Necmati
Üye
hemen birisi şuna ceza versin..
Şimdiye kadar hiç ceza almadan tümgeneral olduk3 günde +1000 mesaj
![]()
tek ayak dur bakayım

hemen birisi şuna ceza versin..
Şimdiye kadar hiç ceza almadan tümgeneral olduk3 günde +1000 mesaj
![]()

Kaça Kiraladın AbiBende Kiralıyım
Ama Kaliteli Konu açan Botlardan Olsun
![]()


Kaliteli olacağı kesinde, hangi tür konu açar orasını bilemem. Gider çeşit çeşit sitelerden konu çeker.

Maxicep'te kalıcı lanların hepsi en yüksek rütbelere erişmek istiyor bunu herkez çok net biliyor
ama sorun şu ki herkez kolay olmadığını düşünüyor .
şimdi 100 mesajınız var ve teğmen rütbesindesiniz
ama çok çabuk yükselmek istiyorsunuz fakat 60 saniyede konun bulma vb barajı var ve eli sopalı adminler
hedefiniz tuğgeneral olmak .
peki bu hedefe nasıl ulaşacağız ?
şimdi eğer hesap edersek
60x1=60 bu bizim bir saatte atabileceğimiz max mesaj sayısı .
60x24=1440 buda bir günde atabileceğimiz mesaj sayısı.
ama bunları yapmak için psikopat olmak gerekir
biz yapabileceğimiz değerleri düşünelim .
yani 1 saatte 45 mseaj atsak günde 12 saat maxicepte dursak bir günde 540 mesaj atmış oluruz .
ama adminler boş dururmu hiç
-40 mesaj gitti desek günde 500 mesaj .
10000/500=20 gün eder .
hadi aksilikler çıktı diyelim maximum 25 günde tuğgeneral olabilirsiniz

peki sonra ...![]()


Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz.![]()
beni heasaplasana bi sonrakine ne zaman geçerim![]()

Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz.![]()

ben yedim bu sopayı sakın haa..Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz.![]()

ben yedim bu sopayı sakın haa..
Çok fecidir tavsiye etmem![]()

ben bir ara sitenin ban adayıydım cidden bakay kıyamam ben sana![]()

ben 6 aya yakın üyeyim hala tuggeneral olamadımbir arkadaşımız nickini degiştirmiş daha yüksek rütbeye atlamış.baya yüksek rütbeye atlamış...
yazık tabi ben yoktum tavssiyeleri bilmiyodun ondan 
Ooo 6 ayda tuggeneralben 6 aya yakın üyeyim hala tuggeneral olamadımbir arkadaşımız nickini degiştirmiş daha yüksek rütbeye atlamış.baya yüksek rütbeye atlamış...
Gözün yükseklerde...
