ozanazy
Üye
Nadir sen bile 5800'ın olmamasına rağmen merakla bekliyosun FW'yiyükledin mi ki?
Nadir sen bile 5800'ın olmamasına rağmen merakla bekliyosun FW'yiyükledin mi ki?
kim demiş çalışmadığını 3 saat önce flash attım windows 7 ultimate x64 le
Normal JAF ilemi yoksa oynanmış vb. bir sürüm ile mi?Hemşerim ya kayserili vardır bi bildiğiiNadir sen bile 5800'ın olmamasına rağmen merakla bekliyosun FW'yi

Evet okudum bende ama Türkiye'de çalışmıyor sanırım.Arkadaşlar yabancı bir forumda RDS'nin tekrar çalıştığı yazıyor.
1 ogm jaf emulatore sağ tıkla ve uyumluluktan windows xp ye ayarlaHadi yaNormal JAF ilemi yoksa oynanmış vb. bir sürüm ile mi?
Nadir abi bunda türkçe varmi ve hangi renk 5800 için?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu link sağlam arkadaşlar.
Nadir abi bunda türkçe varmi ve hangi renk 5800 için?
