daha önce bu yöntemle nokia 6120c mi halletmiştim format atıp telefonun yazılımını güncelledikten sonra olmadı.
hellocarbide burada yazdığı gibi açılmıyor bomboş geliyor. dolayısı ile hiçbirşeye yes yes diyemiyorum.
c: sys bin i de açamıyorum installserver.exe de kartta öylece duruyor.
başka bir formul deneyeceğim teşekkürler. iki yıl önce bu şekilde telefonu haklayıp sorunsuz 2 yıl kullandım.
2 yıl sonra aynı şeyi denedim ama olmadı
devir değişmiş.