Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

Heartofclean

Heartofclean

Üye
N8 Tabiki :oke:
 


4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
İkisininde birbirinden üstün olduğu yönleri var karar senin daha çok hangi özelliklere önem verdiğinde.Ben hep nokia kullanmışımdır N8'i almadan önce de düşündüm araştırdım baktım Wawe ve Galaxy S de çok iyi telefonlar samsungta onları alıcaktım ama çevremdeki insanlar nokia'dan şaşma dedi telefoncuya gittim samsung alma dedi ben de N8'i aldım ve gayette memnunum şuan.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya samsungmania demişin ki saniyede 90 milyon üçgen çiziyo ee güzel ama ne çiziyo cpu çiziyo e tabi çizcek 1 ghz işlemci ama gpu değil o senin verdiğin değerse N8 de gpu ee sizin gpu nun kaç tane çizdiğini biliyormusun yok ama sen o telefona yük koy bakalım 90 milyon üçgen çiziyor mu saniyede ama N8 yine 33-35 milyon çizer sana
 
mavrick

mavrick

Üye
ya samsungmania demişin ki saniyede 90 milyon üçgen çiziyo ee güzel ama ne çiziyo cpu çiziyo e tabi çizcek 1 ghz işlemci ama gpu değil o senin verdiğin değerse N8 de gpu ee sizin gpu nun kaç tane çizdiğini biliyormusun yok ama sen o telefona yük koy bakalım 90 milyon üçgen çiziyor mu saniyede ama N8 yine 33-35 milyon çizer sana

alsana örnek,aşağıyı oku bir yaşına daha girersin trianglela 1 ghzın alakası yok !!!telefona yük koy ne demke yaa kocum piyasadaki en iyi işlemci 1 ghz lık humminbird dür yani wave ve galaxy s in işlemcileri...senin dediğin ayrı broadcom 33 milyon çiziyo ama işlemciden ayrı çalışabiliyor ama humminbirdın grsfik kartı kendi bünyesinde ve 90 milyon çiziyor n8 in işlemcisi ise arm1136 processor le 12 milyon triangle çiziyor ,toplasan bile yetişemz..

bunlar 1 ghz işlemci
Motorola Droid: TI OMAP3430 with PowerVR SGX530 = 7-14 million(?) triangles/sec
Nexus One: Qualcomm QSD8x50 with Adreno 200 = 22 million triangles/sec
iPhone 3G S: 600 MHz Cortex-A8 with PowerVR SGX535 = 28 7 million triangles/sec
Samsung Galaxy S: S5PC110 with PowerVR SGX540 = 90 million triangles/sec
bu arada neon teknolojisinide saymadım

istediğin videoyu istediğin formatta izleme imkanı
video stabilizasyonu
Anti-aliased video dönüştürme ve yapma
oyun performansı(90 triangle burdan geliyo)
çok büyük megapikselli fotoları açma imkanı
ses teşhiş etme ,ayırma ,tanıma
Powerful multichannel hi-fi ses işleme gibi gibi
 
clarsa

clarsa

Üye
1-) Web tarayıcı
2-) İşlemci hızı
3-) Ram
4-) Social Hub
5-) Genişletilebilir bekleme ekranı ve widgetler
6-) Bluetooth 3.0 !
7-) Süper Amoled Ekran
8- ) 480 x 800 Pixel ekran çözünürlüğü
9-) Divx oynatma, Mobile AP, Allshare vb.
10-) Fiyat


Hiç düşünmeden hızlıca yazdım. Şimdi merak ettim N8'in ne üstün özellikleri varmış bakalım.


bluetooth 3.0 n8dede var :D

şimdi sana N8i yazayım bekle =)

1-)USB On The Go
2-)12Mp Carl Zeiss lensli autofoxlu zenon lensli 14x zoomlu kamerası
3-)720pHD video kaydı
4-)16 GB hafızası
5-)WAP 2.0/xHTML, HTML, RSS okuyucu Tarayıcısı
6-)GPRS, EDGE, 3G HSDPA, 10.2 Mbps; HSUPA, 2.0 Mbps Küresel Veri Aktarımı
7-)Bluetooth 3.0 + A2DP, microUSB v2.0, Wi-Fi 802.11 b/g/n – UPnP teknolojisi Yerel Veri aktarımı
8-)Aliminyum kasası
9-)Hdmı çıkışı
10-)Dolby Digital surround haporlör
11-)Gpusu
12-)Flash Lite 4.0
13-)3D grafik HW hızlandırıcı
14-)Gürültü engelleyici mikrofon
15-)Java MIDP 2.1 i
16-)Belge Görüntüleyici....


