tayyip34
Kapalı Hesap
5800 tv out kablosu el yapımı ???
evet arkadaşlar bildiğimiz gibi nokia ucuz olsun diye cihazın kutu içeriğini alıyor. Bi yerde gördüm ama yapamadım normal SCART kablosu (iki ucuda erkek girişi) olan kablonun bir ucundaki üç kabloyu kesip herhangi bir nokia kulaklığı ile birleştirip görüntü alınabiliyor. Ama sorun burada başlıyor nasıl birleştiriliyor tam detaylı hali olmadığı için yapamadım. Aslında kablo alırım almasınada yapılabilir ise almayada gerek yok. elektronikten veya böyle işlerden anlayan arkadaşlar bi el atabilirmi...

BULDUĞUM KAYNAK
Malzelemeler :
-3 Çıkışlı Erkek TV Out kablosu (Sarı Kırmızı Beyaz)-
-1 Adet 3.5 mm Ses Giriş Jack'ı (Bozuk bir kulaklığın kablosu işinizi görebilir)-
-Lehim malzemeleri (İsterseniz lehimlemeden plastik bantla da yapıştırabilirsiniz ancak pek sağlıklı olmaz)-
Öncelikle kablolarımızın birer ucunu soyuyoruz. Kabloları kırmamaya dikkat edelim. Renkler ses giriş Jack'ının kablosu ile eşleşmiyor. Sanırım Nokia bizi engellemek için böyle bir girişimde bulunmuş
Kablolarımızı Kırmızı ile Sarı, Beyaz ile Kırmızı ve Sarı ile Beyaz eşlenecek şekilde birbirine lehimliyoruz. Bu işlemi yapıp erkek girişleri televizyona, ses giriş jack'ını da telefonumuzun kulaklık girişine bağlayınca televizyonda görüntüyü elde ediyoruz.
evet arkadaşlar bildiğimiz gibi nokia ucuz olsun diye cihazın kutu içeriğini alıyor. Bi yerde gördüm ama yapamadım normal SCART kablosu (iki ucuda erkek girişi) olan kablonun bir ucundaki üç kabloyu kesip herhangi bir nokia kulaklığı ile birleştirip görüntü alınabiliyor. Ama sorun burada başlıyor nasıl birleştiriliyor tam detaylı hali olmadığı için yapamadım. Aslında kablo alırım almasınada yapılabilir ise almayada gerek yok. elektronikten veya böyle işlerden anlayan arkadaşlar bi el atabilirmi...

BULDUĞUM KAYNAK
Malzelemeler :
-3 Çıkışlı Erkek TV Out kablosu (Sarı Kırmızı Beyaz)-
-1 Adet 3.5 mm Ses Giriş Jack'ı (Bozuk bir kulaklığın kablosu işinizi görebilir)-
-Lehim malzemeleri (İsterseniz lehimlemeden plastik bantla da yapıştırabilirsiniz ancak pek sağlıklı olmaz)-
Öncelikle kablolarımızın birer ucunu soyuyoruz. Kabloları kırmamaya dikkat edelim. Renkler ses giriş Jack'ının kablosu ile eşleşmiyor. Sanırım Nokia bizi engellemek için böyle bir girişimde bulunmuş
Kablolarımızı Kırmızı ile Sarı, Beyaz ile Kırmızı ve Sarı ile Beyaz eşlenecek şekilde birbirine lehimliyoruz. Bu işlemi yapıp erkek girişleri televizyona, ses giriş jack'ını da telefonumuzun kulaklık girişine bağlayınca televizyonda görüntüyü elde ediyoruz.
ALINTIDIR...


Konuyu ben açmıştım DH de zaten başka bir yerde yok bu konu ben gerekli bilgiyi ekleyeyim hemen.


teşekür