[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tiaras34

tiaras34

Üye
Sevgili dostlar bende n82 var ve ne yüklediysem sertifika sorunu veriyo.süresi dolmuş vb. Hatalar veriyor.bunu halletmeme yardımcı olum allah rızası için.yoksa teli satıcam direk uyuz oldum
 


BaRoN55

Üye
Çok Teşekkürler Hocam Denedim Oldu
 

erciey50

Üye
bunları yapmak için hafıza hartı olması şartmı ?
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Hocam Sçylediklerinin aynısın yaptım x plore 1.22 yi indirdim sertfifikalı hellocarbide açıyorum option basınca menu1 tuşunu bastığımda soru gelmiyor hellocarbide otomatik olarak kapanıyor

--------------- Ekleme ---------------

Sorun hall oldu teşekkürler yalnız 2 sorun daha var:
1.sorun: c: sys klasörü gizliydi açıldı fakat içine bir şey atamıyorum.
2.sorun: e: private klasörü hala gizli ne yapmam gerekiyor
 

forkos

Üye
Eklentiden HelloCarbide_Maxicep.com ve installserver_FerreT eklentisini indirin demişsin nerden indircez yaw ?!

-----------------------
Tamam indirmeyi buldum da verdiğin hellocarbide.sisx dosyasının süresi geçmiş sertifika diyo.
Zaten biz imzalama işini yapmamak için bunu kurmaya çalışıyoruz ama illa bu dosyaları bizmi imzalıcaz kafam çok karıştı offf

--------------- Ekleme ---------------

Ya biri yardım etsin!!
 
biltek

biltek

Üye
Modo programı güvenlik nedeniyle çalıştırılamıyor yazıyor
 
rkap

rkap

Üye
şimdi denicem olduysa çok minneddar olurum olmadıysa
 

dali5800

Üye
bin coys die bi klasör yok

--------------- Ekleme ---------------

menu1 deince programdan atıoo
 

vessa

Üye
Arkadaslar telefon cöktu baska uygulama hatasından dolayı yeniden flas yukledık ancak hellocarbide calısmıyor sımdı oysa onceden calısıyordu
yuklemd tamam uygulamayı acınca menu1 dıyorum uygulama kapanıyor yardım
 
tiaras34

tiaras34

Üye
Hocam Sçylediklerinin aynısın yaptım x plore 1.22 yi indirdim sertfifikalı hellocarbide açıyorum option basınca menu1 tuşunu bastığımda soru gelmiyor hellocarbide otomatik olarak kapanıyor

-arkadaşım nasıl hallettin bu otomatik kapama işini.sen anlat bari canını yiyim.
 

aknshnlr

Üye
dosya bozuk hatası alan arkadaşlar install.exe yi bin klasöründen silerseniz sorun çözülür ama budurumda telefonu hacklemiş olmuyosunuz haliyle.enazından sertifikalı proları tekrar yükleyebilirsiniz.
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
teşekkürler
 
bycihad

bycihad

Üye
N97 de olmuyor dostum ? :S
 

patpata

Üye
yazdığınız herşeyi sırasıyla gerçekleştirdim ve hepsi olumlu sonuç verdi, unsigned programıda telefonuma sonunda yüklemiş bulunmaktayım.. fakat bişey sorucam, şimdi bi sertifikasız programı yükledik telefona.. söylenilen şeyleride yaptık ama şimdi ben hello carbide,modo, x plore hepsini kaldırsam telefondan.. tekrar eski halinemi dönücek? yani tümünü kaldırmamın bi sakıncası varmı?
teşekkür ederim paylaşım ve cevaplarınız için.. mutlu kallın.

 

vessa

Üye
Arkadaslar telefon coktu yeniden flas atıldı versiyon yukseldi 4.0633.74.003
simdi hellocarbide yukleniyor ama calısmıyor hellox 1.3 ile hackleniyormus ama onunda signed olanı bulamadım sertifikalı olanından varsa uplayın lutfen yada baska nasıl hackleyebilırim e65 telefon

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar telefon coktu yeniden flas atıldı versiyon yukseldi 4.0633.74.003
simdi hellocarbide yukleniyor ama calısmıyor hellox 1.3 ile hackleniyormus ama onunda signed olanı bulamadım sertifikalı olanından varsa uplayın lutfen yada baska nasıl hackleyebilırim e65 telefon
 
rkap

rkap

Üye
n73 de denedim çok güzel ama 5800 helle... yüklendiğinde sertifika geçmiş diyor 1 yıl geri alındığında olmuyor
 

vessa

Üye
Benim soruna cevap verecek kimse yokmu
 

patpata

Üye
arkadaşım programları silsek olur mu ? ki silinebiliomu acaba o da var hoş..
 
rkap

rkap

Üye
n73 de denen di kesin çözüm ama 5800 xpes music te hex.... yüklenmiyor bana yardım ede bilirmisiniz
 
djyt

djyt

Üye
yardım isteyen arkadaşlar ulaşsınnn PM ile msn atınn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt