5800 Yeni Firmware 51.0.006

Sponsorlu Bağlantılar



Ferzan

Ferzan

Üye
nerede araştırcam yha bilen varsa link koyabilirmi

kardeş bir arkadaş win 7 de çalıştırmıştı görüşürsem nasıl yaptığını aktarırım sana diğer arkadaşlardan bilen varsa şimdi yazarlar heralde
 
Tracy35

Tracy35

Üye
ya suan 4 flaşlayısım neden yavaş plaşliyorki anlamadim v51 ugursuz geldi sanırım :D:D:D
 
Aang67

Aang67

Üye
Bir önceki mesajın son sayfasına ekledim ama görülmedi sanırım.
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
sadece red var black e red yüklesem neolur
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey olmaz.
 
cabbar100

cabbar100

Üye
Bir şey olmaz ben telefonumu v40'tan beri navi ed. ile kullanıyorum (Nadir hocamın tavsiyesiyle) v51'i daha yüklemedim ama
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
normel olarak ne zaman gelir acaba
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
nadir abi konuyu açtım onaylarmısın.
 

furkan332

Üye
arkadaşlar v51 gelen yenilik ney? V50 den farkı anlaşılıo mu?
 
wairhumer

wairhumer

Üye
jaf lada olur phoenixle de olur.ben orayı bakasınız diye verdim.çıkmış anlamında.ama hacklenmiş.

üstad sizin verdiğiniz link normal v51 mi yoksa hackli olanı mı kotalı internet sahibiyim ve hackli kullanmak istemiyorum bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...
 

furkan332

Üye
eyw..kardeş..bana göre v50 de hızlıydı daha nasıl olur bilmem kurmadan :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
üstad sizin verdiğiniz link normal v51 mi yoksa hackli olanı mı kotalı internet sahibiyim ve hackli kullanmak istemiyorum bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...
ilk sayfada ilk mesajda verdiğim link normal link.
 
wairhumer

wairhumer

Üye
Türkçe mi peki ?
 
cabbar100

cabbar100

Üye
Kamerada düzelme mi var ben mi yanılıyorum ?
 


Üst Alt