C7 kullanıcıları cevaplarınızı bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

smoke6666

Üye
    Konu Sahibi
C7 kullanıcıları cevaplarınızı bekliyorum
c7 hakkında bir sorum olucak benim telefonun öp kapakta ufak bi oynama var ve ses cıkartıyo buda beni deli ediyo.3 lü tuş(arama .menü .araama kapatma tuşu) takımının altında u şeklinde olan parca..üstüne bastırınca ses yapıyo oynuyo.sadece bende olan birseymi bu. sizin telefonlarda varmı böyle birsey..
 


embome

embome

Üye
Hayır böle bi sorunum yok...
gayet iyi...
 

erkara_64

şimdi sanırım c7 ile n8 arasında ki büyük farklardan biri daha ortaya çıkmış oldu...5800 ve x6 da alışkın olduğumuz arka kapak gıcırtısı:)
 
venusutarit

venusutarit

Üye
Benim N8 den biri aramadığı sürece ses çıkmıyor kasa farkı
 

smoke6666

Üye
    Konu Sahibi
beni anlayamadınız galiba.ben n8 den ses geliyomu diye sormuyon c7 den bahsediyom.bana burda n8in kasası daha iyi,ses gelmiyo diye cevaplar yazmayın..o kadar telefonunuzu met eetmek istiyosanız..N8 mi C7 mi diye konu acan arkadaşlara cevap verebilirsiniz..
 

erkara_64

beni anlayamadınız galiba.ben n8 den ses geliyomu diye sormuyon c7 den bahsediyom.bana burda n8in kasası daha iyi,ses gelmiyo diye cevaplar yazmayın..o kadar telefonunuzu met eetmek istiyosanız..N8 mi C7 mi diye konu acan arkadaşlara cevap verebilirsiniz..

cihazı alalı 1 hafta olmadıysa bence aldığın yere git ve yeni bir cihaz üzerinde takrar dene değiştirirler değiştirmezler ise gerekli yerlere başvuracam gibi ufaktan ağlaman yeter li malum ağlamaya m..m yok:)
 
scicek35

scicek35

Üye
cihaz da herhangı bır ses yaratmıyor bende senn bahseddıgın gıbı bır ses yok fakat o bahsettıgın tuslar arasında bır bosluk var bellı oluyor elıme takıldı 1 2 kere o bosluk benımde dıkkatımı cektı ama rahatısz edıcı bır ses yok acıkcası
 

pisi90

Üye
senin dediğin telefonun 3 tana olan tuşun plaketi diyorsun galiba bendede aynı oynama oluyor ama sese etki yapmıyor bendede yandan tuş kilidi yaparken arada bi kitliyorum ancak kitliyor hemen bi daha açıyor sonra açmaya çalışıyorum açıyor hemen kendi kendine kitliyor bi daha buna anlam veremedim
 
mmeettiinn0033

mmeettiinn0033

Üye
c 7 iyi mi ya
 

smoke6666

Üye
    Konu Sahibi
iyi tabi sorumu şimdi bu..sadece alırken telefonun sagına soluna elinle iyi bastır ses gelen yer yoksa al..:)
 

seni20

Üye
arkadaşlar yeni c 7 aldım müzik dinlerken olsun normal arayanda olsun ses çıkmıyo sizde de aynı sorun varmı (h)
 
scicek35

scicek35

Üye
iyi tabi sorumu şimdi bu..sadece alırken telefonun sagına soluna elinle iyi bastır ses gelen yer yoksa al..:)

haha yorumunu beğendim sanki pazaryerınden kavun karpuz seçiyoruz :D çürüğü çariği olmasın iyi bak :d::d:
 
ss06

ss06

Üye
yok arkadasim boyle bisey yok bence bi servise gotur goster buyuk ihtimal fabrikadan kaynaklanan bir montaj hatasidir buyuk ihtimalle duzeltirler
 

smoke6666

Üye
    Konu Sahibi
ne yapayım benim telefonda alt tarafta oynama ve ses var biraz nokia shop götürüdüm adamlar mal mal bakıyo insanın yüzüne..ses var diyorum normal diyolar...telefondan sogudum valla benim basıma gelen diğer alcakların başına gelmesin diye söylüyorum..zaten ben bu kafayla c7 satarım n8 alırım...en azından n8 tek parca.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt