Global Race 5800 Orijinal Oyunu.

Sponsorlu Bağlantılar

-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Global Race 5800 Orijinal Oyunu.



C6 yazılımlarında bilindiği üzre Global Race Oyunu Çalışmamaktaydı.Orijinal yazılımdan çıkartılarak yazılıma eklenebilecek hale getirlmiştir.
Rofs2 Klasörünüze ekleyerek yazılım içine rahatça entegre edebilirsiniz


Çalışan Cihazlar:5800-5530-X6-C6-N97


alper42 ye teşekkürler :d:

İndirmek için:


pass:kotukoylu
 
  • Beğen
Tepkiler: sinemabunlar, HackerCelik, muceli ve 6 diğerleri


Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
teşekkürler hocam :)
 

alper0642

Üye
rica ederim kardeş ne demek, senin emeklerinin yanında minicik yardımlarımız oluyorsa şayet yine bu senin yol göstermenledir. eline yüreğine sağlık. ALLAH RAZI OLSUN. kesinlikle çalışıyor oyun ve buna benzer olarak çalışan bir oyun var, yine aynı şirketin oyunu. fakat bu oyun gibi değil, bu oyunu kurunca üstelik TÜRKÇE olarak kullanabiliyorsunuz.
 
Utk4n*

Utk4n*

Üye
2 nizede teşekkürLer abiLer :D.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Dipnot:
5800 telefon için C yazılımı kullanıyorsanız Sys\bin klasöründeki ragingthunder.exe dosyasını yazılıma eklemenize gerekyoktur.
Hani olur ya 600 kb da olsa yer kazanırsınız....
 
blomberg

blomberg

Üye
Dedigin gibi rofs2 ye ekledim. paketledim flashladım ama hiç biyerde bulamıyorum ? :ağlarım:
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Dedigin gibi rofs2 ye ekledim. paketledim flashladım ama hiç biyerde bulamıyorum ? :ağlarım:

flash işleminin ardından eğer reset atmadıysan tele nasıl bulmayı düşünüyosun?
telefon hala eski programları listeliyo olmasın :D
 
r@sim

r@sim

Üye
eline sağlık kardeş
 
khytr89

khytr89

Üye
bunu sisx haline getirebilir miyiz?
 
BuBAsTiS

BuBAsTiS

Üye
sisx haline getirmeye gerek yok ben direk c ye kopyaladım yüklendi !')
 
blomberg

blomberg

Üye
flash işleminin ardından eğer reset atmadıysan tele nasıl bulmayı düşünüyosun?
telefon hala eski programları listeliyo olmasın :D
Reset derken ? yani baştan başlatmamak mı gerekiyor? onuda yaptım ama hala nerede göremiyorum. rofs içine baktım,orda ama oyun kısa yolu yok :ağlarım:
 
Utk4n*

Utk4n*

Üye
Reset derken ? yani baştan başlatmamak mı gerekiyor? onuda yaptım ama hala nerede göremiyorum. rofs içine baktım,orda ama oyun kısa yolu yok :ağlarım:

BasLatmak geRekiyoR. TeLefona yükLedikden sonRa teLefonu kapat aç düzeLiR.
 

enigm

Üye
bu sifre istyor nasil yukluycem mediafirden?
 
Utk4n*

Utk4n*

Üye
Heycandan okuyamadı heraLde abi :D.
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
5230 da çalışmıyomu :(
 
shasea35

shasea35

Üye
Ya private kalsöründe dosya oluşturalamaz fln diyo bnde nasıl yapcam nasıl yükleniyor rica etsem biriniz açıklayıcı bi şekilde anlatırmısınız ?
 


Üst Alt