07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
Kardeşim açıkçası ben beğenmedim. Neden mi ?

-Daha dün 10 numara çeken wi-fi'm şimdi çok anormal bir şekilde çekmiyo. Zaten o kadarda uzakta değilim yan odadym.Normalde çekiyo ama yakınındaysan
-Kaydırma çok dandik. Bikere elle kaydırma yok gibi, aşşağıya kaydırıcam çok yavaş tekleye tekleye.
-Ben açıkçası performans için telefonu mahfedemem yani ne tuş ışıgı yanıyo ne bişi.
-eğer bunları düzeltme yolun varsa düzelt derim. Sanki yazılım v30 sürümüne editlenmiş gibi.
-Pandora kullanıyodum v52 olan o daha bi güzeldi. Aslında aynı ama tuş ışıkları yanıyo. Tuş ışıkları sorun değil ama beyaz ışıkta göze çok çarpıyo.
-Modifiyeli FW ye geçtiğim günden beri kamera performansı berbat ekranda acayip karıncalanma var.

-Aslında daha var ama bu FW'ye geçme sebebimde belli C6...
-Birde ses seviyesi çok açılmış gibi çıkıyo hoparlörün sesi açamıyorum bile
-Kusuruma bakma ama benim gördüğüm sorunlar diğer arkadaşları bilemem...:hmmm

EĞER BUNLARI DÜZELTME ŞANSIN VARSA DÜZELT PERFORMANS YAPİM DERKEN MAHVOLDU TELEFON...
 


SEKOLELE

sagool kardesim emegin icin ve bizimle ilgilendigin icin :evet:

--------------- Ekleme ---------------

yeni javali fw ni yukledim muzik calar iyi olmus fakat bu seferde x plore smart movie programlarini kuramiyom yukleniyo yarida kaliyo yuklenemiyor hatasi veriyo sonrada
 

sapphire_5800

Üye
ellerine sağlık kardeşim hemen indirip kurucam çok bekliyodm bunu emeğine sağlık
 
tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
ben valla orj. fw ye döndüm. menü 3x4 olunca ekran küçücük geldi.:d: Emeğine sağlık kardeşim :oke:
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
ben valla orj. fw ye döndüm. menü 3x4 olunca ekran küçücük geldi.:d: Emeğine sağlık kardeşim :oke:

tayyip kardeş aşağıda yazdıklarım için özür diliyorum, ancak biraz dikkat olması için zaruriyet hissettim. özür dilerim

Kardeşim açıkçası ben beğenmedim. Neden mi ?

-Daha dün 10 numara çeken wi-fi'm şimdi çok anormal bir şekilde çekmiyo. Zaten o kadarda uzakta değilim yan odadym.Normalde çekiyo ama yakınındaysan
-Kaydırma çok dandik. Bikere elle kaydırma yok gibi, aşşağıya kaydırıcam çok yavaş tekleye tekleye.
-Ben açıkçası performans için telefonu mahfedemem yani ne tuş ışıgı yanıyo ne bişi.
-eğer bunları düzeltme yolun varsa düzelt derim. Sanki yazılım v30 sürümüne editlenmiş gibi.
-Pandora kullanıyodum v52 olan o daha bi güzeldi. Aslında aynı ama tuş ışıkları yanıyo. Tuş ışıkları sorun değil ama beyaz ışıkta göze çok çarpıyo.
-Modifiyeli FW ye geçtiğim günden beri kamera performansı berbat ekranda acayip karıncalanma var.

-Aslında daha var ama bu FW'ye geçme sebebimde belli C6...
-Birde ses seviyesi çok açılmış gibi çıkıyo hoparlörün sesi açamıyorum bile
-Kusuruma bakma ama benim gördüğüm sorunlar diğer arkadaşları bilemem...:hmmm

EĞER BUNLARI DÜZELTME ŞANSIN VARSA DÜZELT PERFORMANS YAPİM DERKEN MAHVOLDU TELEFON...

kardeşim beğenmeyebilirsin, ancak
1- wifi ile ilgili hiçbir düzenleme yapılmadı, orjinal v52 ayarları DURUYOR.
2- Işıklar bilerek kapatıldı, çünkü istekler genelde ışıkların kapatılması yönündeydi.
3- performansa yönelik HİÇBİR çalışma yok, görsellik ön planda tutuldu.
4- En sallama yorumun ise KAYDIRMA yok, demişsin. Herşeyi kabul edebilirim ama kaydırma problemini asla. bunda SALLAMIŞSIN.
5- Kamera v52 de zaten iyileştirilmiş, o yüzden kamera ayarlarında da iyileştirme bilmem ne yapılmadı, yapılanlar 1.sayfada yazıyor
6- Ses kodekleri eklendi yine 1.sayfada yazıyor, kötüleştirme değil, aksine iyileştirme. ilk kez beğenmeyen çıktı.

söze bak, EĞER BUNLARI DÜZELTME ŞANSIN VARSA DÜZELT. Emir vermek !!!

