XBasic 1.2 5800 XM v51 {Hız-Sadelik-Hack} MODİFİYE FW

Sponsorlu Bağlantılar

sixfinger61

sixfinger61

Üye
sorunsuz yükledim. şuan sorunsuz çalışıyor ellerine sağlık dostum. iyi ve kötü yanlarıyla kullandıkça yazarım
 


Aesir

Aesir

Üye
En memnun olduğum fw budur c6 lardan n97 minilerden şarjın 1 gün bile gitmemesinden bıkmış biri olarak teşekkürler ey insan =)
 
Mh66

Mh66

Üye
teşekkürler FEDAKAR kardeş . fw harika ve hızlı olmuş . kotukoylu sarıklı resim kimin resimi mevlananın resmimi
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Mh66

Mh66

Üye
tamam bide bişi soracaktım ben oratsu ev ek temasına istediğim kısayolu ekliyemiyorum nasıl yapıcaz
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
orada sağ altta menü yazan yerin üstüne tıkla bi menü açılır
oradan istediğini seç ekrana at
 
Mh66

Mh66

Üye
hocam birde bunun 4x4 ünü yapsan harika olur bence
 
Aesir

Aesir

Üye
Öncelikle gerçekten çok memnun kaldığım bir fw ancak tuhaf bir durumla karşı karşıyayım...

Telefonda bazı kısımlarda ''Gelen Kutusu- Gönderilen Öğeler-Dosya Yöneticisi'' şu ana kadar-, karakterler yok oluyor. İlk başlarda mesajlarda idi bu sorun, mesaj kayıt yerini değiştirdim yine fark etmedi.




Bu sorun neyden kaynaklanabilir ya da ne şekilde çözebilirim. Bir mesaj da 11.5. olarak görünüyor saat diğerinde sadece 11... diğerinde tamamen.. Hiç bir anlam veremedim.

Font kaynaklı bir sorun olabilir mi? C6 da bu font ile hiç bir sorun yaşamamıştım. Hard format da attım telefona. Yalnız ilk flashdan sonra bahsettiğiniz programlar 2-3 dakika beklediğimde kuruldu. ( Installed 3 Error 0 ) Ancak ardından hard format attım kurulmadı... Bu sorun ile karşılaşınca tekrar h.f denedim yine programlar kurulmadı ve sorun devam etti karakter yönünden.

Yardımcı olabilir misin @kotukoylu ?
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle gerçekten çok memnun kaldığım bir fw ancak tuhaf bir durumla karşı karşıyayım...

Telefonda bazı kısımlarda ''Gelen Kutusu- Gönderilen Öğeler-Dosya Yöneticisi'' şu ana kadar-, karakterler yok oluyor. İlk başlarda mesajlarda idi bu sorun, mesaj kayıt yerini değiştirdim yine fark etmedi.




Bu sorun neyden kaynaklanabilir ya da ne şekilde çözebilirim. Bir mesaj da 11.5. olarak görünüyor saat diğerinde sadece 11... diğerinde tamamen.. Hiç bir anlam veremedim.

Font kaynaklı bir sorun olabilir mi? C6 da bu font ile hiç bir sorun yaşamamıştım. Hard format da attım telefona. Yalnız ilk flashdan sonra bahsettiğiniz programlar 2-3 dakika beklediğimde kuruldu. ( Installed 3 Error 0 ) Ancak ardından hard format attım kurulmadı... Bu sorun ile karşılaşınca tekrar h.f denedim yine programlar kurulmadı ve sorun devam etti karakter yönünden.

Yardımcı olabilir misin @kotukoylu ?
kesinlikle fonnttan kaynaklanan bi sorun doğaldır....
o programların otomatik kurulması içinse
c:\data\ai.txt dosyasını silmen yeterli
 
Aesir

Aesir

Üye
kesinlikle fonnttan kaynaklanan bi sorun doğaldır....
o programların otomatik kurulması içinse
c:\data\ai.txt dosyasını silmen yeterli

Öncelikle teşekkür ederim font kaynaklı düzelttim.
Ancak ' c:\data\ai.txt ' belirttiğin yolda öyle bir dosya var olmuyor hard format sonrası... Nedendir acaba?
Bir de Fonts'u Memory card içinde Resource klasörüne atıyoruz ya sanırım o karakter sorunları falan bazen hafıza kartı çıkarıldı ya da ulaşılamıyor diyor ondan dolayı.. Fonts C içerisinde Resource'ye atmak mümkün olabilir mi? Korumalı dosyalar değiştiremiyorum tabi..
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle teşekkür ederim font kaynaklı düzelttim.
Ancak ' c:\data\ai.txt ' belirttiğin yolda öyle bir dosya var olmuyor hard format sonrası... Nedendir acaba?
Bir de Fonts'u Memory card içinde Resource klasörüne atıyoruz ya sanırım o karakter sorunları falan bazen hafıza kartı çıkarıldı ya da ulaşılamıyor diyor ondan dolayı.. Fonts C içerisinde Resource'ye atmak mümkün olabilir mi? Korumalı dosyalar değiştiremiyorum tabi..
o dosyayı sildikten sonra teli yeniden başlatman gerekli :D
 
Aesir

Aesir

Üye
o dosyayı sildikten sonra teli yeniden başlatman gerekli :D

Silebileceğim bir dosya olsa neden silmeyeyim :D @kotukoylu dosya yok sanki hiç var olmamış gibi ya da hiç var olmadı :D hani silinmiş desen ben silmedim.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Silebileceğim bir dosya olsa neden silmeyeyim :D @kotukoylu dosya yok sanki hiç var olmamış gibi ya da hiç var olmadı :D hani silinmiş desen ben silmedim.
yeniden flaşla dostum o zaman
 

mole70

Üye
teşekkürler kotukoylu kardeş eline sağlık ama sanki link bozuk gibi ama
 
Aesir

Aesir

Üye
yeniden flaşla dostum o zaman

Yeniden flash şey ettim oldu. Şey soracağım bir de @kotukoylu ;

- Rofs2 içini açtığımda orada resource içinde fontu değiştirsem editor ile yeniden repack yapsam flash attığımda font düzenlediğim olur değil mi? Daha önce böyle bir şey yapmadım ama düzenlediğim dosya ile flash attığımda bir sorun çıkar mı? Hafıza kartı içerisindeki resource'ye attığımda fontu hafıza kartı ara sıra aklına göre çıkarıldı demesinden dolayı font içinde karakterler gidiyor. Gerçi senin yaptığın dosyanın da orjinalliği bozulur ama o kadarına da birşey demezsin :p
- Sonuç olarak soru; sorun çıkar mı? ( Forumda gördüm de editor ile rofs falan düzenleme onu deneyeceğim )
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Yeniden flash şey ettim oldu. Şey soracağım bir de @kotukoylu ;

- Rofs2 içini açtığımda orada resource içinde fontu değiştirsem editor ile yeniden repack yapsam flash attığımda font düzenlediğim olur değil mi? Daha önce böyle bir şey yapmadım ama düzenlediğim dosya ile flash attığımda bir sorun çıkar mı? Hafıza kartı içerisindeki resource'ye attığımda fontu hafıza kartı ara sıra aklına göre çıkarıldı demesinden dolayı font içinde karakterler gidiyor. Gerçi senin yaptığın dosyanın da orjinalliği bozulur ama o kadarına da birşey demezsin :p
- Sonuç olarak soru; sorun çıkar mı? ( Forumda gördüm de editor ile rofs falan düzenleme onu deneyeceğim )
olur kardeşim pek bi farkı yok dediğin klasördeki dosyalarla değiştir....
 

mole70

Üye
teşekkürler kotukoylu kardeş bi sorum olacaktı fw ni kurdum herşey güzel fakat mobil tv çalışmadı.yani telefonunuz desteklemiyor diyor.daha önceki c6 fw lerinde bi txt dosyasını c/piravate/10202be9 içine atıyordum oluyordu.gerçi bu işlem işcep içinmiş fakat mobil tv içinde işe yarıyordu.ama bu fwde işe yaramadı bi çözümün varsa bilgilendirirsen sevinirim.şimdiden teşekkürler
 

lanthys

Üye
Zannedersem FW'nin linki ölmüş ilgilenirseniz sevinirim.
 


Üst Alt