nooyan
Üye
evet arkadaşlar benim x6 da da aynı sorun vardı bende servise yolladım paralel ithalat oldugundan istanbu daki betpa diye bi servise yolladım 1 hafta sonra telefonumu geri yolladılar telefonunuzda belirtilen hataya rastlanmadı diye de bi cıktı gönderdiler ben bişe anlamadım telefondaki o sinir cızırtıları duymamak icin sagır olmak lazm. neyse telefonu 1 hafta kadar kullandım bu seferde titreşim özelligini kaybetti ve de ekranının icine toz girdi tekrar servise yolladım 3 hafta oldu hala haber yok.
aldıgıma pişman oldum bu ne bicim iştir anlamadım
telefonu alalı 3 ay oldu birsürü sorunu var
bu nokianın x6 serisi kesin sorunlu üretim
nokia nın bu işe bi el atması lazm artk
aldıgıma pişman oldum bu ne bicim iştir anlamadım
telefonu alalı 3 ay oldu birsürü sorunu var
bu nokianın x6 serisi kesin sorunlu üretim
nokia nın bu işe bi el atması lazm artk

ilk aldığm gibi .D
