yok be kardeşimteşekkürler FEDAKAR kardeş . fw harika ve hızlı olmuş . kotukoylu sarıklı resim kimin resimi mevlananın resmimi
dostum maalesef o mod c6 yazılımı için...5800 kendi orijinal yazılımna işlemiyohocam birde bunun 4x4 ünü yapsan harika olur bence
kesinlikle fonnttan kaynaklanan bi sorun doğaldır....Öncelikle gerçekten çok memnun kaldığım bir fw ancak tuhaf bir durumla karşı karşıyayım...
Telefonda bazı kısımlarda ''Gelen Kutusu- Gönderilen Öğeler-Dosya Yöneticisi'' şu ana kadar-, karakterler yok oluyor. İlk başlarda mesajlarda idi bu sorun, mesaj kayıt yerini değiştirdim yine fark etmedi.
Bu sorun neyden kaynaklanabilir ya da ne şekilde çözebilirim. Bir mesaj da 11.5. olarak görünüyor saat diğerinde sadece 11... diğerinde tamamen.. Hiç bir anlam veremedim.
Font kaynaklı bir sorun olabilir mi? C6 da bu font ile hiç bir sorun yaşamamıştım. Hard format da attım telefona. Yalnız ilk flashdan sonra bahsettiğiniz programlar 2-3 dakika beklediğimde kuruldu. ( Installed 3 Error 0 ) Ancak ardından hard format attım kurulmadı... Bu sorun ile karşılaşınca tekrar h.f denedim yine programlar kurulmadı ve sorun devam etti karakter yönünden.
Yardımcı olabilir misin @kotukoylu ?
kesinlikle fonnttan kaynaklanan bi sorun doğaldır....
o programların otomatik kurulması içinse
c:\data\ai.txt dosyasını silmen yeterli
o dosyayı sildikten sonra teli yeniden başlatman gerekliÖncelikle teşekkür ederim font kaynaklı düzelttim.
Ancak ' c:\data\ai.txt ' belirttiğin yolda öyle bir dosya var olmuyor hard format sonrası... Nedendir acaba?
Bir de Fonts'u Memory card içinde Resource klasörüne atıyoruz ya sanırım o karakter sorunları falan bazen hafıza kartı çıkarıldı ya da ulaşılamıyor diyor ondan dolayı.. Fonts C içerisinde Resource'ye atmak mümkün olabilir mi? Korumalı dosyalar değiştiremiyorum tabi..

o dosyayı sildikten sonra teli yeniden başlatman gerekli![]()
@kotukoylu dosya yok sanki hiç var olmamış gibi ya da hiç var olmadı
hani silinmiş desen ben silmedim.yeniden flaşla dostum o zamanSilebileceğim bir dosya olsa neden silmeyeyim@kotukoylu dosya yok sanki hiç var olmamış gibi ya da hiç var olmadı
hani silinmiş desen ben silmedim.
yeniden flaşla dostum o zaman

olur kardeşim pek bi farkı yok dediğin klasördeki dosyalarla değiştir....Yeniden flash şey ettim oldu. Şey soracağım bir de @kotukoylu ;
- Rofs2 içini açtığımda orada resource içinde fontu değiştirsem editor ile yeniden repack yapsam flash attığımda font düzenlediğim olur değil mi? Daha önce böyle bir şey yapmadım ama düzenlediğim dosya ile flash attığımda bir sorun çıkar mı? Hafıza kartı içerisindeki resource'ye attığımda fontu hafıza kartı ara sıra aklına göre çıkarıldı demesinden dolayı font içinde karakterler gidiyor. Gerçi senin yaptığın dosyanın da orjinalliği bozulur ama o kadarına da birşey demezsin
- Sonuç olarak soru; sorun çıkar mı? ( Forumda gördüm de editor ile rofs falan düzenleme onu deneyeceğim )
link sağlam kardeşde rapid site tasarımını değiştirmişZannedersem FW'nin linki ölmüş ilgilenirseniz sevinirim.

