XBasic 1.2 5800 XM v51 {Hız-Sadelik-Hack} MODİFİYE FW

Sponsorlu Bağlantılar

aegeantr

Üye
linki direk web browsera yazmayı deneseniz?
ya da internet ağına bağlandıktan sonra linki açmayı deneyin çalışacaktır.
servis mesajları inaktif ondan olabilir mi

--------------- Ekleme ---------------

servis mesajları inaktif ondan olabilir mi
malesef şimdi denedim olmadı üzgünüm ama senin fw de çöpe gitti benim için . ama bu sorunu halledebilirsen kullanmayı isterim.
 


-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
servis mesajları inaktif ondan olabilir mi

--------------- Ekleme ---------------


malesef şimdi denedim olmadı üzgünüm ama senin fw de çöpe gitti benim için . ama bu sorunu halledebilirsen kullanmayı isterim.

ilginç bi sorun? gerçekten düzeltilecek bi nokta göremiyorum.
 

aegeantr

Üye
ilginç bi sorun? gerçekten düzeltilecek bi nokta göremiyorum.
ciddi olamassın inanki senin fw yi yükledim ve iscep için gelen servismesajı linkini indiremedim hatta mesajıu bile açamadım . sonra faih arkadaşımızın fw yi yükledim onda bi sorun olmadı . inan bana kullanan biri olarak yazılımında söylediğim gibi bi sorun var hatta ayarlarda servis mesajı ayarlarına giremedim bile. ister inan ister inanma
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
ciddi olamassın inanki senin fw yi yükledim ve iscep için gelen servismesajı linkini indiremedim hatta mesajıu bile açamadım . sonra faih arkadaşımızın fw yi yükledim onda bi sorun olmadı . inan bana kullanan biri olarak yazılımında söylediğim gibi bi sorun var hatta ayarlarda servis mesajı ayarlarına giremedim bile. ister inan ister inanma

kendin bulmuşun çözümü daha niye uğraşıyorsun?yükle gitsin işte?
 
sekil_27

sekil_27

Üye
Fw gerçekten kusursuz.orjinal temaları ve ingilizceyide cıkarttım.Winrarıda.Rem 70 mb .boş hafıza 83mb.hız harika.orjinal yazılımda ses düsmüs gıbı geldi bana(RADYO,KULAKLIK.,)sanırım batarya ömrünü uzatmak için olsa gerek.Sesi artırabilirseniz ve galerideki fotograflar haricini görmesini engellerseniz(program ve oyun,tema resimleri.gif leri)ISIKLARIN KAPATILMASI ,KAMERA HALEN N 73 SEVİYESİNDE DEİL yada 6500 aynı donanıma sahıp olmasına ragmen.Bunları bu fw nin üzerine eklersen gercekten harika olur.Başlangıç teman da harika ayrıca.sonuç olarak hatasız ve kullanışlı bir fw herkeze tavsiye ederim.TEŞEKKÜRLER.
 
kutluay5

kutluay5

Üye
çok memnunum herkese tavsiye ederim ;)
 

boramir1981

Üye
Hocam kurulum başarıcı ve gayet hızlı ancak bende PhoneTorch gelmedi.
Tekrar yüklemeye çalıştığımda dahili uyguluma değiştirilemez gibi birşey diyor. Nasıl aktif hale getirebilirim.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Hocam kurulum başarıcı ve gayet hızlı ancak bende PhoneTorch gelmedi.
Tekrar yüklemeye çalıştığımda dahili uyguluma değiştirilemez gibi birşey diyor. Nasıl aktif hale getirebilirim.

dostum yeniden yüklemeyi dene.ama yüklerken doğru ürün kodunu seç:
Euro 2 Red TURKEY
 

boramir1981

Üye
Doğru kodu seçtim aslında.
Ama yinede yeniden yüklemeyi deneyeceğim.
Bugün şarjım yetmez yarına artık
 

iSouLLeSs

Üye
dostum simdi yasadıgım sorunu ayıktırıym sana en sonda flasha basıyorum telefonun kafasına 1-2 sn basılı tutuoyrum tık sesi geliyor pcden sonra 4-5 sn sonra tekrar usb bellek cıkartınca bı ses cıkarya o cıkıour bu seferde programda phone found gibi birşey yazıyor.
 

aLastis

Üye
saol güzel paylasım olmus ama eskiklerini belirteyim internete bağlanırken wirelesı sormuyor o olmamıs seçim yaptırmıyor direk alarm kapanmıyor alarm calarken tus kilidi acılmıyor mecburen kırmızı tus ile erteleme yapılıyor kamera kalitesi v50 de sanki daha iyi gibiydi simdilik gördüğüm eksiklikler bunlar
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
servis mesajları inaktif ondan olabilir mi

--------------- Ekleme ---------------


malesef şimdi denedim olmadı üzgünüm ama senin fw de çöpe gitti benim için . ama bu sorunu halledebilirsen kullanmayı isterim.
Sorun giderilmiştir.Yeni link ilk mesajdadır.

