arkadaşlar SIFIR telefon alacağım..!

Sponsorlu Bağlantılar

peki Hangi markayı alayım ?

  • SONY ERİCSSON

    Kullanılan: 9 17.6%
  • NOKİA

    Kullanılan: 36 70.6%
  • SAMSUNG

    Kullanılan: 3 5.9%
  • MARKA ÖNEMLİ DEĞİL..

    Kullanılan: 3 5.9%

  • Kullanılan toplam oy
    51
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kanaryavcisi

kanaryavcisi

Üye
    Konu Sahibi
Bence nokia X6 al çok kullanışlı tavsiye ederim..

arkadaşlar genel olarak NOKİA tavsiyelerinde N85-N79-5800-X6 üzerinde durulmuş,
n85 ve n79 un konuşma süreleri çok düşük biri 4.5 sa biri 3.5 sa X6 nın iyi gibi 8.5 sa hepsinde 5 mp kamera var, bu durumda n85 ve n79 eleniyor. Şarjı çok az çünkü. :ah:bilmm
 


max110

max110

Üye
yok artık d600 mü ? :d: k750 i kullanırım daha iyi ya . Ne java var ne sesi iyi bir tek kamerası iyi oda eski tellere göre , annemde var ordan biliyorum. Hımm almışkende güzel bir şey olsun istiyorum kısmetse bu sene universiteye gidecegim bana şöyle 4-5 sene dayanmalı alacagım telefon . 800-900 tl vermişken iyi bi şey olsun istiyorum

universite'ye gideceksen N95 al 1Milyar sanırım bişi olmas sana girmiycek ki baban ödiyck :DDDD
 

Big K

Üye
dün akşam itibarı ile w995 almış bulunuyorum.

tek kelime ile paramın karşılığını almışım gibi hissediyorum.

son derece hızlı, ayrıca bu SE' lerin hızlı şarj olayına zaten bitiyorum.

kamera ve ses kalitesi inanılmaz.

tuşların hissi süper (özellikle n96' dan sonra inanılmaz tok ve kaliteli hissettiriyor)

zaten telefonun heryerinde "sağlam" hissivar.

wi-fi vb gibi son teknoloji zımbırtıların hepsi var detaya girmeyeceğim, okursunuz netten merak ederseniz.

bu arada ailemde u-900 samsung kullananlar da var. ve maalesef yarın veya öteki gün onlara da yeni bir telefon gerekiyor. aldığımızdan beri pil sorunlu, 2 kere servie gitti vb. şimdi biz de istiridye kapaklı, bayanlara uygun basit ancak kaliteli bir cihaz arıyoruz.

neyse uzatmayım.

kardeş w995 al ve kafanı rahat ettir...

saygılar
 
kanaryavcisi

kanaryavcisi

Üye
    Konu Sahibi
dün akşam itibarı ile w995 almış bulunuyorum.

tek kelime ile paramın karşılığını almışım gibi hissediyorum.

son derece hızlı, ayrıca bu SE' lerin hızlı şarj olayına zaten bitiyorum.

kamera ve ses kalitesi inanılmaz.

tuşların hissi süper (özellikle n96' dan sonra inanılmaz tok ve kaliteli hissettiriyor)

zaten telefonun heryerinde "sağlam" hissivar.

wi-fi vb gibi son teknoloji zımbırtıların hepsi var detaya girmeyeceğim, okursunuz netten merak ederseniz.

bu arada ailemde u-900 samsung kullananlar da var. ve maalesef yarın veya öteki gün onlara da yeni bir telefon gerekiyor. aldığımızdan beri pil sorunlu, 2 kere servie gitti vb. şimdi biz de istiridye kapaklı, bayanlara uygun basit ancak kaliteli bir cihaz arıyoruz.

neyse uzatmayım.

kardeş w995 al ve kafanı rahat ettir...

saygılar

-Çok saol BİG-k Tecrubeli bir w995 kullanıcısı olarak sana ihtiyacımız olacak. Bende 4-5 gün içerisinde almayı dusunuyorum ama telefoncularda sıfırı geçtim 2.el bile bulunmuyor (denizli) sen internetten mi aldın ? hangi siteden

--------------- Ekleme ---------------

universite'ye gideceksen N95 al 1Milyar sanırım bişi olmas sana girmiycek ki baban ödiyck :DDDD

evet cok haklısın senin soyledigin gibi dayanıklı bol içerikli, saglam bir tel istiyorum n95 te bunlardan biri fakat sıfırı yok piyasada:bilmm
 

Big K

Üye
Kanaryavcısı,

ben istanbul-kadıköyde best elektronik diye bir mağazadan aldım.

istanbuldan sipariş et? yada hızlı al.com u kullan?

tekrar söylüyorum. bir öğrenciolarak senin ihtiyaçlarının fazlasını w995 veriyor. artı dayanıklılık da cabası.

üstelik fiyatı 700 lerde. 300 lira fark iyi bir paradır. (700' ün %42 si ediyor) cebinde kalsın lazım olur öğrenci adama.

biraz palazlan git en üst nokia' yı yada neyi istersen onu al

neticede bu smartphone olayının sınırı yok ama senin bütçenin (en azından şimdilik) var.
 
anon55

anon55

Üye
w995 Hiç Kaçırma X2 yide Tavsiye Ederim ama Süper Telefon Madem Sonycisin Hiç Şaşma Sonyden:oke: Çünkü Nokia Senin Ağırına Gelir
 
kanaryavcisi

kanaryavcisi

Üye
    Konu Sahibi
w995 Hiç Kaçırma X2 yide Tavsiye Ederim ama Süper Telefon Madem Sonycisin Hiç Şaşma Sonyden:oke: Çünkü Nokia Senin Ağırına Gelir

doğru haklısınız bana hem dayanıklılık hem kamera hem wifi hem sarj hem ses hem oyun tema program fln hepsini içeren 1 tek w995 var . Hepsiburadadan alacaktım 699 Tl idi fakat tekrar 930 tl ye cekmişler ya :( :)

--------------- Ekleme ---------------

Kanaryavcısı,

ben istanbul-kadıköyde best elektronik diye bir mağazadan aldım.

istanbuldan sipariş et? yada hızlı al.com u kullan?

tekrar söylüyorum. bir öğrenciolarak senin ihtiyaçlarının fazlasını w995 veriyor. artı dayanıklılık da cabası.

üstelik fiyatı 700 lerde. 300 lira fark iyi bir paradır. (700' ün %42 si ediyor) cebinde kalsın lazım olur öğrenci adama.

biraz palazlan git en üst nokia' yı yada neyi istersen onu al

neticede bu smartphone olayının sınırı yok ama senin bütçenin (en azından şimdilik) var.

haklısın kardesim sizin yardımlarınızla kesin ve net olarak kararımı vermiş bulunmaktayıım hepsiburada'nın indirime girmesini bekliyorum su an 930 tl . Baska güvenli bir site varmı hp gibi sıfır garantili cihaz satan bildigin?
 
gattuzo

gattuzo

Üye
hepsi fasa fisso sony _ericssondan ayrılıp kendi telefonunu üretmeye başlıyacak o zaman ben sizi görürüm.. nokıada beş kuruş etmez hiç kimse sony ericsson ile başka markayı karşılaştırmasın.
 

JayJayyy

Üye
nokia bence
 

faruqq58

Üye
sıfır deil ama 2. el n95 var elimde temizdir eğer ilgilenirsen 05343218686 telefon numaramdan bana ulaşa bilirsin
 

encazipfiyat

Üye
ŞURAYADA BİR GÖZAT ÇOK GÜZEL CİHAZLAR VAR

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt