Endo.16
Üye
Nokia 5230 Hakkında Düşünceleriniz ?
Arkadaşlar başlığa yanlışlıkla 5230 yazdım ama 5320 olacak. Nokia 5320 XpressMusic almayı düşünüyorum. Telefonu genelde müzik ve oyun için kullanacağım. Aranızda kullanan arkadaşlar varmı ? Varsa görüşleriniz neler ? Almamı tavsiye ediyormusunuz ?
Ve ayrıca bulabileceğim en ekonomik internet sitesini söylermisiniz ?
Şimdiden teşekkürler.
--------------- Ekleme ---------------
Up up up.
Ve ayrıca bulabileceğim en ekonomik internet sitesini söylermisiniz ?
Şimdiden teşekkürler.
--------------- Ekleme ---------------
Up up up.