--------------- Ekleme ---------------

saol güzel paylasım olmus ama eskiklerini belirteyim internete bağlanırken wirelesı sormuyor o olmamıs seçim yaptırmıyor direk alarm kapanmıyor alarm calarken tus kilidi acılmıyor mecburen kırmızı tus ile erteleme yapılıyor kamera kalitesi v50 de sanki daha iyi gibiydi simdilik gördüğüm eksiklikler bunlar
istekleriniz doğrultusunda sürüm günellenmiştir.Umarım memnun kalırsınız...

--------------- Ekleme ---------------

Modifiyeniz için tebrikler, yine güzel, diller içerisinde sadece Türkçe ve İngilizce kalması harika,

görüş ve önerilerinizi bildirin dediğiniz için şahsi (vurguluyorum şahsi) görüşüme göre, uygulamalarda

UYGULAMALAR:
- Rom Patcher+
- AppUidViewer
- Screensnap
- Nokia File Browser
- PhoNetInfo
- RAMblow TR
- PhoneTorch
- AutoInstaller
- Winrar TR
- Killme TR

yazmışsınız, bu kadar uygulamayı koymak yerine phonetinfo ile Ramblow haricindekilerin konması sadeliği bozmuş gibi geldi. çünkü bu kadar programın otomatik yüklenmesi yerine, ya hiç olmamalı otomatik yüklenen veya bir veya en fazla 2 tane olabilirdi. kullanıcı istediği programı kendi atabilir, zaten hackli modifiye olduğundan yazılım atmada sorun olmayacaktır, Otomatik yüklenen program sayısını minimuma indirirseniz daha harika bir modifiye olacağına eminim. anlayış ve hoşgörünüz için teşekkürler ve emeğinizden dolayı gerçekten tebrik ederim.
ekstra programlar çıkarıldı....
 
jingamin

jingamin

Üye
Sonunda şu olayı birisi anlatmış zamanında başka sitelere muhtaç kalmıştım eline sağlık...
 

URanium666

Üye
jaf ı açtığımda ERROR: Not supported Windows version hatasını alıyorum araştırdım yabancı forumlardada bu sorunla karşılaşan var windows 7 ye uyumlu bi versionu varmı bu programın?
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
jaf ı açtığımda ERROR: Not supported Windows version hatasını alıyorum araştırdım yabancı forumlardada bu sorunla karşılaşan var windows 7 ye uyumlu bi versionu varmı bu programın?

program üzerine sağ tıklayın.özellikleriseçin
uyumuluğa gelip windows 7 olarak seçin. tamamdır
 

nonamex

Üye
Bir önceki sürümdeki gibi soundwave temasının ana ekranında telefon ve rehberi saydam nasıl yapabiliriz ?
 

necmi25

Üye
bu sade ve güzel modifiye için çok çok teşekkürler Ellerinize sağlık
 

serhat_silvan

Üye
seLam ÖnceLlikle tşkLEr faKat yüKLeme Sırasında "Error reading phone init data." hataSını Alıyorum yaRdımcı Olurmusunuz :)

--------------- Ekleme ---------------

oldu tşkler :)
 

tatvan_013

Üye
Kardeşş olmuyoo not...fount yazısıı çıkıyorr senin dediğin dosyayıdaa indirdimm siysem 32 yey apıştırdımm amaa yinedee aynnıı hatayıı weriyoo ltf yardımm edinn
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşş olmuyoo not...fount yazısıı çıkıyorr senin dediğin dosyayıdaa indirdimm siysem 32 yey apıştırdımm amaa yinedee aynnıı hatayıı weriyoo ltf yardımm edinn
1.windows 7 kullanıyorsan uyumluluktan windows xp ye al ya da yönetici olarak çalıştırmayı dene.
2.nokia pcsuite kurduktan sonra dene
 


Üst Alt