Skyfire v1.5 | 01.01.2011 | xCHIVALR0US

Sponsorlu Bağlantılar

hellord

hellord

Üye
arkadaşlar sky firenin dedigine göre symbian telefonlarda calışmayacak ücret alamıyorlarmıs herhalde
 


powerrogue

Üye
arkadaşlar dns ayarları nerden deiştirilio x6 kullanıorm bi yardm edin :)
 

forkos

Üye
yarım saat oldu hala connecting..
acquiring data connection....
....
...........

--------------- Ekleme ---------------

ya arkadaslar yapabilen yapsın yapamayana da bolt akar ;)

--------------- Ekleme ---------------

yok bolt akmıyo flashı bile yokmus :/
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Bolt iyi face videolarını denedim hepsini açıyor çalışmayan programla ugraşmayın
 

ahmet.220

Üye
ya skyfire ile uğraşan programcılar bilginciler artık uğraşmıyorlar heralde artık bende umudumu yitirdim bu skyfire konusunda umarım bi mucize olurda hepimiz kullanırız
 
ceyhande

ceyhande

Üye
xCHIVALR0US

Çalıştıktan sonra programı kapatıp açtım gene çalıştı.
Telefonu kapatıp açtım gene çalıştı.
Format attım gene çalıştı.
Formattan sonra gene programı kapatıp açtım çalıştı.
Yine formattan sonra telefonu kapatıp açtım çalıştı.​

Çalışmıyor diyenlere verecek cevabım konudaki resimdir.​
 
ismailbahadır

ismailbahadır

Üye
teşekkürler
 

ahmet.220

Üye
kardeş bu programı sen nerden çalıştırıyorsun operator internetindenmi yoksa wifi denmi
 

haktas70

Üye
vodafonda zaten açılıyor çnemli olan Wİ-Fİ.
 

aslanmusty

Üye
ben ne video görüyorum ne de program calısıyor :(
 

CNR0185

Üye
5800 da dahaçalıştırdım diyen olmadı wifi ile tabikii..
 

emrelives

Üye
n96 ve n97 var ama çalışmadı...
 

bykefkof

Üye
şu an itibari ile 5800XM de wifi ile deneyen varmı çalışıyormu ?
 
V/RS

V/RS

Üye
vodafone da açılıyormu yani öyleyse cepnet alırım çalışsın yeterki
 
flamenco0506

flamenco0506

Üye
arkadaşlar yurt dışına gidin amerikaya fln çalışır orda :)
 

messiyeni

Üye
su konulari hortlatmak hosunuza gidiyo dimi...
 

sahil032

Üye
teşekkürler süper çalışmıyor.......
 


Üst Alt