5800 Yeni Firmware 51.0.006

Sponsorlu Bağlantılar

kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
nasıl yüklicez bu hacklı farmwireyi nadir abi
 


aliens

aliens

Üye
Genel anlamda bir değişilik yok. Performans artışı var sadece. Menü ve ana ekranda birşey beklemeyin v60 'ı bekleyeceğiz onun için.

Güncellenen Web Browser versiyonu : 7.2.5.2 Güncellemeyenler bakıp yazabilirler mi acaba? Changelog da web browser de iyileştirme yapıldığı yazıyordu...
 
Aang67

Aang67

Üye
genel anlamda bir değişilik yok. Performans artışı var sadece. Menü ve ana ekranda birşey beklemeyin v60 'ı bekleyeceğiz onun için.

Güncellenen web browser versiyonu : 7.2.5.2 güncellemeyenler bakıp yazabilirler mi acaba? Changelog da web browser de iyileştirme yapıldığı yazıyordu...

7.2.3
 
Tracy35

Tracy35

Üye
bende flaşlıyorum telefona 5 dk bıter
 

furkan332

Üye
v51 de flash glmişmi arkadaşlar... videolar izlenio mu????
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
sadece red var..
 
Tracy35

Tracy35

Üye
v51 de flash glmişmi arkadaşlar... videolar izlenio mu????
izlenmiyor izlesene Com Felan Youtubeye Felan Gırdım goştermedı

--------------- Ekleme ---------------

işe yaramaz v51 ama ilerde Süper Bir heck yapılırsa V50 den Güzel Olur :D ee şimdi hecklıde kaç mb boş yer var
 
Ferzan

Ferzan

Üye
nsu ya verilsede kurtulsanız :oke:
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
yükledim ama türkçe olmadı bu :S :) webbrowser versionu 7.2.5.2
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkçe yi seçmemişsin anlaşılan.:ehe
 
baya1994

baya1994

Üye
eee hani v60 çıkacaktı v51 niye çıktı
 
cabbar100

cabbar100

Üye
v60 için Eylül diyorlardı. Bunu gazımızı almak için çıkarmış olabilirler :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bilemiyoruz belkide v60 çıkmayacak belli değil.
 
aliens

aliens

Üye
Jaf la hepsini görebiliyor ve yükleyebiliyorsun. Red Blue Black
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
Arkadaşlar jAF windows 7 yi desteklemiyo napıcam :S:S
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
nerede araştırcam yha bilen varsa link koyabilirmi
 
cabbar100

cabbar100

Üye
Programa sağ tıkla uyumluluk modundan Xpyi seç(böyle bir şey olması lazım)
 


Üst Alt