+++ n900 adobe flash player 10.1 destegı__________

Sponsorlu Bağlantılar

cuneytbozkurt

Üye
cutexplorer bende isim degistirmeyi ret ediyor..
ama su sekil mumkun.
xtreminal ile.
sudo gainroot enter
cd /urs/lib/browser/plugins/ enter..
ardindan da..
mevcut flash dosyaya yeni isim verdirecegiz.

mv libflashplayer.so libflashplayer.so.eskisi aynen eksiksiz yazin bozluklarada dikkat edin.
enterlediginiz de dosyaya libflashplayer.so.eskisi olarak isim vermis olursunuz.
bundan sonrasinida ilk bastaki anlatimi uygulayarak yeni dosyayi ayni yere kopyalamis olursunuz.yanirsirada libflashplayer.so.eskisi yedek olarak kalir.

Bende de aynı sorun oluştu. sayenizde çözüldü sorun. İlk anlatan ve size burdan teşekkürleri bir borç bilirim.:oke:
 


ganic

Üye
Merhaba,

yaptım ama halen face e girdiğimde "flash player upgrage required" diyor
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
merhaba,

yaptım ama halen face e girdiğimde "flash player upgrage required" diyor

demekkı yapmamamıssın/ bır web sayfası ac/ ayarları tıkla / add-ons tıkla/ orda hangı flash versıyonunun yuklu olup olmadıgını gorursun
 
raptorsasa

raptorsasa

Üye
kurmak biraz karışıga benzıyor

--------------- Ekleme ---------------



akayozmen bana lib destek için bu linki önermiştin saol. lakin ben burdan indirme yapamıyorum.
sayafa üstüne sayfa acılıyor durmadan " hedefi farklı kaydet " bile dedım ama indiremedim bitürlü.
üye oldum siteye giriş yapıyorum ama lib bölümüne giriyorum kullancı adı ve sıfre yazmama ragmen girmiyo siteye..
siteye girmeden indirmenin bi yolu varmı..
 

papayat

Üye
ads on da hicbir versiyon yazmiyor. su an zaten hicbir flash site acilmiyor
 
ucahmetuc

ucahmetuc

Üye
xterm'de dediğin komutu yazınca hata vermemesi gerekli. rootsh'ı silip tekrar yüklemeyi dene olmadı..
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
kurmak biraz karışıga benzıyor

--------------- Ekleme ---------------



akayozmen bana lib destek için bu linki önermiştin saol. lakin ben burdan indirme yapamıyorum.
sayafa üstüne sayfa acılıyor durmadan " hedefi farklı kaydet " bile dedım ama indiremedim bitürlü.
üye oldum siteye giriş yapıyorum ama lib bölümüne giriyorum kullancı adı ve sıfre yazmama ragmen girmiyo siteye..
siteye girmeden indirmenin bi yolu varmı..



burdan indir
 

cengizhan1414

Üye
ya beyler şu kurulumu biri düzgün şekilde anlatabilir mi anlamadım lütfen rica ediyorum
 
NR6630

NR6630

Üye
arkadaşlar ence daha kolay bir kurulum yolu bulmalıyız yabancı sitelere göz atın bulan haber versin yaaw . ee birde HER ADOBE GÜNCELLEME YAPTIĞINDA BÖYLE REZİLLİKMİ ÇEKİCEZ YAAW ADOBE 6 AYDA BİR GÜNCELLİYO FLASH INI YANDIK DESENİZE NOKİA ABENCE ADOBEYE SORUNSUZ BİR GÜNCELLEME YAPMA AYARI VERMELİYDİ BENCE TELEFONA KATILANLAR CEAVP YAZSIN:oke:

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar ence daha kolay bir kurulum yolu bulmalıyız yabancı sitelere göz atın bulan haber versin yaaw . ee birde HER ADOBE GÜNCELLEME YAPTIĞINDA BÖYLE REZİLLİKMİ ÇEKİCEZ YAAW ADOBE 6 AYDA BİR GÜNCELLİYO FLASH INI YANDIK DESENİZE NOKİA ABENCE ADOBEYE SORUNSUZ BİR GÜNCELLEME YAPMA AYARI VERMELİYDİ BENCE TELEFONA KATILANLAR CEAVP YAZSIN:oke::oke: CEVAP TEĞMENİM
 
  • Beğen
Tepkiler: emrah06us

Demirberk

Üye
Tweak flash yukleyin seceneklerden 10 45 ayarlayin cenc yapin TeL ac kapa Flash versiyon tamamdir
 

zed-24

Üye
demirberk çok tşk en basit yöntem ve en kolay verdiğin bilgiler için saol
 

uygar1991

Üye
slm telden giriyorum da bunu direk vinrar yukletmeden indirebilecek bi link varmidir ?
 
drangela61

drangela61

Üye
xarchiver programini depolardan bul indir bir de unzip diye bir uygulama var
bunlarin ikisini indirdiginde telefonunda rar dosyalarini acabilirsin
ayrica buna gerek de yok depolardan tweak flash playere indir 10.0.45 secenegini isaretle degistir de istedigin yerde video izleyebilirsin...
 
hikmet53

hikmet53

Üye
eline koluna saglik vallah insallah calisir
 
drangela61

drangela61

Üye
calismazsa yaz yardimci olalim ayrica maemo bolumundeki uygulamalar kismina bak orada rar dosyalarini acabilmeyle ilgili forum konusu var onu da oku...
 
NR6630

NR6630

Üye
eline koluna saglik vallah insallah calisir
tabiki çalışır ayrıca rarsız halde elimde mevcut yapamazsan link veririm ok.... bu arada meegoturkiye de sana bir msj attım ama halen cevap atmadın flash 10.1 ile ilgili o bölümde okursan görürsün:oke:
 

can0202

Üye
ya my docs a nasil ariliyor yeni aldim hicbirseyinden anlamiyorum ayrdim edin lutfen
 
saruman_me

saruman_me

Üye
hocam mozilla ve operayı destekliyormu acaba bu prog ben kurdum ama hala operadan video falan izleyemiyorum bişey eksikmi yaptık acaba..?
 
NR6630

NR6630

Üye
hocam mozilla ve operayı destekliyormu acaba bu prog ben kurdum ama hala operadan video falan izleyemiyorum bişey eksikmi yaptık acaba..?
dostum operada asla flash destegi yoktur bunu unutma. ama mozillada vardir..:oke:
 
saruman_me

saruman_me

Üye
dostum operada asla flash destegi yoktur bunu unutma. ama mozillada vardir..:oke:
eki hocam bu programı mozillayla nasıl orantılı bi hale getire bilirim bi yardımcı olursan çok sevinirim..
 


Üst Alt