Bu kadar geri bildirimde bulunduğuna göre bir fw.de sen yayınla da seninkini kullanalım.olmayanları söylemek kolay, buyur er meydanı, senin fw.yi bekliyoruz.

kötüleyeceğim diye YALAN SÖYLEMEK çok ayıp arkadaşlar. lütfen böyle davranan arkadaşlar yüzünden
Haydar Ecevit, Fatih, Kotukoylu gibi üstadlar kayboldu gittiler, ne yani amacınız ne karalayarak iftiralar ederek yapılan çalışmaları yere vurmak, geri bildirimde bulunmayın demiyoruz, sadece iftira ve yalan olmasın.

bu yorumum için, öncelikle admin ve moderatörler başta olmak üzere tüm arkadaşlardan özür diliyorum...

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar fw.yi tekrar tekrar test ettim, yukarıda söylenen olumsuzluklara rastlayamadım. kontrol eden arkadaşlar yazarlarsa sevinirim.
 

estami

Üye
Alper üstadım iş çep ve Müzikçalarda menüye girince atma sorununa el atabildinmi valla çok makble geçer...?

Düzeltme:Gereken düzenlemeleri yapmışssın şimdi gördüm eline,emeğine,yüreğine sağlık..
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Alper üstadım iş çep ve Müzikçalarda menüye girince atma sorununa el atabildinmi valla çok makble geçer...?

Düzeltme:Gereken düzenlemeleri yapmışssın şimdi gördüm eline,emeğine,yüreğine sağlık..
evet güncellemeli sürümü kullanıma açtım. javalı sürüm güncellendi. artık javalı sürümde müzikçalarda menüye girince ayarlar seçeneklerde atmıyor, müzikçalar son sürüme yükseltildi.
 
tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
kardeşim ben kaydırma yok demedim kaydırıcam zaman tekleye tekleye kayıyo. Bu arada fw yi kurdum dün ama orjinal fw'ye döndüm. Yazdıklarında haklısın ama benim bulduğum hatalar bunlar. heralde bnm wirelesste bi sorun vardır. Birde kamera konusunda seninkinde kötü demedim kurduğum cfw lerde hepsi aynıydı kamera karıncalanıyor...
 
hacker_127

hacker_127

Üye
arkadaşlar t9 ekleme işini nasıl yapcaz tarif edebilecek biri varmı NFE Ü çok kullanabiliyorum.

--------------- Ekleme ---------------

yani az çok diyecektim.
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim ben kaydırma yok demedim kaydırıcam zaman tekleye tekleye kayıyo. Bu arada fw yi kurdum dün ama orjinal fw'ye döndüm. Yazdıklarında haklısın ama benim bulduğum hatalar bunlar. heralde bnm wirelesste bi sorun vardır. Birde kamera konusunda seninkinde kötü demedim kurduğum cfw lerde hepsi aynıydı kamera karıncalanıyor...
tayyip kardeşim, sertliğim için özür dilerim, ancak bu fw.yi bugün 2 telefona daha kurdum işyerinden. ikisinde de + benim tel.de de kaydırma çok hızlı. acizane hafıza kartını formatlayarak veya sistem dosyalarını silerek yeniden yüklemen veya tele hard format atman. o zaman sorun çözülecektir. kamera gündüz çekimlerinde ideal, yani ışık yeterli olursa. gece cekimi ayarı zor ve ne kadar ayarlasanda ??? yani en nihayetinde makinenin kapasitesi belli. neyse iyi akşamlar

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar t9 ekleme işini nasıl yapcaz tarif edebilecek biri varmı NFE Ü çok kullanabiliyorum.

