Nokia telefonları ölü flash atarak kurtamak

Sponsorlu Bağlantılar



akula

akula

Üye
bende e72 var local moda nasıl alınıyor bilen varmı acaba
 
akula

akula

Üye
yok benim telefonda açılmadıda
 
akula

akula

Üye
neyse jaf ile downgrad yaptıktan sonra lazım olacak yanlışlıkla 52.05 verson yükldimde
 
selly1310

selly1310

Üye
bir sorum olcak arkadaşlar dead flaşdan sonra nokia servise götürürsem dead flaş yaptıgımı anlarlar degilmi.Peki bu dead flaş arkadasından telefona yeniden normal firmware flaşlarsam yani dead flaş metodu ile degil.normal işte. bundan sonra halen deadflaş oldugunu anlarlarmı??
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
bir sorum olcak arkadaşlar dead flaşdan sonra nokia servise götürürsem dead flaş yaptıgımı anlarlar degilmi.Peki bu dead flaş arkadasından telefona yeniden normal firmware flaşlarsam yani dead flaş metodu ile degil.normal işte. bundan sonra halen deadflaş oldugunu anlarlarmı??

bir şey anlaşılmaz.bir farkı yoktur.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
akula

akula

Üye
gerek kalmadı zaten telefonu sattım :)
 

sungerbobx1

Üye
abi hata weriyor yha :S

Uploaded with
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi

sungerbobx1

Üye
kısaca anlatayım hard formatta olmaz cunku tel camasır makinada kaldı tamirci program yuklenecek dedi o yuzden atılmıyor :(
 

sungerbobx1

Üye
başka şekilde olmazmı sadeceo mu kaldı (telefon rusyadan geldi rus malı)
 

sungerbobx1

Üye
abi ßaktım olmuyor bir teamdan fln baksan tel elden gidiyor :(
 


Üst Alt