Modifiyeniz için tebrikler, yine güzel, diller içerisinde sadece Türkçe ve İngilizce kalması harika,
görüş ve önerilerinizi bildirin dediğiniz için şahsi (vurguluyorum şahsi) görüşüme göre, uygulamalarda
UYGULAMALAR:
- Rom Patcher+
- AppUidViewer
- Screensnap
- Nokia File Browser
- PhoNetInfo
- RAMblow TR
- PhoneTorch
- AutoInstaller
- Winrar TR
- Killme TR
yazmışsınız, bu kadar uygulamayı koymak yerine phonetinfo ile Ramblow haricindekilerin konması sadeliği bozmuş gibi geldi. çünkü bu kadar programın otomatik yüklenmesi yerine, ya hiç olmamalı otomatik yüklenen veya bir veya en fazla 2 tane olabilirdi. kullanıcı istediği programı kendi atabilir, zaten hackli modifiye olduğundan yazılım atmada sorun olmayacaktır, Otomatik yüklenen program sayısını minimuma indirirseniz daha harika bir modifiye olacağına eminim. anlayış ve hoşgörünüz için teşekkürler ve emeğinizden dolayı gerçekten tebrik ederim.