--------------- Ekleme ---------------

yani az çok diyecektim.

kardeş t9 un dosyasını bulsam hem ekliycem, hemde nasıl eklenir tarif ederim, siscontent ile açacaksın, nfe ile ilgili klasörüne dosyaları atıp yeniden paketleyeceksin fw.yi, ama önemli olan t9 dosyasını bulmak, bulursan haber verirsen sevinirim.
 
tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
Hepsini denedim. zaten cihaza fw attığın zaman illaki biçim atıcaz ve attım. Birde hard format attım. şunu sölim diyelim ayarlarda veya mesajlardayken kaydırma tekliyo bende anlamadım temadandır dedim elimde kasmayan tema yükledim sonuç aynı. Ama rehber veya müzik çalarda böyle birşey söz konusu bile değil bende anlamadım. Kusuruma bakma... Zaten önemli değil hız on numara ama tuş ayarını fw atmadan çözebilirsek 10 numara olur. Light control prog. vardı acaba olurmu ???
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Hepsini denedim. zaten cihaza fw attığın zaman illaki biçim atıcaz ve attım. Birde hard format attım. şunu sölim diyelim ayarlarda veya mesajlardayken kaydırma tekliyo bende anlamadım temadandır dedim elimde kasmayan tema yükledim sonuç aynı. Ama rehber veya müzik çalarda böyle birşey söz konusu bile değil bende anlamadım. Kusuruma bakma... Zaten önemli değil hız on numara ama tuş ayarını fw atmadan çözebilirsek 10 numara olur. Light control prog. vardı acaba olurmu ???

http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...guncel-tekrar-fw-atma-gerektirmez-392445.html

mega kardeş burada anlatmış, 2.mod, bunu uyguladığın zaman fw.yi yeniden yapmadan tuş ışıklarını halletmiş olursun.

yani yapılacak işlem filebrowser ile yapılacak;

Modu Kaldırmak İçin: C:\Private\10282BC4\Rules\theodore_light_mkeyactio ns.rul Dosyasını Silip Telefonu Yeniden Başlatın.
 
tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
bilgi için sağol denedim ama mesaj veya arama gelince açık kalıyo :d: pek önemli değil zten
 
Onurleo

Onurleo

Üye
Merhaba Ben bu firmware' i yükledim fakat NDrive ı kuramıyorum Ovi Maps roma gömülü geldiği için PIPS kurulamıyor. Ndrive' ın PIPS çıkarılmış olan eski versiyon sis dosyasını 9.3.14 ü buldum. Bunu kurdum bu seferde güncelleme istiyor (9.3.18) Bu firmware çok güzel ama ovi maps i çıkartabilirseniz çok iyi olur. Herşey için teşekkürler.
 
hiddendangerous

hiddendangerous

Üye
xm media tuşu çalışmıyor.format attım ama gene çalışmıyor....
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba Ben bu firmware' i yükledim fakat NDrive ı kuramıyorum Ovi Maps roma gömülü geldiği için PIPS kurulamıyor. Ndrive' ın PIPS çıkarılmış olan eski versiyon sis dosyasını 9.3.14 ü buldum. Bunu kurdum bu seferde güncelleme istiyor (9.3.18) Bu firmware çok güzel ama ovi maps i çıkartabilirseniz çok iyi olur. Herşey için teşekkürler.

göndereyim kardeş çalışan ndrive dosyasını. buradan kurarsanız ndrive sorunsuz kullanabilirsiniz, bende ndrive kullanıyorum....


xm media tuşu çalışmıyor.format attım ama gene çalışmıyor....

xm tuşu tam üstüne basıldığında değilde 1-2 milim sağlı sollu alabiliyor arkadaşlar. evdeki diğer telefonda öyle çıktı, bendeki tam üstünden alıyor.
 

AkSeA07

Üye
RM356_0573761_52.0.007_002_signature, RM356_0573761_52.0.007_002.vpl, RM356_0573761_52.0.007_002.dcp bunlar ne ıse yarıyo klasordekıler.. ??
 
D€nizhaN

D€nizhaN

Üye
Ovi harita programını çalıştırınca telefon sapıtıyor resmen.
Ya sistemi donuyor ya da kasılıyor bence.
Bu hatayı yaşayan var mı acaba benden başka.
 

abdullahsafa

Üye
tekrar selam arkadaslar
anlam veremedigim bir hususu sizinle paylasmak istiyorum
bir cok arkadasimiz fw yi begenmiyor soyle diyor boyle diyor begenmediysen sessizce git baska bir fw bul
bu insanlara biz maas vermiyoruz ki yok sunu iyi yap yok bu olmamis iyisini bekliyoruz

adam yapmis ALLAH RAZI OLSUN faydalanalim iste, ben cok once yukledim inanin benim cepde hic bir sorun yok
oncekilerinine nazaran cok guzel bir fw kullaniyorumda hersey calisiyor sizde neden calismiyor anlamadim ayni fw yi kullaniyoruz en son yazan arkadas ovi haritadan bahsetmis ben gunde 300km yok yapan bir insanim oviyle gidip geliyorum super calisiyor

ben ispanyada yasayan bir insanim ve turkiyedeki boyle insanlar tarafindan faydalaniyorum elinizdeki nimetlerin kiymetini bilin, bir emek var ortada hatasiz kul olmaz ama bu kadarda insan rencide edilmez peki bu fw ler olmasaydi ne yapacaktiniz birde oyle dusunun lafi uzakmayayim

emegine saglik arkadasim ALLAH RAZI OLSUN
basarilariyin devamini bekliyoruz
(kimse uzerine alinip gucenmesin ispanyadan sevgiler)
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Ovi harita programını çalıştırınca telefon sapıtıyor resmen.
Ya sistemi donuyor ya da kasılıyor bence.
Bu hatayı yaşayan var mı acaba benden başka.
ovi haritalarda sorun yok kardeş, hafıza kartına format atarsan sorun muhtemelen düzelecektir

--------------- Ekleme ---------------

tekrar selam arkadaslar
anlam veremedigim bir hususu sizinle paylasmak istiyorum
bir cok arkadasimiz fw yi begenmiyor soyle diyor boyle diyor begenmediysen sessizce git baska bir fw bul
bu insanlara biz maas vermiyoruz ki yok sunu iyi yap yok bu olmamis iyisini bekliyoruz

adam yapmis ALLAH RAZI OLSUN faydalanalim iste, ben cok once yukledim inanin benim cepde hic bir sorun yok
oncekilerinine nazaran cok guzel bir fw kullaniyorumda hersey calisiyor sizde neden calismiyor anlamadim ayni fw yi kullaniyoruz en son yazan arkadas ovi haritadan bahsetmis ben gunde 300km yok yapan bir insanim oviyle gidip geliyorum super calisiyor

ben ispanyada yasayan bir insanim ve turkiyedeki boyle insanlar tarafindan faydalaniyorum elinizdeki nimetlerin kiymetini bilin, bir emek var ortada hatasiz kul olmaz ama bu kadarda insan rencide edilmez peki bu fw ler olmasaydi ne yapacaktiniz birde oyle dusunun lafi uzakmayayim

emegine saglik arkadasim ALLAH RAZI OLSUN
basarilariyin devamini bekliyoruz
(kimse uzerine alinip gucenmesin ispanyadan sevgiler)

Allah razı olsun, sabah sabah güne güzel başlamama vesile olduğun için. inan duygulandırdın beni. Bilen arkadaşlar bilirler, fw.yapımı o kadarda basit değil, dosyaları takip etceniz, neyi nereye attığınızı bileceksiniz vs.vs.vs. evet sizinde söylediğiniz gibi, kimseden maaşla veya bir beklenti içinde yaparak paylaşılmış şeyler değil bunlar. sadece yardımcı olmak, paylaşmak için. tabiki beğenmeyenler olabilir, hata durumunda hatayı belirtebilirler, ancak maalesef bazı söylemler sadece söylenmiş olmak için, bazıları da özellikle kasıtlı olarak var olan şeyler yokmuş gibi, yok olan şeylerde varmış gibi yazılarak yapılan çalışmaya HAKARET niteliğinde yazılar yazılıyor. daha önce de yazdığım gibi kaç tane bilen insan sırf bu tarz hareketler yüzünden sessiz sedasız forumdan çekilip gittiler, (kotukoylu, haydar ecevit, fatih gibi daha sayılabilir.) İllaki eleştiri olacak, ama aşağılayıcı ve var olana yok, yok olana var şeklinde YALAN tarzı şeyler söylenmesi insanı üzüyor. fw. üzerinde daha geliştirme yapacaktım, ama şevkim kırıldı. yapsam bile kendi telefonuma yükleyip paylaşmasammı ki diye düşünmüyorda değilim. neyse
ALLAH SENDEN DE RAZI OLSUN, ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN, GÜZEL DÜŞÜNCELERİN İÇİN AĞZIN BAL YESİN.
 


Üst Alt