dün akşam itibarı ile w995 almış bulunuyorum.
tek kelime ile paramın karşılığını almışım gibi hissediyorum.
son derece hızlı, ayrıca bu SE' lerin hızlı şarj olayına zaten bitiyorum.
kamera ve ses kalitesi inanılmaz.
tuşların hissi süper (özellikle n96' dan sonra inanılmaz tok ve kaliteli hissettiriyor)
zaten telefonun heryerinde "sağlam" hissivar.
wi-fi vb gibi son teknoloji zımbırtıların hepsi var detaya girmeyeceğim, okursunuz netten merak ederseniz.
bu arada ailemde u-900 samsung kullananlar da var. ve maalesef yarın veya öteki gün onlara da yeni bir telefon gerekiyor. aldığımızdan beri pil sorunlu, 2 kere servie gitti vb. şimdi biz de istiridye kapaklı, bayanlara uygun basit ancak kaliteli bir cihaz arıyoruz.
neyse uzatmayım.
kardeş w995 al ve kafanı rahat ettir...
saygılar