07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam eline sağlık gerçekten çok güzel bi fw olmuş ya hız olarak program olarak falan çok güzel ya fakat nedense bende bildirimler widgeti çalışmadı sizde öyle bi sorun oldu mu hiç yoksa bende mi sorun var?? yüklüyorum programı maaüstünden seçiyorum seçili gibi gözüküyor fakat birşey gözükmüyor gelen bildirimlerde gözükmüyor t9 da olsa çok süper olacak ya :) v52 için en çok hoşuma giden senin ki oldu ya ellerine sağlık
 


alper0642

Üye
    Konu Sahibi
ustam eline sağlık gerçekten çok güzel bi fw olmuş ya hız olarak program olarak falan çok güzel ya fakat nedense bende bildirimler widgeti çalışmadı sizde öyle bi sorun oldu mu hiç yoksa bende mi sorun var?? yüklüyorum programı maaüstünden seçiyorum seçili gibi gözüküyor fakat birşey gözükmüyor gelen bildirimlerde gözükmüyor t9 da olsa çok süper olacak ya :) v52 için en çok hoşuma giden senin ki oldu ya ellerine sağlık
beğenmenize sevindim, bildirimler widgetini kullanmadığım için sorun varmı açıkçası bunu bilemiyorum. T9 meselesine gelince bu T9 canımı sıkmaya başladı, nedir bu nereden bulunur bi bulsam canını okuyacağım, bu arada pnht final niteliğinde yeni bir sürüm yayınlamış, onun üzerinde çalışıyorum



bakalım bitirebilirsem ve hoşuma giderse bunu paylaşacağım....
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
beğenmenize sevindim, bildirimler widgetini kullanmadığım için sorun varmı açıkçası bunu bilemiyorum. T9 meselesine gelince bu T9 canımı sıkmaya başladı, nedir bu nereden bulunur bi bulsam canını okuyacağım, bu arada pnht final niteliğinde yeni bir sürüm yayınlamış, onun üzerinde çalışıyorum



bakalım bitirebilirsem ve hoşuma giderse bunu paylaşacağım....


abi nazar değdi ya mesajı attıktan sonra telefon kasmaya başladı önceden sorun yapmıyordu :):):)
 

buyar_207

Üye
oncelikle boyle guzel bir paylasim yaptigin icin tesekkur ederim ama benim sorum su bunu phoenix le yuklemek mumkunmu
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
abi nazar değdi ya mesajı attıktan sonra telefon kasmaya başladı önceden sorun yapmıyordu :):):)
kasma sorunu için telefonu yeniden başlatmanız lazım kurulumdan sonra, ikincisi forumda var, Türkçe Ramblow var, onu yüklemenizi KESİNLİKLE öneririm, arada sırada ram temizliği yaptırıp telefona harika bir performans kazandırabilirsiniz.

--------------- Ekleme ---------------

oncelikle boyle guzel bir paylasim yaptigin icin tesekkur ederim ama benim sorum su bunu phoenix le yuklemek mumkunmu
onu bilmiyorum, jaf ile yüklemeyi biliyorum o yüzden ÖZÜR DİLİYORUM yardımcı olamadığım için
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam ben t9 ekledim ya çok mutlu oldum ya :D:D bi iki program ekleyebilirsem bi daha değiştirmem bu fw yi ya :)
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
ustam ben t9 ekledim ya çok mutlu oldum ya :D:D bi iki program ekleyebilirsem bi daha değiştirmem bu fw yi ya :)
eline koluna sağlık kardeş, ancak şu T9 dosyasını paylaşabilirmisiniz, bende eklemek istiyorum ama t9 dosyasını bulamıyorum, yardımcı olurmsun t9 meselesinde.. teşekkürler peşinen
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
tabi ki de ustam ben direk linki vereyim sana o zaman

başka bi siteden bulmuştum söyleyimde sorun olmasın :)
ya ustam ben bi de opera ve bi iki program eklemek istiyorum ama hangi dosyayı nereye atacağımı bilmiyorum ya yardımcı olabilir misin mesela .pkg dosyasını nereye atacağım?? sende bana bu konu da yardımcı olur musun
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
tabi ki de ustam ben direk linki vereyim sana o zaman

