Ücretsiz java navigasyon sistemi (Samsung Monte'de denendi)

Sponsorlu Bağlantılar



turkfalcon33

Üye
aqrp00 kardeşim en çok karışık trafik olan kentini rica ediyorum tabiki istanbul :oke:
 

metnes71

Üye
Bugün yüklerim inş.


teşekkür ederim.

Bir sorum olacaktı ; Route 66 nın lisansı kırılıyormu hiç deneyen varmı.nokia 5800 lara garmin kurulurken lisans kırılarak yükleme yapılıyor.Arkadaşımın makinaya bizzat ben yüklemiştim.( netden yardım alarak tabiki).
 

mhmn

Üye
teşekkür ederim.

Bir sorum olacaktı ; Route 66 nın lisansı kırılıyormu hiç deneyen varmı.nokia 5800 lara garmin kurulurken lisans kırılarak yükleme yapılıyor.Arkadaşımın makinaya bizzat ben yüklemiştim.( netden yardım alarak tabiki).
bende arıyorum route66 kırmayı ama daha bulamadım bişey 10tlye 1 ay kullandım sorunsuz navigasyon..
 

metnes71

Üye
bende arıyorum route66 kırmayı ama daha bulamadım bişey 10tlye 1 ay kullandım sorunsuz navigasyon..

ödemeyi nasıl yaptın , ben deneme yaptım kredi kartımın numaraları istedi , numaraları girince problem oluyormu yani sorunsuz işlem tamam oluyormu ? ben 1 yıllık almayı düşünüyorum.

Birde siz kullanmışsınız kullanımı simülasyondaki gibimi yoksa dahamı farklı....
 

yselcuk1979

Üye
Öncelikle emeğine sağlık.Ben önceden de çok uğraştım ama bir türlü harita yapmayı başaramadım.şimdi wetravelGen 7z ile biraz daha ilerledik fakat eksik birşeyler devam ediyor. Ben ne kadar sektör seçersem seçeyim 5-6 dk. sonunda harita yapılmış gibi program sonlanıyor 5 Mb kadar bir map klasörü oluşturuyor, atlaslar ve poi ler bulunmasına rağmen 0' dan 9' a kadar olan dosyalar (tahminimce yol bilgileri) üretilemiyor. Yardımcı olursan sevinirim.(Bu arada program çalışırken en az 3 defa internet sitesine bağlanmak istiyor fakat Wetravel sitesine ulaşamıyor.)
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
hocam süpersin çok tşk ederim birde tokat ve sivas alabilirmiyim :)
Tokat ilk sayfada mevcut genede linkini vereyim.
Tokat ->
Sivas ->
Müsait olursanız bende " KOCAELİ " haritası rica edeceğim.
Şimdiden teşekkür ederim.
Kocaeli ->
aqrp00 kardeşim en çok karışık trafik olan kentini rica ediyorum tabiki istanbul :oke:
İstanbul ilk sayfada mevcut genede linkini vereyim.
İstanbul ->

Öncelikle emeğine sağlık.Ben önceden de çok uğraştım ama bir türlü harita yapmayı başaramadım.şimdi wetravelGen 7z ile biraz daha ilerledik fakat eksik birşeyler devam ediyor. Ben ne kadar sektör seçersem seçeyim 5-6 dk. sonunda harita yapılmış gibi program sonlanıyor 5 Mb kadar bir map klasörü oluşturuyor, atlaslar ve poi ler bulunmasına rağmen 0' dan 9' a kadar olan dosyalar (tahminimce yol bilgileri) üretilemiyor. Yardımcı olursan sevinirim.(Bu arada program çalışırken en az 3 defa internet sitesine bağlanmak istiyor fakat Wetravel sitesine ulaşamıyor.)
We-Travel'in internet sitesi çöktüğü için internete bağlanma hatası veriyor. Evet dediğin gibi 3 kere bu hatayı veriyor. :evet: Ama bu hatalar önemli değil. Bendede 3 kere hata veriyor. Ama harita oluşuyor. :)
Masaüstündeki "WT_MAPS" ve "Yeni" klasörünü sil. Mapgenerator'ün içerisindekileri ve WeTravelGen'i tekrar çıkart. Kısaca programı silip tekrar yükle. Bu işlemi yaptığında düzelecektir.
Not: Diyelimki bir harita oluşturdun. Masaüstünde WT_MAPS klasörü oluştu. Sen başka bir yer daha oluşturmak istiyorsun. Masaüstündeki "WT_MAPS" klasörünü sil. Öyle oluştur. Yoksa aynı sorun tekrar ortaya çıkacaktır.
İyi akşamlar :)
 

metnes71

Üye
kocaeli haritası için teşekkür ederim.
 