;)
 
mavrick

mavrick

Üye
bluetooth 3.0 n8dede var :D

şimdi sana N8i yazayım bekle =)

1-)USB On The Go
2-)12Mp Carl Zeiss lensli autofoxlu zenon lensli 14x zoomlu kamerası
3-)720pHD video kaydı
4-)16 GB hafızası
5-)WAP 2.0/xHTML, HTML, RSS okuyucu Tarayıcısı
6-)GPRS, EDGE, 3G HSDPA, 10.2 Mbps; HSUPA, 2.0 Mbps Küresel Veri Aktarımı
7-)Bluetooth 3.0 + A2DP, microUSB v2.0, Wi-Fi 802.11 b/g/n – UPnP teknolojisi Yerel Veri aktarımı
8-)Aliminyum kasası
9-)Hdmı çıkışı
10-)Dolby Digital surround haporlör
11-)Gpusu
12-)Flash Lite 4.0
13-)3D grafik HW hızlandırıcı
14-)Gürültü engelleyici mikrofon
15-)Java MIDP 2.1 i
16-)Belge Görüntüleyici....


;)

sagol yazdıgın icin bende ekliyim wave e biraz:islik

1-) Web tarayıcı
2-) İşlemci hızı
3-) Ram
4-) Social Hub
5-) Genişletilebilir bekleme ekranı ve widgetler
6-) Bluetooth 3.0 !wifi n , A2DP, microUSB v2.0
7-) Süper Amoled Ekran
8- ) 480 x 800 Pixel ekran çözünürlüğü
9-) Divx oynatma altyazılı ,n8e geldi ama ne kadar stabil oldugu tartışılır yani şuan halen en iyi videoplayer wavede
10-) Fiyat
11)power led (gece çekimi)
12)hdmi 1.3 arayüzü bunu halen öğrenemediniz hdmi illa hdmi cıkışı demek deyildir!
13-)3D grafik HW hızlandırıcı
14-)Gürültü engelleyici mikrofon
15-)Java MIDP 2.1 i
16-)Belge Görüntüleyici....
17)dnse
18)dlna
19)mobil ap
20)aliminyum kasa
21)8 gb hafıza n8 de daha fazla
22)GPRS, EDGE, 3G HSDPA, 10.2 Mbps; HSUPA, 2.0 Mbps Küresel Veri Aktarımı
23)açılabilir arka kapak (garanti gitmiyor yani)
24 adobe 10.1 gelicek bu ay
25)WAP 2.0/xHTML, HTML, RSS okuyucu Tarayıcısı
26)radyodan mp3 kayıt
27)mobil ddr
28)1080p codec oynatma gücü var işlemcinin ama oynatmıyor ,bir proya bakar
29)html5 geliyor şubatta
30)animasyonlu ev ekranları
31)ses recognation(ses tanıma geliyo şubatta)konuşma tanıma özelliği(cümle tanıma gibi)
32)multi proccessin yani aynı anda bir sürü proyu oyunu çalıştırma yani sen oyunu oyna arka planda video devam eder müzkde devam eder ,radyoda çünkü 32 kanallı bir süper işlemci olunca bunlar fasa fiso oluyo
33)gateway reklamcılığı(subatta)
34)telefon aracılığıyla ödirek deme yapma seçenekleri subatta
35)tts özelliği
36)wac uyumluluğu
37)hybrid web programlama
 
clarsa

clarsa

Üye
bluetooth 3.0 n8dede var diyorum ve orada yazdığın çoğu özellik çöp ! diğerleride zaten wawede yok :D
 
mavrick

mavrick

Üye
bluetooth 3.0 n8dede var diyorum ve orada yazdığın çoğu özellik çöp ! diğerleride zaten wawede yok :D
s
sayki sallamadıgını anlayım ayrıca çöp deyip saygılızlık yapma ben n8e bu kadar özellikten sonra çöp demedim Allahtan:ehewave olmayanlarda wavede olacak yaknda samsung heralde essek deyil:kop:
 

Starsley

Clarsa çok iyi özetlemişsin her şey ortada :)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
ben konuya dalarsam fena olur n8diyorum bir yazarim n8in ozelliklerini kotaniz dolar acana kadar ;) orda wave e yazilanlarin coguda sallamasyon soylim

--------------- Ekleme ---------------

1080p yi cortex 8 oynatamiyor cortex 9 oynatiyor dogru bilgi ver samsungmania on saat tumyanlislarini duzeltemicem useniyorum, bak n8 e konduruyor mediaplayer falan biraz objektif ol herif nerdeyse wave blueraydisk oynatiyor diceksin hastalik olmus sende :D
 

Starsley

Anlat kardeşim anlat millet telefon görsün :)
 
clarsa

clarsa

Üye
ben konuya dalarsam fena olur n8diyorum bir yazarim n8in ozelliklerini kotaniz dolar acana kadar ;) orda wave e yazilanlarin coguda sallamasyon soylim

--------------- Ekleme ---------------

1080p yi cortex 8 oynatamiyor cortex 9 oynatiyor dogru bilgi ver samsungmania on saat tumyanlislarini duzeltemicem useniyorum, bak n8 e konduruyor mediaplayer falan biraz objektif ol herif nerdeyse wave blueraydisk oynatiyor diceksin hastalik olmus sende :D
blueray diilde az kalsın usb takılıyo dicekti . :D java mdpı 2.0 var wawede üstelik wawe 2 ile kıyaslıyorum en iyisi ile ;)
 
domelyan

domelyan

Üye
Arkadaşlar saçmalayın ya n8 ile wave kıyaslanamaz bile c7 bile daha iyi waveden siz neyin derdindesiniz 12mp xenon flaş carl zeiss optik hdmı çıkışı 16 gb dahili hafıza flas 10.1 dolby dijital ses daha ben ne sayim arada daha çok fark var ne wave Allah aşkına 2gb dahili hafızası olan 5mp kamerası olan bi telefon ancak c601 le kıyaslanır ondada c601 üstün gelir biraz mantıklı olun

:D sadece gülüyorum .Waveyi incelememiş eline almamış gibi konuşuyorsun(belkide gerçekten almadın) bnce kamera diyorsan n8 al hdmı heran kulanamassın ve her tv uyumlu deil ve waveyi c6-01 kıyaslamak 1 milyon kişiye zulüm etmektir kanımca :hmmm

--------------- Ekleme ---------------

konu tambir kavgaya dönüştü kilitlencek inşallah tam bir polemik çıkması için açılmış konu
 

Starsley

Her tv ye uyumlu deil derken hem tv hem hdmı çıkışı var şaşırma tabiki uyumlu c601 le kıyaslıyorum çünkü 8mp kamera adobe flaş player 10.1 ve adobe flaş liğht 4 var symbian işletim var wave de var mı bunlar :) şimdi bana 1 ghz işlemci var diyeceksin wave de adamlar zaten gereğinden fazla koymuşlar hızı göz boyasın diye zaten yeterli olan 680 mhz görüncede az diyosunuz ne diyim
 

elifünver

Üye
iyi akşamlar.iki gün önce samsung 8500 aldım.telefon gayet güzel görünüyoru fakat zil sesi ile ilgili bir sorun var .ya da ben yapamadım.zil sesini titreşim artı melodi olarak en yüksek seviyede ayarladım.yani artarak yükselen melodi değil.buna rağmen biri araığında zil sesi ilk etapta birkaç saniye çok kısık çalıp yükseliyor.bu samsungların genel bir özelliği mi? telefonda bozukluk mu var yoksa ayarları var da ben de yapamadım. bir de kamera ayarlarında titremeyi onleyen bir ayar var mı? ben çok bilgili değilim telefonlar konusunda .yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler.
 

cemil_62

Kapalı Hesap
N8 :oke:
 
clarsa

clarsa

Üye
Gösterdiği GPU n8dede var :D
 
clarsa

clarsa

Üye
wawe ile n8 kıyaslamak murat 124 ile mercedes compressor'u kıyaslamak gibi bişi
 
ercanaktay

ercanaktay

Üye
NOKIA N8 :oke:
 


Üst Alt