RaDLoFF74
Üye
ustam eline sağlık gerçekten çok güzel bi fw olmuş ya hız olarak program olarak falan çok güzel ya fakat nedense bende bildirimler widgeti çalışmadı sizde öyle bi sorun oldu mu hiç yoksa bende mi sorun var?? yüklüyorum programı maaüstünden seçiyorum seçili gibi gözüküyor fakat birşey gözükmüyor gelen bildirimlerde gözükmüyor t9 da olsa çok süper olacak ya
v52 için en çok hoşuma giden senin ki oldu ya ellerine sağlık
v52 için en çok hoşuma giden senin ki oldu ya ellerine sağlık