nihat1551

Üye
vakit ayırıpda yardımcı olduğun içim tekrar teşekkürler haritaları indirdim .. bugun ilk defa navihasyonu açmayı başarabildim :)

bayan torn deyip durdu :))) sanırım sesi çalışmıyor :))

son sorum ; navigasyonda gezi modu yokmu illaki hedef mi seçmemiz gerekiyor...
ilk açarken kafama göre biyeri salladım hep o hedefte açılıyor da
 

murit

Üye
navigasyon sistemini denedim.uyuduya baglandığı an yerini yerini tam olarak gösteriyor.POI şehrinden gideceğin güzergahı şeçtim.gideceğimiz güzargahın kırmızı renkte işaretleneceği söylenmişti öyle birşey olmadı.herhangi birseste ingilizce olarak sağa veya sola döneceksin die bir uyarıda vermedi yön oklarıda dahil.adresi bildiğim için kendim gittim ve sistemde birebir nerede olduğumu ve hızımı gösterdi. sistemin kendisinin bizi yönlendirmesi için hangi ayarları yapmamız gerekiyor.
 

turkfalcon33

Üye
Aqrp00 ikinci defa link için teşekkürler ama ben daha başlayamadım

Not: Bende "java.lang.NullPointe..." hatası veriodu bu işlemi yapınca düzeldi. Anlatığım işlemi yapmak için "WeTravelGen.7z" indirip içindeki dosyaları önceden indirdiğimiz. "WeTravel_Mapgenerator_2.20.zip" içerisindeki WeTravelGen klasörünün içerisine çıkartın.

dediğin bölümdeki bu linkteki dosya silinmiş bunların hepsini bir arada indirebileceğimiz rapit harici bir link verebilirmisin?
şimdiden teşekkürler.
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
vakit ayırıpda yardımcı olduğun içim tekrar teşekkürler haritaları indirdim .. bugun ilk defa navihasyonu açmayı başarabildim :)

bayan torn deyip durdu :))) sanırım sesi çalışmıyor :))

son sorum ; navigasyonda gezi modu yokmu illaki hedef mi seçmemiz gerekiyor...
ilk açarken kafama göre biyeri salladım hep o hedefte açılıyor da
Evet Samsung Montede ses sensör vb. özellikler çalışmıyor. Uyduya bağlandığında yerini bulacaktır. Yeşil oku sürükeyerek haritada gezinebilirsin. İlk başta seçtiğin yer uygulamayı açtığında ilk göreceğin yerdir. Eğer uygulamayı silip tekrar yüklersen ayarlar sıfırlanacaktır.Böylelikle ilk açılıştaki yeri seçebilirsin.

navigasyon sistemini denedim.uyuduya baglandığı an yerini yerini tam olarak gösteriyor.POI şehrinden gideceğin güzergahı şeçtim.gideceğimiz güzargahın kırmızı renkte işaretleneceği söylenmişti öyle birşey olmadı.herhangi birseste ingilizce olarak sağa veya sola döneceksin die bir uyarıda vermedi yön oklarıda dahil.adresi bildiğim için kendim gittim ve sistemde birebir nerede olduğumu ve hızımı gösterdi. sistemin kendisinin bizi yönlendirmesi için hangi ayarları yapmamız gerekiyor.
Yol tarifi almak için uyduya bağlanmış olmak gerekir. Eğer uyduya bağlandığın halde yol tarifialamadıysan Uygulamayı silip tekrar yükle. Eğer uyduya bağlanmadan yol tarifi almak istersen Menü -> Ayarlar -> GPS -> GPS Yok'u seç. Uygulamayı kapat aç. Evet montede ses çalışmıyor sadece turn diyor. :)

Aqrp00 ikinci defa link için teşekkürler ama ben daha başlayamadım

Not: Bende "java.lang.NullPointe..." hatası veriodu bu işlemi yapınca düzeldi. Anlatığım işlemi yapmak için "WeTravelGen.7z" indirip içindeki dosyaları önceden indirdiğimiz. "WeTravel_Mapgenerator_2.20.zip" içerisindeki WeTravelGen klasörünün içerisine çıkartın.

dediğin bölümdeki bu linkteki dosya silinmiş bunların hepsini bir arada indirebileceğimiz rapit harici bir link verebilirmisin?
şimdiden teşekkürler.
We-TravelGen -> :)
 

yselcuk1979

Üye


Alıntı: yselcuk1979 göndermiş. >
Öncelikle emeğine sağlık.Ben önceden de çok uğraştım ama bir türlü harita yapmayı başaramadım.şimdi wetravelGen 7z ile biraz daha ilerledik fakat eksik birşeyler devam ediyor. Ben ne kadar sektör seçersem seçeyim 5-6 dk. sonunda harita yapılmış gibi program sonlanıyor 5 Mb kadar bir map klasörü oluşturuyor, atlaslar ve poi ler bulunmasına rağmen 0' dan 9' a kadar olan dosyalar (tahminimce yol bilgileri) üretilemiyor. Yardımcı olursan sevinirim.(Bu arada program çalışırken en az 3 defa internet sitesine bağlanmak istiyor fakat Wetravel sitesine ulaşamıyor.)

