Ama Necmati nin sonunda tm vardı ve sorun çıkmıyodu Necminin profilinde tabiÖzel karakter dediğim tm gibi..

Özel mesaj atamıyordum, konularını gelişmiş arama bölümünden bulamıyordum. Sistem öyle bir üyeyi bulamıyordu.Ama Necmati nin sonunda tm vardı ve sorun çıkmıyodu Necminin profilinde tabi![]()
Hıı tmm.Bide dikkat ettim 200 mesaj (yaklaşık) atarsan Korgeneral olcanÖzel mesaj atamıyordum, konularını gelişmiş arama bölümünden bulamıyordum. Sistem öyle bir üyeyi bulamıyordu.

galiba abiPost mu Kasacan Ne Yapacan Berkay![]()

galiba abi![]()
Ha Binbaşı Olmuşsun Ha TümGeneral Ne Farkederki
Biraz Revo Kullanır
Hevesi Geçince Sana Verir 
Hakan maxistar yarışmasında rütbe farkının ne olduğunu göreceksin![]()

Seni kimse geçemez merak etmeBeni gececeksin yani ? Hadi bakalım![]()

birgün çekip gideceğim ama eskiden bunlarla uğraştığıma dair anılarım maxicep gelince herşey çok güzel olucakBir gün çekip gideçeksin ve o Rütbe'yi önemsemiyeceksin![]()

nasıl attın bi formulü varmı lütfen sırlarını paylaş :d3 günde +1000 mesaj attım![]()
