maxicepte rütbe atlama hesabı :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
Özel karakter dediğim tm gibi..
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Ama Necmati nin sonunda tm vardı ve sorun çıkmıyodu Necminin profilinde tabi :)
Özel mesaj atamıyordum, konularını gelişmiş arama bölümünden bulamıyordum. Sistem öyle bir üyeyi bulamıyordu.
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
Özel mesaj atamıyordum, konularını gelişmiş arama bölümünden bulamıyordum. Sistem öyle bir üyeyi bulamıyordu.
Hıı tmm.Bide dikkat ettim 200 mesaj (yaklaşık) atarsan Korgeneral olcan :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Nasıl ya :D Korgeneral için 30000 olmam lazım :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Post mu Kasacan Ne Yapacan Berkay :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hakan maxistar yarışmasında rütbe farkının ne olduğunu göreceksin :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Beni gececeksin yani ? Hadi bakalım :D
 
'Davut

'Davut

Üye
Bir gün çekip gideçeksin ve o Rütbe'yi önemsemiyeceksin :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Aynen ya.. Bunun için uğraştığıma inanamıyorum :D Bir halt a yaramıyor :D
 
'Davut

'Davut

Üye
Sen hariç başkalarına o kadar yarıyor ki...:naughty:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ne dediğini anlayamadım :hmmm Kime hangi konuda yarıyor :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Bir gün çekip gideçeksin ve o Rütbe'yi önemsemiyeceksin :)
birgün çekip gideceğim ama eskiden bunlarla uğraştığıma dair anılarım maxicep gelince herşey çok güzel olucak :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
3 günde +1000 mesaj attım :hmmm
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Okumadan yazamıyorum bir mesajı da okumak konu içeriğine bağlı olarak bir kaç dakika yı alıyor. yane böyle ince hasaplara düşmeye gerek yok zorlamayada tadını çıkarın yavaş yavaş.. hadi en sonki rütbeyi aldın diyelim. peki ya sonrası.? rütbede kalmadı ne kazandık.? zamanla kazanmak güzel yorumlarda bulunarak kazanmak daha bi güzel olmazmı senin için bir anlamı olsa emeklerinin olduğunu düşünmek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt