Scudrox
Üye
5800 ekran kayması sorunu
Selam arkadaşlar geçen yazdan beridir 5800 kullanıyorum yani zamanında yüksek fiyata alıp kazık yiyenlerdenim.
Fakat son birkaç gündür telefon ne zaman bekleme moduna geçse ya da tuş kilidini açsam ekran kayıyor ve hiçbirşey okunmuyor sanki 800x600 desteklemeyen eski bir mönitöre 800x600 ayarı yapılmış gibi oluyor. 10 - 20 kez tuş kilidini açıp kapatınca ekran normale dönüyor fakat kapatıp açınca yine aynı.
Bu sorun kasadaki açıklık için KVK ya gönderdikten sonra iyice azıttı. Benim sorunumu başka yaşayanlarda var mı?
Versiyonum 40.05 ve defalarca format attım sorun çözülmüyor. Birde versiyon attırdım diye serviste bana sorun çıkarırlar mı? biliyorsunuz 40.05 in Türkiye sürümü daha çıkmadı
Fakat son birkaç gündür telefon ne zaman bekleme moduna geçse ya da tuş kilidini açsam ekran kayıyor ve hiçbirşey okunmuyor sanki 800x600 desteklemeyen eski bir mönitöre 800x600 ayarı yapılmış gibi oluyor. 10 - 20 kez tuş kilidini açıp kapatınca ekran normale dönüyor fakat kapatıp açınca yine aynı.
Bu sorun kasadaki açıklık için KVK ya gönderdikten sonra iyice azıttı. Benim sorunumu başka yaşayanlarda var mı?
Versiyonum 40.05 ve defalarca format attım sorun çözülmüyor. Birde versiyon attırdım diye serviste bana sorun çıkarırlar mı? biliyorsunuz 40.05 in Türkiye sürümü daha çıkmadı

0 telefon daha ya gndermeye kyamıom haksızmıyım nktalar can sıkıcı ama 
