Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bir sorum olcak arkadaşlar dead flaşdan sonra nokia servise götürürsem dead flaş yaptıgımı anlarlar degilmi.Peki bu dead flaş arkadasından telefona yeniden normal firmware flaşlarsam yani dead flaş metodu ile degil.normal işte. bundan sonra halen deadflaş oldugunu anlarlarmı??
bir sorum olcak arkadaşlar dead flaşdan sonra nokia servise götürürsem dead flaş yaptıgımı anlarlar degilmi.Peki bu dead flaş arkadasından telefona yeniden normal firmware flaşlarsam yani dead flaş metodu ile degil.normal işte. bundan sonra halen deadflaş oldugunu anlarlarmı??