nokıa x6 üst hoparlör sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
By_Casparov

By_Casparov

Üye
    Konu Sahibi
nokıa x6 üst hoparlör sorunu
arkadaşlar bende nokıa x6 16 gb var.. müzik dinlerken son seste iken üst hoparlörden cızırtı gibi ses gelio sizde de oluo mu bu:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: kral7


serdar3435

Üye
Evet Bizdekilerdemi Sorun Var Yoksa Kullanıcıları Farkedemiyomu Anlamadım. Sesi Sadece Sol Kolona Veriyom Aşırı Derecede Belli Oluyor..
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
    Konu Sahibi
Evet Bizdekilerdemi Sorun Var Yoksa Kullanıcıları Farkedemiyomu Anlamadım. Sesi Sadece Sol Kolona Veriyom Aşırı Derecede Belli Oluyor..
millet müzik dinlerken uçuyo galiba o yüzden fark etmio olabilirler

--------------- Ekleme ---------------

Evet Bizdekilerdemi Sorun Var Yoksa Kullanıcıları Farkedemiyomu Anlamadım. Sesi Sadece Sol Kolona Veriyom Aşırı Derecede Belli Oluyor..
yaptığının aynını yaptığımda hoparlör sorunu daha belli edio kendini

--------------- Ekleme ---------------

millet müzik dinlerken uçuyo galiba o yüzden fark etmio olabilirler

--------------- Ekleme ---------------

yaptığının aynını yaptığımda hoparlör sorunu daha belli edio kendini
nokıa gibi firmaya ve bu tele verdiğim paraya yazıklar olsn be :off:
 

Tarik Baskan

Üye
Evet arkadaşlar bendede x6 var ve aynı sorun var (üst hoparlör cızırtı):off:
 
hxüxsxaxm

hxüxsxaxm

Üye
5800 alın mükemmel ses mükemmel telefon sonsuz FWler... :D
 
ErdemBütün

ErdemBütün

Üye
aynı sorun bendede var ya.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
5800 xm sınırsız fw seçenekleri ile sizlerle
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
    Konu Sahibi
ya zaten 1 haftadır garantide tel =( yaparlar dedi aldığım bayi sahibi

--------------- Ekleme ---------------

aynı sorun bendede var ya.



:oke:garantisi warsa yaparlar yollasana teknik serwise?
 

serdar3435

Üye
evet 5800 ses net.. x6-00 aldığıma pişmanım
 

muhammet2009

Üye
6233 hOPARLÖR Ü BULDUM İNTERNNETTE
BUZZER DİE ORJINAL MI BU HOPARLÖR ARKDAŞLAR LÜTFEN YARDIM EDİİNN!!!
 

cortex71

Üye
Aynı sorun bende de var.telefonu internetten 1 hafta önce aldım.1 gün sonra aynen yukarıda konuyu açan arkadaş gibi yüksek ses seviyesinde sol hoperlörde bariz hışırtı ve patlamalar tespit ettim.4 gün önce kvk servisine gönderdim.ama ses seda yok kvk dan .eğer telefonunuz bozulursa asla kvk ya göndermeyin arkadaşlar.berbat bir servis.asla ulaşamıyorsunuz.müşteri hizmetleri diye bir şey yok.ve anladığım kadarıyla nokıa x6 16 gb de üretim hatası bu..ama anlam veremediğim nokta bu kadar nokıa x6 16 gb kullanıcısı nasıl farkına varmaz bu arızanın...?
 

aTwistOfFatee

Üye
Bende X6 kullanıcısıyım böyle bi problemle karşılaşmadım teknik servise yollayın bence :)
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
    Konu Sahibi
yolladm zaten... 10 gündür bekliorm
 

cortex71

Üye
millet müzik dinlerken uçuyo galiba o yüzden fark etmio olabilirler

--------------- Ekleme ---------------

yaptığının aynını yaptığımda hoparlör sorunu daha belli edio kendini

--------------- Ekleme ---------------


nokıa gibi firmaya ve bu tele verdiğim paraya yazıklar olsn be :off:
AYNEN ÖYLE AĞZINIZA SAĞLIK GENÇLER...TELEFONUM 10 GÜNDÜR KVK SERVİSTE.HABER YOK TELEFONDAN.Bİ DAHA KVK MI?TÖVBEEEE..:off::off::nono:

--------------- Ekleme ---------------

Bende X6 kullanıcısıyım böyle bi problemle karşılaşmadım teknik servise yollayın bence :)
YOLLADIM ZATEN...900 LİRA PARA VERDİK .DAHA TELEFONA DOYAMADAN 3.GÜN SERVİSE DÜŞTÜ. AH ULAN ...İŞE BAK.:off:
 

serdar3435

Üye
Garantisi Yokmu Demiş Arkadaş Garanti Olsada Olmuyor İkikere Kolon Değişti Üçüncüyü Bekliyom Nedeğişicek..Arkadaşlar Nokia kvk Mağduru Olan Arkadaşlar İmza Toplucam Mahkemeye Veriyom Kvk Sorunu Olanlar Yakınzamanda Habervericem..sadece x6-00 Black 16 gb Olup Kolon Arızası Olan ve Servise Gönderipte Telefonu Değiştiremeyen Arkadaşlar İçin.
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
    Konu Sahibi
ulan sövecem ama dilim warmıo =(

sewinereq aldığm telin durumu ortada
 
haydene

haydene

Üye
bendede var o cızırtı nokia'ya bence yazmalıyız e-mail atalım nokia'ya daha çabuk hallolur.
 

emral81

Üye
Bende aldığım gün hoparlör sorununu tespit ettim. Hemen birebir değişim talep ettim 5 gün içinde yenisini gönderdiler. Değişim süreci biraz sancılı olabilir ama değiştirin. Servis görmesini ve müdahale edilmesini açıkça istemedim istememde. 1 haftadan sonra sorunu tespit ettiyseniz servis görmesi lazım. Ama yinede iyi bir telefon.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt