Nokia 5230 Hakkında Düşünceleriniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Endo.16

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5230 Hakkında Düşünceleriniz ?
Arkadaşlar başlığa yanlışlıkla 5230 yazdım ama 5320 olacak. Nokia 5320 XpressMusic almayı düşünüyorum. Telefonu genelde müzik ve oyun için kullanacağım. Aranızda kullanan arkadaşlar varmı ? Varsa görüşleriniz neler ? Almamı tavsiye ediyormusunuz ?

Ve ayrıca bulabileceğim en ekonomik internet sitesini söylermisiniz ?

Şimdiden teşekkürler.


--------------- Ekleme ---------------

Up up up.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt