Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
Film izlerdim..
 


Necmati

Necmati

Üye
Konuyu Toplam 3 Kişi okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir) Necmati, ChavRash+, minoo+
çok renkli bir konu :)

Mesajlaşırdım.
 
Necmati

Necmati

Üye
makyajımı tazelerdim :d:
 

Perfect!

Üye
hiç birşey :hmmm
 
minoo

minoo

Üye
uyurdum
 
jejep

jejep

Üye
Uyurdum
 
HeiLmasTer®

HeiLmasTer®

Üye
Test Driver Unlimited 2 :naughty:
 
Dafny

Dafny

Üye
Nfs
 
M3L!H

M3L!H

Üye
muhtemelen gitar çalışırdım veya TV bakardım ya da yemek yerdim veya evde tartışma çıkarır rahatlardım oh be :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
Müzik Dinlerdim...:)
 
minoo

minoo

Üye
saz çalmaya çalışıp kardeşimin gülmesini sağlardım :D
 
Necmati

Necmati

Üye
İp atlardım :ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Film izlerdim,kitap okurdum.Çoook şey yapardım ama bu lanet olası internet yok mu sırf zarar yahu :D
 
Dafny

Dafny

Üye
Sorma ya :hmmm
 
omerynd

omerynd

Üye
Ders çalışıyor olurdum :) iyi ki varsın internet :) :) :)
 


Üst Alt