Sonyerolsson H@lit MSN Kişisel ileti atışması :D

Sponsorlu Bağlantılar

tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Halit duyduguma Göre eroL sana Sağda solda Diss Atıyormuş Kardeşim Kanın Yerdemi Kalıcak
 


haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Aman göbek atmasında disste problem yok :d:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Halit arkanı Dönüp gidicekmisin film fragmanı gibi konuştum Yav şimdiki gençlerde iş yok yav zamanında büyüklerimiz bize hedefi gösterirdi gerisine Karışmazlardı sabahtan beridir Yapmadıgım kalmadı yok arkadaş
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe tüpraş yakındı dimi sana levent:D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Levent buna ne gaz verecek onu merak ettim şimdi :zuhaha
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
:kop:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
erol levent sana bilezik yaptı hacı :kıskıs:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
hala devam ediyor:o levo şansını zorlama:eheerolu kızdırma biliyorsun ne olacağını adam adanalı
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
hala devam ediyor:o levo şansını zorlama:eheerolu kızdırma biliyorsun ne olacağını adam adanalı


Halit erol Adanalı biliyorum bizde Bursalı Değiliz Ağa rahat Ol sen kızmaz bana o :kop:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
puhahaha bursalımı var aramızda:zuhaha: ben akhisarlıyım :pro:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
levent bilezik dağıtıyo bugün
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
başka bişeyi dağıtmasında :zuhaha:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:smdance:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Kavga yokmu Kavga edinde İzleyelim Gençler
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
istersen biz edelim Levent...ztn sinirim burnumda senden çıkarırım hırsımı...ne dersin... :eller:
 

Benzer Konular

KcygtYsn
Cevap
37
Görüntüleme
15K
EroL
Love Prince
  • Kilitli
MSN Messenger Kişisel İleti :)
    • Beğen
Cevap
17
Görüntüleme
4K
Love Prince
minoo
Cevap
50
Görüntüleme
3K
Praetor


Üst Alt