We-Travel'in internet sitesi çöktüğü için internete bağlanma hatası veriyor. Evet dediğin gibi 3 kere bu hatayı veriyor. :evet: Ama bu hatalar önemli değil. Bendede 3 kere hata veriyor. Ama harita oluşuyor. :)
Masaüstündeki "WT_MAPS" ve "Yeni" klasörünü sil. Mapgenerator'ün içerisindekileri ve WeTravelGen'i tekrar çıkart. Kısaca programı silip tekrar yükle. Bu işlemi yaptığında düzelecektir.
Not: Diyelimki bir harita oluşturdun. Masaüstünde WT_MAPS klasörü oluştu. Sen başka bir yer daha oluşturmak istiyorsun. Masaüstündeki "WT_MAPS" klasörünü sil. Öyle oluştur. Yoksa aynı sorun tekrar ortaya çıkacaktır.
İyi akşamlar :)[/QUOTE]
Kardeş; söylediklerini daha önce denemiştim şimdi yine denedim hatta yetmedi başka bilgisayarda da denedim ama sonuç aynı.javanın eski versiyonları, my sql birkaç versiyonu,map generatör versiyonları, WeTravelGen7z ile çeşitli varyasyonlar WeTravelGen içine çıkarma falan herşeyi denedim ama sonuç aynı 0'dan 9'a kadar oluşturulan dosyaları oluşturamadım.(sadece eskisi gibi 0 var ama içi boş).Bu harita yapma olayını çözmek istiyorum.Yardımını bekliyorum şimdiden teşekkürler.
 

oymacı123

Üye
bu işlemleri yapınca telefon garanti dışına çıkar mı?
 

ilkanterzi

Üye
Hocam dediklerinizi yaptım ama bomboş bir ekran çıkıyor sadece. saat ve km gösteriyor. yeşil bir ok var başkada birşey yok. nerede hata yapıyorum acaba.
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
Hocam dediklerinizi yaptım ama bomboş bir ekran çıkıyor sadece. saat ve km gösteriyor. yeşil bir ok var başkada birşey yok. nerede hata yapıyorum acaba.
GPS ile uyduya bağlandığında yerini bulacaktır ve dolayısıyla haritada konumun gözükecektir. Birkaç yol daha:

GPS ile bağlandığında otomatik yerini bulacaktır. :)
Eğer ekran klavyesinden 9'a basarsan tüm türkiye haritası çıkacaktır. Sen yeşil oku izmire doğru sürükleyip izmirin üzerine gelince 3'e basarak yakınlaştırabilirsin. :)
Bidiğer yol ise Menü -> Bul -> Sokak -> Şehir ismi yazmak gerekiyor ama İ harfini desteklemediği için İzmir olarak yazamazsın. O yüzden kendine yakın bir yerin baş harfini yazarsan çıkacaktır. -> Gene bir harf yazarsan bir sokak ismi yazacaktır. Çıkan seçeneklerden birini seçtiğinde sağ üstteki ok haritayı ne tarafa sürükleyeceğini gösterecektir. (9'a basıp uzaklaşırsan haritayı sürklediğinde İzmir'e daha çabuk yakınlaşacaktır.) :)
 

sy1972

Üye
tamam kardeş sağol aslında çalışıyormuş dışarı çıkmadığımdan bulamıyormuşum,denedim çalışıyor, başka bir sorunda bu navigasyon proğramını her çalıştırdığımızda jar dosyasından kurmamızmı gerekli ,çünkü bir yerde çalıştırma kısayolu falan bulamadım, her kullanmak istediğimde yeniden kuruyorum.
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeş sağol aslında çalışıyormuş dışarı çıkmadığımdan bulamıyormuşum,denedim çalışıyor, başka bir sorunda bu navigasyon proğramını her çalıştırdığımızda jar dosyasından kurmamızmı gerekli ,çünkü bir yerde çalıştırma kısayolu falan bulamadım, her kullanmak istediğimde yeniden kuruyorum.
Yüklediğinde Oyunların bulunduğu kısımda "WeTravelMidlet Suite" oluşacaktır. Ordan girebilirsin. :) İyi akşamlar
 

yselcuk1979

Üye
Kardeş; söylediklerini daha önce denemiştim şimdi yine denedim hatta yetmedi başka bilgisayarda da denedim ama sonuç aynı.javanın eski versiyonları, my sql birkaç versiyonu,map generatör versiyonları, WeTravelGen7z ile çeşitli varyasyonlar WeTravelGen içine çıkarma falan herşeyi denedim ama sonuç aynı 0'dan 9'a kadar oluşturulan dosyaları oluşturamadım.(sadece eskisi gibi 0 var ama içi boş).Bu harita yapma olayını çözmek istiyorum.Yardımını bekliyorum şimdiden teşekkürler
 


Üst Alt