Sonyerolsson H@lit MSN Kişisel ileti atışması :D

Sponsorlu Bağlantılar



Yasminozz

Yasminozz

Üye
Her zaman... :eller:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
evet kavga başlasın levent çok şımardı bu aralar
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici



Ya ben prensip olarak kızlarla Kavga etmiyorum Şimdi sağ aparkat vurucam makyajın bozulcak ağlıcaksın. Çok çirkin bir davranış olur bu benim. için sen git abin gelsin yasmi :kop:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
üzgünüm abim yok benle idare etceksin...sağ aparkat atarken de yavaş atta yere düşmeyesin... :D :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Halit felaket tellallıgı Yapma :ehe


Yasmi ya sicilime Bayan dövdü Yazılmasını İstemiyorum acı bana affet bu seferlik :ehe

dişlerin yerde giderken onlarıda götür istersen Yazık olmasın:kop:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bence sen bana önce bi çay yap ta ondan sonra ilgilenirim seninle... :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
bence sen bana önce bi çay yap ta ondan sonra ilgilenirim seninle... :D


Çay Yapıyım Sorun değil ama içmek için sağlam bir agıza İhityacın olacak bir doktora görün dişlerini felan tedavi ettirip gel istediğin Kadar Çay içersin kime kızdın sen Yagmur gibi yagıyorsun üstüme Halitte Çaktırmadan mideme Çalışıyor ALLAH Tan mide sağlamda hissetmiyorum gıdıklanıyorum sadece
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
marifet ağız dağıtmak ta deil yeğen marifet o ağza yakışan kelimeleri kullanmak..o kelimelerle insanı dağıtmaktır yeğen... :D

ya sorma yaa biri kafamı acayip bozdu...bi sürü laf saydım kendisine... :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
marifet ağız dağıtmak ta deil yeğen marifet o ağza yakışan kelimeleri kullanmak..o kelimelerle insanı dağıtmaktır yeğen... :D

ya sorma yaa biri kafamı acayip bozdu...bi sürü laf saydım kendisine... :D


dayı ilemi Kavga edicem seninlemi Kavga edicem onun Kararını ver önce sonra devam edelim kaldıgımız yerden :kop: bu iyidi ama kabul et


evet uzun zamandır ilk defa seni bu şekilde Kızgın görüyorum kim kızdırmışşa fena kızdırmış seni
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yorum yok.. :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici



yorum yok cümlesinin Açılımı. özür dilerim lewent abi ben ettim sen etme olarak alıyorum elimi öpersen seni affederim bir dahada böyle artislik felan Yaptıgını Görmiyeyim :kop:


hadi yine iyi tarafıma denk geldin
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Tüh Levent uykuya dalmış...rüya görüyo sanırım...neyse ben de gidiym baaarii..ii geceler.. :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Tüh Levent uykuya dalmış...rüya görüyo sanırım...neyse ben de gidiym baaarii..ii geceler.. :D



boş ver üzülme Yasmi bir gün sende Kazanırsın inş Şimdi sana rüya gibi gelir ilerde gerçek olur kazanamadıgın için benimde rüya gördüğümü sanıyorsun :ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Levent dr a git.. :D :D :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Levent dr a git.. :D :D :D


Ben buraya kavga izlemeye Geldim direk Kavgaya Müdahil oldum Yasmi kaybedince Tenkitlere Başladı birazdan ne çıkıcak onu Bekliyorum bunlar beni ancak gıdıklar Yasmi :)

dayının sözlerini tam anlayamamışşın galiba onları bir daha okuyup gel sözleri sözlüyorsun ama içerik beni yıkmıyor :kop:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
İnan sana kızamıyorum şuan... :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
erol nerde
 

Benzer Konular

KcygtYsn
Cevap
37
Görüntüleme
15K
EroL
Love Prince
  • Kilitli
MSN Messenger Kişisel İleti :)
    • Beğen
Cevap
17
Görüntüleme
4K
Love Prince
minoo
Cevap
50
Görüntüleme
3K
Praetor


Üst Alt