07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
ya şuna bi t9 ekleyemedim ya deli olacağım
pnht.nin bugün yayınladığı fw.ye Türkçe dil, T9 vs. programlar ekledim, şu an upload ediyor, laptopun şarjı bitmeden upload biterse yayınlarım. uğraşmanıza gerek yok derim, ama yine de siz bilirsiniz.
 


RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
peki hata falan var mı?? güzel mi fw
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
hmm neyse o zaman biraz daha bekleyeyim ya .. ya ustam peki başka bir fw ye ovi maps ı koyacağımda o da mı aynı şekilde olacak o farklı mı?
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
hmm neyse o zaman biraz daha bekleyeyim ya .. ya ustam peki başka bir fw ye ovi maps ı koyacağımda o da mı aynı şekilde olacak o farklı mı?
aynı kardeş, siscontent ile açıyorsun, ancak açınca açılan klasörlerin birinin içinde yine e_private\20001F64\import\ klasörünün içinde maps.sisx diye bir dosya var, esas bunu siscontent ile açıp bunu entegre edeceksin. çok dikkatli yap, kaldığın yeri unutma, baya bi vaktini alacaktır, çünkü atman gereken baya bi dosya var. Allah kolaylık versin
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ya ustam dediğin gibi rofs2 dosyasını açtım sisconnetle sis dosyasını açtım dosyaları gerekli yerlere attım faflıyorum olmuyo ya kurulmuyor programlar ya yanlışlık nerde acaba??
 

agsalman

Üye
ellerine sağlık
güzel olmuşa benzio
bu sorun olursa yazarım artıkın
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
güle güle kullanın, hayırlı olsun

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar pnht.nin son çalışması olan ve yine c6v20.041 üzerine yaptıkları fw.deki çalışmamı bitirdim. ancak 041 sürümü pnht.nin final sürümü değil, kendileri de belirtmişler, son sürüm 042 ama henüz yayınlamamışlar, bu son yayınladıkları 041 sürümü şu an 1.sayfada ekli olan javalı sürümden yavaş gibi geldi bana. kasıyor biraz. upload bitmek üzere, bitince onu da birinci sayfaya eklerim.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar yükleme bitti, birinci sayfaya ekledim. ancak kendim 1.sayfada bulunan javalı sürümü kullanıyorum, bu sürüm bana kasıyor gibi geldi, performansını beğenmedim, sizlerde test edebilirsiniz, kullanmak isteyenler 1.sayfadan indirebilirler.
 
realdjferdy

realdjferdy

Üye
arkadaşlar bundada hafıza kartındaki müziklerde seçenekler deyince geriyemi atıyor onu öğrenirsem hemen yüklerim
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bundada hafıza kartındaki müziklerde seçenekler deyince geriyemi atıyor onu öğrenirsem hemen yüklerim
hayır arkadaşım, hem bu son yayınladığımda, hemde javalı sürümde müziklerde artık atmıyor. ben kendim javalı sürüm (2.fw.) onu kullanıyorum, müzik playerde seçeneklere, ayarlara sorunsuz giriyor. hiçbir şekilde atma yok. benim tavsiyem 2.fw javalı sürüm, ama siz bilirsiniz, tercihe bırakmak için hepsini yayınladım. hafıza kartındaki mp3 klasörünü tarar
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam ya niye olmadı bu program gömme ya nere hata yaptım sence???
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ya ne yaptığımı anlatayım önce:
ilk önce rofs2 dosyasını nfte ile açtım sisconnet ile isteğim proramları açtım gerekli olan klasörleri attım içlerine sonra paketleyim yükledim tele ama ne bi simge çıktı ne de bir şey orjinal gibi duruyordu hala
yüklemek isteğim programlar accelswitch opera bi de bildirimler widgeti

bu arada t9 eklediğimde ovi maps ve conversation sorun olyurmuş bazı sdosyaları silip yeniden yüklediğinde düzeliyormuş sorun dediklerim bunlarmış yani bi iki saat sonra tekara deneyeceğim bakalım ne olacak
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
opera sorun olabilir, bazı programlar entegre mantığı üzerinden çalışmayabiliyor. opera da entegre edilemeyenlerden olabilir, bazı arkadaşlar onları entegre yerine, fw kurulduktan sonra ilk açılışta yüklenecek şekilde ayarlıyorlar, kotukoylu kardeşin tsunami de öyle idi. onu indirip bakabilirsin, data içine sanırım pnht isimli bi klasör var, orada olması lazım, dataya bakarsan görürsün, modifiye yerine oradan da kurdurabilirsin ilk açılışta.
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
neyse ya olmazsa operayı elle kurarım artık yapack birşey yok :) senin fw ye t9 u programları bozmayacak şekilde ekleyebilirsem gerisini boşver ya :)
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
neyse ya olmazsa operayı elle kurarım artık yapack birşey yok :) senin fw ye t9 u programları bozmayacak şekilde ekleyebilirsem gerisini boşver ya :)
ilk sayfada 3. fw.de t9 sorunsuz, ancak bana yavaş gibi geldi, ayrıca bazen kasıyor gibi gördüm. ama yinede yeni çıkan fw olduğu için ekledim, arkadaşlardan kullanmak isteyen olabilir, t9 için ona bi göz atabilirsin
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
benim senin yaptığın hoşuma gitti ama bilmiyorum ya ne yapsam t9 suz mesaj yazamıyorum ya çok kullandığım için mesajı mutlaka lazım bana ya peki ustam v51 için olan bi fw yi v52 yapabilir miiyiz??
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
benim senin yaptığın hoşuma gitti ama bilmiyorum ya ne yapsam t9 suz mesaj yazamıyorum ya çok kullandığım için mesajı mutlaka lazım bana ya peki ustam v51 için olan bi fw yi v52 yapabilir miiyiz??
sadece c6 üzerine yapılmış olanı kullanabilirsin. v51'e ait rofs2 yi kullanabilirsin, ancak c0r ve uda.fps v52 olmak zorunda. ama zaten gömülü tüm dosyalar veya yapılan modifiye rofs2 de olduğu için ??? bolca bir emek ve defalarca telefona yükleyerek deneme yapman lazım. bu son fw.yi yayınlamadan önce sanırım bi 25 kez falan telefona yükledim denedim.
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ya kendi bilgisayarım olsa denerim ama internet kafeden yapıyorum ya sorun oluyo neyse artık senin fw ye t9 eklemeye çalıaşacağım olmazsa başka bir fw kullanırım ya
 
stopaj

stopaj

Üye
sağolun çok güzel bir çalışma olmuş :)
 


Üst Alt