :( ne zaman bir dosya indirmeye çalışsam,tlf da açılmıyor veya desteklenmiyor uyarısını alıyorum.Yardımcı olacaklar için şimdiden tşk ederim.
 

maverick1121

Üye
    Konu Sahibi
yukardaki telefonla ilgili sorunuma yardımcı olacak kimse yok mu arkadaşlar?
 
bthn_997

bthn_997

Üye
S60v3 s60v5 derken versiyonunuz değil işletim sisteminiz önemlidir onu bi açıklığa kavuşturalım :d:
gelelim uygulama olayına
s60v5 oyunları veya uygulamalarına girin başlıklara bakın "unsigned" ibaresi görürseniz indirmeyin çünkü hack veya sertifika ister
yorumlarda "sertifika hatası istiyor"tarzı bişeyler görürseniz indirmeyin. uygulama unsigned dır
başlıkta "signed" ibaresini görürseniz indirin kurun :oke:
kurarken bu program güvenli değil tarzı bişiler görürseniz yine de yükleyin (ben yükledim bi zararını görmedim)
 
  • Beğen
Tepkiler: maverick1121

maverick1121

Üye
    Konu Sahibi
S60v3 s60v5 derken versiyonunuz değil işletim sisteminiz önemlidir onu bi açıklığa kavuşturalım :d:
gelelim uygulama olayına
s60v5 oyunları veya uygulamalarına girin başlıklara bakın "unsigned" ibaresi görürseniz indirmeyin çünkü hack veya sertifika ister
yorumlarda "sertifika hatası istiyor"tarzı bişeyler görürseniz indirmeyin. uygulama unsigned dır
başlıkta "signed" ibaresini görürseniz indirin kurun :oke:
kurarken bu program güvenli değil tarzı bişiler görürseniz yine de yükleyin (ben yükledim bi zararını görmedim)
selamun aleyküm bthn_997 tşk ederim duyarlılığın için.şimdi dediklerini uyguluyorum.tekrar görüşmek üzere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt