smoke6666
Üye
C7 kullanıcıları cevaplarınızı bekliyorum
c7 hakkında bir sorum olucak benim telefonun öp kapakta ufak bi oynama var ve ses cıkartıyo buda beni deli ediyo.3 lü tuş(arama .menü .araama kapatma tuşu) takımının altında u şeklinde olan parca..üstüne bastırınca ses yapıyo oynuyo.sadece bende olan birseymi bu. sizin telefonlarda varmı böyle birsey..


çürüğü çariği olmasın iyi bak 
