[MOD] İstediğiniz C6 CFW sini X6 ya çevirin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
[MOD] İstediğiniz C6 CFW sini X6 ya çevirin




Bu mod sayesinde 5800/5530 için hazırlanmış (C6 Yazılımı) fakat sizinde çok hoşunuza giden herhangi bir CFW yi X6 cihazınız için uygun bir hale getirebileceksiniz....
Böylece bir tek MODDER a bağımlı olmaktanda kurtuluyorsunuz.(O da ben oluyorum maalesef :D)


Öncelikle:
1.İstediğimiz yazılımı NFE ile extract(çıkartma) ediyoruz.

2.Bilahare açılan Rofs2 Klasörünü herhangi bir yere kopyalıyoruz.
örn: RM-356_52.2.007_PRD.ROFS2\ROFS2\ klasörünü

3.Vermiş olduğum mod dosyasını ROFS2 içerisine olduğu gibi kopyalıyoruz...

4.En son olarak herhangi bir C6-X6 Rofs2 ni extract ederek içeriğini olduğu gibi siliyoruz...

örn:RM-559_31.0.004_PRD.ROFS2\ROFS2\ içeriği

5.Hazırlamış olduğumuz ROFS2 klasörünün içeriğini içini boşaltmış olduğumuz X6 Rofs2 Klasörünün içine kopyalıyoruz.


6.Şimdi sıra NFE ile yeniden paketleyip(repack) Flaşlamakta.

Afiyet olsun...Servis etmeden önce çeşitli modlarla yazılımınızın dahada güzelleşmesini sağlayabilirsiniz :D

Bu mod dosyası ne içerir?
X6 Kamera düzeltmesi-geliştirmesi
Bluetooth sorununun çözümü
Yedekleme Backup sorununun çözümü
Usb ve Pc bağlantısında TAM X6 kimliği
İnternette gezinir iken N97 kimliği(Çünki bir çok mobil sitenin N97 e uyumlu sayfası var)
Resource\versions klasörünü kullanıp kullanmamakta serbestsiniz...



Download:
 
  • Beğen
Tepkiler: savaronajointed, D€nizhaN, Aziz™ ve 5 diğerleri


Utk4n*

Utk4n*

Üye
Çok teşekkürLer abi x6sı oLanLar yaşadı :D.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürLer abi x6sı oLanLar yaşadı :D.
Yok öyle kurtulmak...Sende bunu kullanarak Millete bi X6 yazılımı hazırlarsın...
Çok bişi yapmıcaksın Hazır 5800 yazılımını değiştiriceksin :D
En fazla yarım saatini alır :D
 

alper0642

Üye
naptın sen birader ya, pnht gurubu bazı şeyleri yayımlıyor ama bizim kadar etkin ve faal kullanmıyorlar, yeterki ipin ucunu bi tutalım, üstümüze yoktur
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Galiba bugün Konfiçyüsün dediğini yapıyoruz :D
"Bir kişiye iyilik yapmak istiyorsan ona balık verme balık tutmayı öğret"
 
Utk4n*

Utk4n*

Üye
Pnht yine biRşeyLer yapıyoR ama açıkLamadı daha süpRiz oLarak göSteRiyoR ^^.



Linkden takip edebiLirSiniz ^^.


--------------- Ekleme ---------------

Galiba bugün Konfiçyüsün dediğini yapıyoruz :D
"Bir kişiye iyilik yapmak istiyorsan ona balık verme balık tutmayı öğret"

Hiç sevmem feLsefeyi :D:D.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Pnht yine biRşeyLer yapıyoR ama açıkLamadı daha süpRiz oLarak göSteRiyoR ^^.



Linkden takip edebiLirSiniz ^^.


--------------- Ekleme ---------------



Hiç sevmem feLsefeyi :D:D.

Bi de sözelci olacaksın :D
 
Utk4n*

Utk4n*

Üye
10 soRu çıkıyoR feLsefeden en fazLa 5 soRu yapabiLiyoRum fiLozofLarLa mantıgımız hiç uyuşmuyoR :D.
 

qpel

Üye
sanmıyorum yeni bişey olacağını o ilan eski altında yazıyor
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
harika bi anlatım yapmışsın hocam x6 alasım geldi valla:D
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
5230 için yokmu :D
 
Türe

Türe

Üye
dostum resimli anlatım yapabilir misin acaba pek anlayamadım da :allaalla:
 
cmnn

cmnn

Üye
hocam bi resimli anlatım olsaydı süper olurdu hiç bişey anlamadım çünkü :D
 

hasan__58

Üye
nfe yi nerden bulacagız
 
emirberkcelik

emirberkcelik

Üye
sadece cfw ye uygun değilmi kardeşim ofw lerde çalışmaz galiba
peki c6v41 için yapılan cfw lerde uygun olurmu
ve
ayrıca cfw ye ben yaptım olmadı :)
ofw için yapsan kardeşim keşke
 
ferhat_5382

ferhat_5382

Üye
arkadaşım bide 5250 için yapsan yapamazsan sana bişi sorcam en 5800 için yapılmış bir c6 cfw sinin fofs 2 dosyasını kopyalayıp 5250 için yapılmış c6 tabanlı bir cfw nin içni boşaltıp kopyaladığımı yapıştırsam ve paketlesem sorun çıkar mı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt