07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

SEKOLELE

bide tus isiklarini hepsi yanmiyo bi tek ortadaki yaniyo
 


SEKOLELE

nasil acabilirim tekkrar

--------------- Ekleme ---------------

bi de menu duzeni 3x4 olsaymis daha iyi olurmus ama tel cok hizli cok guzel su isiklari acabilsem bi de muzikcalar atmasa super tam super olacak ozellikle telefonun temasi cok hosuma gitti
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
nasil acabilirim tekkrar

--------------- Ekleme ---------------

bi de menu duzeni 3x4 olsaymis daha iyi olurmus ama tel cok hizli cok guzel su isiklari acabilsem bi de muzikcalar atmasa super tam super olacak ozellikle telefonun temasi cok hosuma gitti

hız konusunda gerçekten çok hızlı geliyor bana da. tuş ışıkları için mega kardeşin modlar sayfası var. buyur linki

http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...guncel-tekrar-fw-atma-gerektirmez-392445.html

sanırım 2.mod olacaktı tuş ışıkları, buradan alıp açabilirsin kardeşim
 

SEKOLELE

sagol muzik calar icin ttpodu kurdum o isiklari halledersem iyi olur olmasada sorun degil hem saj yemez
sagol yardim icin
 

estami

Üye
İşçep çalışıyormu bunda Alper üstadım..?
 

kadersiz_ask

Üye
Flash files are corupted or missing... hatası veriyor arkadaşlar neden_?
 

estami

Üye
Yükleyen dostlar işçep çalışıyormu söyleyebilirlermi lütfen..?

Alper üstadım denermisin sende yüklü ise bu Fw bende yükleyeyim yanıtına göre java olan FW'de çalışması lazım mantıken..?
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Yükleyen dostlar işçep çalışıyormu söyleyebilirlermi lütfen..?

Alper üstadım denermisin sende yüklü ise bu Fw bende yükleyeyim yanıtına göre java olan FW'de çalışması lazım mantıken..?
bencede java ekli fw.de çalışması lazım, evet benim tel.de fw yüklü ancak geliştirmek için başka şeyler yapıyorum şu an. işim erken biterse deneyebilirim, veya siz kendiniz deneyecek olursanız sonucu yazarsanız sevinirim.
 

estami

Üye
bencede java ekli fw.de çalışması lazım, evet benim tel.de fw yüklü ancak geliştirmek için başka şeyler yapıyorum şu an. işim erken biterse deneyebilirim, veya siz kendiniz deneyecek olursanız sonucu yazarsanız sevinirim.

Geliştiriyorsan şayet geliştirdiğin FW'yi bekleyeceğim o halde...
 

Newpronik

Üye
kolay gelsin kardeşim t9 ekleme şansınız varmı acaba
 
volkan_al

volkan_al

Üye
Teşekkürler T9 u ekledim ve java sorununun düzeltilmiş olması cok güzel .
 

abdullahsafa

Üye
guzel bir calisma birazda hizdan bahsedersen seviniriz hiz artisi oldumu ram ne kadar
simdiden tesekkurler

--------------- Ekleme ---------------

simdi yukledim deniyorum ilk izlenimlerime gore artilari cok
4x5 super olmus
hiz cok cok super degil ama guzel
menude gecisler hizli donma kasma yok
wifi daha guclu daha once olmayan sinyalleri aldi
foto kalitesi ayni bilmem gelistirilebilirmi 3.2 dende fazla birsey beklenmez zaten :-) idare edecegiz
bazi programlarin yardim secenekleri calismiyor bilmem neden ( muzik calar -real player gibi)
tabi bu arada python super olmus
suana kadar kurduklarimdan en iyi arkadaslara tavsiye ederim

kurulum bittikten sonra format atarsaniz daha iyi verim alirsiniz ben oyle yaptim ram 57-59 digerlerinden iyi
bundan fazlasida zor (bir cok fw de 75 felan diyorlar ama yalan ben denedim yok oyle bir sey)

eline saglik arkadasim fw guzel olmus basarilarinin devamini bekleriz
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
guzel bir calisma birazda hizdan bahsedersen seviniriz hiz artisi oldumu ram ne kadar
simdiden tesekkurler

--------------- Ekleme ---------------

simdi yukledim deniyorum ilk izlenimlerime gore artilari cok
4x5 super olmus
hiz cok cok super degil ama guzel
menude gecisler hizli donma kasma yok
wifi daha guclu daha once olmayan sinyalleri aldi
foto kalitesi ayni bilmem gelistirilebilirmi 3.2 dende fazla birsey beklenmez zaten :-) idare edecegiz
bazi programlarin yardim secenekleri calismiyor bilmem neden ( muzik calar -real player gibi)
tabi bu arada python super olmus
suana kadar kurduklarimdan en iyi arkadaslara tavsiye ederim

kurulum bittikten sonra format atarsaniz daha iyi verim alirsiniz ben oyle yaptim ram 57-59 digerlerinden iyi
bundan fazlasida zor (bir cok fw de 75 felan diyorlar ama yalan ben denedim yok oyle bir sey)

eline saglik arkadasim fw guzel olmus basarilarinin devamini bekleriz

beğenmenize sevindim, hayırlı olsun, YARDIM ÇALIŞMIYOR demişsiniz, evet yer kazanmak için yardım dosyalarını silmiştim.
 

erkaraman

Üye
dün akşam kurdum baya kurcaladım gerçekten güzel hızlı wifi daha güçlü tel kapalıyken şarj da ışıklar yanıyor xpressmusic ışığı birde orta tuş ışığı orj müzikçalardan atıyor ovi mağazaya girmiyor takılıyor genel olarak iyi özellikle wifi gücü işime yaradı sonuç olarak teşekkürler.
 

Newpronik

Üye
t9 ekleyebilirmisiniz acaba ?
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
JAVALI SÜRÜM GÜNCELLENMİŞTİR ARKADAŞLAR, GÜNCELLEME BİLGİLERİ AŞAĞIDADIR.

1.Sürümdekilere ek olarak;
-java 2.0.0 sürümünü entegre ettim
-Müzik Player 15.2.1034 sürümüne yükseltildi.
-Müzik Playerde seçenekler - ayarlar açılmıyordu, açılır hale getirildi.
-Bellek E: ye kaydırıldı, fota düzenlemesi yapıldı.
-Conversation (Mesajlaşma) TÜRKÇE eklendi (kotukoylu kardeşin fw.sinden aldım.)
-Rompatcher TÜRKÇE yapıldı. (Kotukoylu kardeşin fw.sinden aldım.)
-Batarya mod yüklendi.
-Ses codecleri yüklendi.

-C:79.2 MB
 
ahmet meço

ahmet meço

Üye
slm öncelikle emegin için sagol indirip kurdum görselde güzel ama işleyişte agır internette donup kalıyor :hmmm
 

Newpronik

Üye
hocam eline sağlık mod2 de t9 eklendi mi acaba ?
 


Üst Alt