5800 ekran kayması sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Scudrox

Scudrox

Üye
    Konu Sahibi
5800 ekran kayması sorunu
Selam arkadaşlar geçen yazdan beridir 5800 kullanıyorum yani zamanında yüksek fiyata alıp kazık yiyenlerdenim.

Fakat son birkaç gündür telefon ne zaman bekleme moduna geçse ya da tuş kilidini açsam ekran kayıyor ve hiçbirşey okunmuyor sanki 800x600 desteklemeyen eski bir mönitöre 800x600 ayarı yapılmış gibi oluyor. 10 - 20 kez tuş kilidini açıp kapatınca ekran normale dönüyor fakat kapatıp açınca yine aynı.

Bu sorun kasadaki açıklık için KVK ya gönderdikten sonra iyice azıttı. Benim sorunumu başka yaşayanlarda var mı?

Versiyonum 40.05 ve defalarca format attım sorun çözülmüyor. Birde versiyon attırdım diye serviste bana sorun çıkarırlar mı? biliyorsunuz 40.05 in Türkiye sürümü daha çıkmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: ocoist


mellihyurdemi

mellihyurdemi

Üye
dostum sorun olmaz... ancak sen v40ı tekrar kur ama hackleyerek kur o zman hataların bi çoğu gidio
 

angolemli

Üye
bndeda ayni sorun görülmektedir anlamadım neden oldu wersiyon atdıktan sonra oldu yani
 
Scudrox

Scudrox

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaş bugün telefonumu KVK ya verdim 2 saat sonra mesaj geldi telefonunuzu alabilirsiniz diye.
Yarın alıcam sizce 2 saatte ekranı depiştirmiş olabilirler mi? Ya da sorun zaten arasıra oluyor diye aynen geri mi yolladılar?
 

sprstr1907

Üye
yha beyler benim telefon daha 3 haftalık telefonun sağ alt ekran köşesi calışmıyo daha taksitlerini ödemedim ekran kilitlenncede ekran kayıyo ama acınca düzeliyo
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Hemen servisine yollayın.
 
*-king-*

*-king-*

Üye
arkadaşlar bende de dun aksam oldu muzık dınlıcektım taktım kullaklıgı sonra msj geldı telefon sessızdeydı ve uzun tıtredı baya bı uzun titredi ekranın goruntusu gıttı sımsıyah oldu sonra ben bataryayı cıkardım taktıma tıtrerdı tel ama goruntu gelmedı sonra bı daha da acılmadı lutfen yardım edın servısıne mı gotursem burda hallede bılırmıyız
 
daniel_23

daniel_23

Üye
arkadaşlar bende de dun aksam oldu muzık dınlıcektım taktım kullaklıgı sonra msj geldı telefon sessızdeydı ve uzun tıtredı baya bı uzun titredi ekranın goruntusu gıttı sımsıyah oldu sonra ben bataryayı cıkardım taktıma tıtrerdı tel ama goruntu gelmedı sonra bı daha da acılmadı lutfen yardım edın servısıne mı gotursem burda hallede bılırmıyız
2 ay olmuş son cevaptan bu yana tebrik ediyorum :D
yeni versiyonu yükelemeyi dene düzelebilir.
 
combative

combative

Üye
benimteli yeni aldım 1 ay bile olmadı 0 aldım 5800 express m. sol üst köşede 2 tane yeşil nokta vr sadece siyah yerde belli oluo.bide sol alt köşede vr ama o çk zr belli oluo önemli diil.önemli olan yukarıdaki ikisi.şöle düşünüyom o kadar para verdim servise gtcek içi açılcak ekran değişcek.bide zaten bu sorun snradan meydana gelio.bi daha çkarsa nlcak:(0 telefon daha ya gndermeye kyamıom haksızmıyım nktalar can sıkıcı ama


braz uzun oldu ama habire kafamda bu konu :):)
 
kraldost

kraldost

Üye
firmwareyi indirecek jaf ile yükleyecek çökmüş telefona bile yükleyebilir ayrıntılar forumda var araştırsın bulur
 
ışık_22

ışık_22

Üye
aynı problemler benim 5800 da da var en az 10 kere aç kapa yapınca düzeliyor beklemede kalınca aynı devam ediyor şu an garantide bilmem nasıl olacak bide nasıl garantiyle görüşme imkanımız olur yardımcı olun arkadaşlar lütfen
 
SilentOne

SilentOne

Üye
olmazsa ürünü birebir değişim talebinde bulunun
 

can1442

Üye
Beyler aynı sorun bnde vardı.versiyon güncelleme hiçbir şekilde düzeltmez.teknik servise verceksiniz öyle düzeltiyorlar.tamir detayı da yani teldeki kayma bozuklugu da 5800 ın ekranında beyaz noktalar oldugu yönündedir.içindeki sensörleri degiştirip geri veriyolar ama garanti süresi belli olmuyor.5800 sorularınız için: [email protected]
 


Üst Alt