Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
Yok kuzum ya neden sinirleneyim :D o sadece cuma akşamları geçerli :ehe
sorun yok :D
 


Dafny

Dafny

Üye
Necmi dün yardıma gelseydin keşke ya :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Kahve içiyor olurdum.
 
Dafny

Dafny

Üye
Televizyon izliyor olurdum herhalde veya yemek yiyor olurdum.
 
minoo

minoo

Üye
Yemeek :aha:
 
zaza

zaza

Üye
Acıktım ya bana yemek yapsanıza :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Müzik dinliyor olurdum.
 
greenmile

greenmile

Üye
telefonda konuşuyor olurdum.
 
zaza

zaza

Üye
Cepten giriyor olurdum
 
Necmati

Necmati

Üye
kopardım
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
MKE ankara-Bjk maçını seyrediyor olursum ama interneti tercih ettim.Hiç tadı yok maçın.
 
minoo

minoo

Üye
Solitaire oynuyor olurdum :D
 
Necmati

Necmati

Üye
Gta4 oynuyo olurdum :naughty:
 
minoo

minoo

Üye
Oyun,oyun,oyun :D
 
Necmati

Necmati

Üye
Müzik dinlerdim
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
telfonumla oyun oynardım
 


Üst Alt