başka bi siteden bulmuştum söyleyimde sorun olmasın :)
ya ustam ben bi de opera ve bi iki program eklemek istiyorum ama hangi dosyayı nereye atacağımı bilmiyorum ya yardımcı olabilir misin mesela .pkg dosyasını nereye atacağım?? sende bana bu konu da yardımcı olur musun
teşekkür ediyorum, pkg dosyalarını hiçbiryere atmıyorsun, onlar kullanılmıyor, siscontent gibi bir programla sis dosyasını açıyorsun ki zaten açmışsın pkg yi gördüğüne göre, onun haricinde, private içindeki dosyaları aynı klasörüne, eğer o klasörü yoksa private içine klasörü komple sürükleyip bırakıyorsun, resource ve sys dosyalarını da aynı şekilde fw.yi nfe ile açtıktan sonra kendi isimlerindeki yerlere sürükleyip bırakıyorsun.
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
peki bazen C\ z\ falan yazıyo onları nereye atacağım??

--------------- Ekleme ---------------

bir de rofs2 ye atacağım değil mi dosyaları

--------------- Ekleme ---------------

ustam orda mısın??
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
peki bazen C\ z\ falan yazıyo onları nereye atacağım??

--------------- Ekleme ---------------

bir de rofs2 ye atacağım değil mi dosyaları

--------------- Ekleme ---------------

ustam orda mısın??

rofs2 dosyasını nfe ile açacaksın kardeşim, sonra fw.ye entegre edeceğin dosyaları da siscontent gibi bi programla açacaksın, programı böyle açınca z çıkmaz, c_private gibi falan çıkarsa çıksın, private olanların hepsini nfe ile açtığın fw.de private klasörüne, diğerlerini de aynı yerlerine sürükleyip bırakacaksın. o kadar.
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
çok teşekkür ederim ustam ya bi de boşda ki dosyalar ne olacak private vb dışında kalan tek dosyalar?
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim ustam ya bi de boşda ki dosyalar ne olacak private vb dışında kalan tek dosyalar?
private, resource, sys gibi klasörler dışında kalan dosyaları salla, pkg txt gibi dosyalardır. onları hiçbiryere atmasanda çalışır,
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
hmm tamam çok teşekkür ederim ustam bi deneyeyim bakalım :)

--------------- Ekleme ---------------

ustam programları ekledim olmadı ya tuhaf tuhaf simgeler çıktı onlarda çalışmadı ya şarjım yoktu ii deneyemedim ya internet kafeden girdiğim için kurcalaymadım falza ya sonra tekrar denerim artık ya yine de çok teşekkür ederim sağolasın

--------------- Ekleme ---------------

ustam ya t9 yaptığım da da aynı simgeler var ya of yaa yapamadım deli olacağım yaa :(:(:(

--------------- Ekleme ---------------

ben yapamayacağım galiba ya sen ekleyecek misin t9 dahil olanı eklersen senin kini bekleyeceğim artık ya
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
hmm tamam çok teşekkür ederim ustam bi deneyeyim bakalım :)

--------------- Ekleme ---------------

ustam programları ekledim olmadı ya tuhaf tuhaf simgeler çıktı onlarda çalışmadı ya şarjım yoktu ii deneyemedim ya internet kafeden girdiğim için kurcalaymadım falza ya sonra tekrar denerim artık ya yine de çok teşekkür ederim sağolasın

--------------- Ekleme ---------------

ustam ya t9 yaptığım da da aynı simgeler var ya of yaa yapamadım deli olacağım yaa :(:(:(

--------------- Ekleme ---------------

ben yapamayacağım galiba ya sen ekleyecek misin t9 dahil olanı eklersen senin kini bekleyeceğim artık ya
bugün bu yüzden çalışamadım, ama hamdolsun pnht.nin yeni sürümünü hallettim, Türkçe t9 vs.vsv.vszv.vszv.vs

belki yarın sabah upload ederim, (bugün yapamadığım işleri yarına bırakmıştımda)
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam şimdi upload edemez misin ya??
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ya şuna bi t9 ekleyemedim ya deli olacağım
 


Üst Alt